"TURISTIČNI BONI BI MORALI BITI UNOVČLJIVI TUDI PRI GOSTINCIH": Izola pri promociji destinacije stavi na domačine

Izola

Država se je turistični panogi, natančeneje ponudnikom nastanitev, odločila pomagati tudi z izdajo turističnih bonov. Bon v vrednosti 200 evrov bodo prejeli vsi polnoletni državljani, bone po 50 evrov pa vsi mladoletni državljani. Koristiti jih bo možno do konca letošnjega leta. V Turističnem združenju (TZ) Izola odobravajo vladni ukrep, si pa želijo, da bi turisti lahko koristili bone tudi pri lokalnih gostincih.

(foto: Regional)

V Turističnem združenju (TZ) Izola pozdravljajo vladno odločitev, ki bo po njihovem spodbuda za domačega gosta, da (ponovno) spozna lepote in skrite kotičke Slovenije, obenem pa pripomore k oživljanju domačega turizma. A bo za celovito okrevanje turizma po epidemiji potrebnega še veliko več kot le ta enkratna rešitev, je prepričan direktor TZ Izola Dean Kocjančič: "Eden izmed pomislekov je vsekakor ta, da se bo dopustovanje letos pri marsikom verjetno nahajalo na dnu prioritet."

Slovenci sicer predstavljajo približno polovico vseh gostov, ki obiščejo izolsko občino. "Prav zaradi dejstva, da je Izola med domačimi gosti zelo prepoznana, si letos obetamo, da bo še več Slovencev zaradi omenjene vladne vzpodbude obiskalo prav Izolo. V zavesti pa moramo obdržati dejstvo, da slovenski turizem ne zmore zaživeti v polnosti brez gostov iz tujine, kar pa je seveda neločljivo vezano na odpiranje meja," opozarja Kocjančič.

(foto: Alan Bučar Vukšić)

Kocjančič predlaga razširitev koriščenja bonov na gostince 

Direktor TZ Izola je izpostavil tudi, da bo učinek koriščenja bonov pri različnih ponudnikih zelo variiral. "So pa boni vsekakor vzpodbuden začetek za oživljanje panoge," pravi. Glede na to, da je ena izmed osrednjih tematik, ki jih izpostavljajo v Izoli, tudi kulinarika, bi si v turističnem združenju želeli, da se boni lahko unovčijo tudi pri lokalnih gostincih in tako pripomorejo k oživljanju tega področja.

(vir: Pixabay)

Gostje bodo Izolo spoznavali prek domačinov

V Izoli so sicer z namenom oživitve turistične panoge oblikovali promocijsko kampanjo, ki se, tako Kocjančič, osredotoča na ustvarjanje pristnega odnosa med obiskovalci in domačini. Domačini bodo tako 'kanal', prek katerega bodo gostje spoznavali skrite kotičke ter skrivnosti lokalnega prebivalstva. "Priprava na aktivnosti je v polnem teku, intenzivno že delamo na področju kreiranja video in foto materialov. Osrednji namen slednjih bo prikazati Izolo kot dragoceno turistično destinacijo, na kateri se srečata in v privlačno celoto povežeta tako tradicija kot sodobnost," je pojasnil direktor TZ Izola.

Osrednje tematike bodo tradicija mesta, ki je zaznamovano z ribištvom, aktivnosti za zahtevnejšega turista (t. i. high value traveler) in osebnost domačinov, kot odprtih in prijaznih ljudi, vedno pripravljenih na pripovedovanje zgodb.

(vir: TZ Izola)

S promocijo bodo sledili cilju ohranjanja prepoznavnosti blagovne znamke Visit Izola med domačimi gosti, prav tako pa bodo Izolo skušali predstaviti potencialnim novim gostom. "Ker je v tem času, še bolj kot kdaj koli prej pomembno sodelovanje, se priključujemo tudi kampanji Slovenske turistične organizacije (STO), ki bo enotno (s skupnimi kreativami in slogani) nagovarjala slovenskega gosta. Za prepoznavnost kampanje, ki se je pričela v prejšnjem tednu, in uspešno nagovarjanje domačih gostov, bodo skrbeli tudi prepoznavni obrazi našega kraja," je razložil Kocjančič.

Kakšno sezono pričakujejo?

V Izoli se sicer zavedajo, da so ukrepi, sprejeti zaradi zajezitve širjenja koronavirusa, močno vplivali na vse segmente turizma, a si ne upajo napovedati, kako se bo to poznalo na prihajajoči poletni turistični sezoni. "Zaradi kompleksnosti celotne situacije je težko predvideti, kakšna bo poletna turistična sezona pri nas, zagotovo pa se bodo posledice pokazale predvsem v smislu sprememb turističnih tokov," je dejal direktor TZ Izola in dodal: "Kot rečeno, pričakujemo, da bo odstotek slovenskih gostov letos še višji kot običajno."

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija