V STRUNJANU SE JE MED ŠOLSKE KLOPI VRNILO 85 ODSTOTKOV OTROK: "Jutranji prihod pokazal obojestransko navezanost učencev in učiteljev"

Slovenija

Otroci s posebnimi potrebami so se po skoraj treh mesecih učenja na daljavo danes vrnili v šolske klopi. Ponovnega odprtja šole so se razveselili tako otroci, ki si želijo predvsem druženja, kot tudi učitelji, ki bodo skušali nadoknaditi izgubljeno pri znanju in na socialnem področju.

Že drugega "prvega šolskega dne" v tem šolskem letu so se razveselili tako učitelji kot otroci tudi na Obali. Ravnatelj Centra za usposabljanje Elvira Vatovec v Strunjanu Korado Lešnik je dejal, da so na testiranjih okužbo ugotovili pri eni sami sodelavki, k pouku pa se je vrnilo okoli 85 odstotkov otrok. "Ti so zadovoljni in vse njihove aktivnosti že potekajo po urniku," je dejal Lešnik.

Ob tem je zagotovil, da pazijo na vse ukrepe, predvsem na razdaljo, tudi v zbornici gledajo na to, da ni prenapolnjena in da se tudi zaposleni večinoma zadržujejo v mehurčkih. Tudi v šolske prostore lahko vstopajo le zaposleni in učenci, pri tem pa vsem preventivno merijo tudi temperaturo. Zaradi zgolj ene okužene sodelavke tudi niso imeli večjih težav pri organizaciji dela.

Tudi drugod po državi so z navdušenjem sprejeli ponovno odprtje šol za otroke s posebnimi potrebami. "Danes je za nas res vesel dan. Veseli smo, da vidimo otroke, njihove nasmehe in veselje ter da slišimo, kako so komaj čakali vrnitve v šolo," je povedala ravnateljica Osnovne šole Antona Janše Radovljica Jelena Horvat. Danes so v šolo prišli skoraj vsi, od 90 učencev so manjkali le trije, predvsem tisti z večjimi zdravstvenimi težavami, ki se ne želijo izpostavljati morebitni okužbi z novim koronavirusom.

Danes so pouk začeli z bolj sproščenimi aktivnostmi, s srečanjem skupin z razredničarkami, da se znova privadijo pouka v šoli. "Na današnji dan smo se maksimalno pripravili," je zagotovila učiteljica Maja Odar. Kot je izpostavila, je to lep dan, ki so se ga vsi zelo veselili. Otroci, ki so se med seboj zelo pogrešali, so bili veseli, da se lahko znova vidijo in družijo. "Najbolj se veselim prijateljev, pa učitelje imam tudi rada in samo šolo," je povedala ena izmed učenk.

Zadovoljni so tudi starši. Kot so izpostavili, so komaj čakali dan, da se lahko otroci znova vrnejo v šolo, saj sami niso dovolj strokovno podkovani, da bi lahko otrokom na tem področju nudili vse, kar potrebujejo. Zato so starši kljub šolanju na daljavo že opažali različne težave otrok tako pri znanju kot pri vedenju.

Delo na daljavo je bilo precej oteženo, še posebej pri otrocih z večjimi razvojnimi težavami. "Veseli smo, da smo nazaj v šoli in da gremo na zelo podoben sistem dela, kot smo ga imeli prej. Naši otroci potrebujejo veliko več osebnega kontakta," je izpostavila Odarjeva. Kot je poudarila, se je tako učiteljem kot staršem zato danes odvalil velik kamen od srca.

Največ težav oziroma nazadovanja zaradi šolanja na daljavo je na vedenjskem področju, je povedala ravnateljica. Kot je pojasnila, gre za otroke, ki niso toliko samostojni, da bi se lahko gibali v domačem okolišu in si tam poiskali prijatelje, zato ima marsikateri od otrok prijatelje, vrstnike in družbo zgolj v okviru šole.

"Njihova značilnost je tudi, da potrebujejo mnogo več časa in ponovitev, da usvojijo nek vzorec vedenja ali znanja. Če tega ni, pride do izpada, zato pričakujemo, da se je tako na vedenjskem področju kot na znanju zgodil precejšen izpad ter bomo morali na tem mnogo delati," je sklenila ravnateljica.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija