TO JE OGLAS, KI NAJ BI VAS PREPRIČAL, DA JE DOPUST DOMA NAJLEPŠI: Ponovni razcvet turizma šele po letu 2024

Slovenija

Turistično združenje Portorož letos nadaljuje lansko odmevno oglaševalsko kampanjo za slovenski trg z naslovom Naprej v Portorož in Piran. Oglasi z omenjenim sloganom se od danes vrtijo na vseh večjih slovenskih televizijah, kampanja pa je podprta tudi s spletnim oglaševanjem, ki bo trajalo do konca novembra.

Gre za nadaljevanje lanskoletne kampanje Nazaj v Portorož in Piran, je pa letos poudarek na novih presenečenjih, ki obljubljajo nepozabna doživetja. Kot je na današnji novinarski konferenci navedla Urša Mivšek Sitar, direktorica agencije April 8, ki je zasnovala kampanjo, je letos "čas, da gremo naprej - naprej v Portorož, Piran in Strunjan". V kampanji so se tako usmerili na pestrost ponudbe na lokaciji in pisano ponudbo.

Letos so v kampanjo vključili 17 turističnih ponudnikov, tri večje hotelske verige in 14 manjših ponudnikov. Novost bo tudi znak Destinacija priporoča, ki ga bodo prejeli ponudniki lokalnih izdelkov in avtentičnih doživetij ter namestitev, ki izpolnjujejo kriterije za popoln oddih. Direktor turističnega združenja Aleksander Valentin je ob tem ocenil, da so "uspeli pod okriljem kampanje združiti celotno destinacijo". Če je v lanski kampanji blestel nostalgični rdeči fičko, letos zgodbo nadaljujejo z istimi igralci, a z nekoliko sodobnejšim ritmom, fička pa bo nadomestil električni Fiat 500.

Tuje goste bodo v Portorožu začeli nagovarjati junija, pri tem pa računajo na podaljšanje sezone v jesen. Sicer pa tudi letos v Portorožu in Piranu pričakujejo predvsem domače goste. Kot je spomnil piranski podžupan Karlo Radovac, so lani zahvaljujoč turističnim bonom in uspešni oglaševalski kampanji dosegli enake ali celo boljše rezultate kot leto prej. Tako so septembra 2020 zabeležili za 30 odstotkov več nočitev kot septembra 2019.

Državni sekretar na ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo Andrej Čuš je poudaril, da je zadnje sproščanje ukrepov na področju gostinstva in turizma že prineslo številne pozitivne premike. "Odpiranje gostinskih in nastanitvenih dejavnosti po vsej državi je zagotovo velik in dobrodošel premik v smeri ponovnega zagona v smeri revitalizacije domačega in tujskega turizma," je ocenil Čuš in napovedal pripravo interventnega zakona za pomoč gostinstvu in turizmu. Hkrati je navedel zadnje informacije finančne uprave, po katerih je bilo do zdaj unovčenih že 910.000 oz. 45 odstotkov vseh turističnih bonov.

Celotna kampanja na domačem in tujih trgih bo vredna 120.000 evrov, približno polovico pa želijo financirati iz sredstev razpisa Slovenske turistične organizacije (STO). Predstavnica STO Karmen Novarlič je ob tem ocenila, da bo letošnje leto na področju turizma dokaj podobno lanskemu, ponovni razcvet panoge pa lahko pričakujemo po letu 2024.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija