SLOVENSKI STARTUP LETA 2018: Naziv so si prislužili s platformo za čiščenje

Slovenija

Startup podjetje Next, ki razvija spletno platformo Beeping, je na slovesnem zaključku prvega dne mednarodne konference Podim v Mariboru prejelo naziv slovenski startup leta 2018. Za nagrado se je v finalu potegovalo pet startupov, ki so jih prek javnega poziva predlagali najaktivnejši deležniki slovenskega startup ekosistema.

Na tisoče gospodinjstev v celotni Evropi išče občasno ali redno pomoč za čiščenje domov oz. gospodinjska opravila. Legalnega, preglednega trga ponudnikov storitev čiščenja domov ni. Eno izmed rešitev predstavlja črni trg, ki pa je nezakonit, nepregleden, zato so v ekipi Beeping v tem zaznali izjemno poslovno priložnost.

Podjetje Next, ki ga vodita Jan Dobrilovič in David Mohar, je v manj kot dveh letih uspelo z minimalnimi vlaganji zgraditi prepoznavno blagovno znamko Beeping za hitro, varno in učinkovito najemanje preverjenih čistilcev za dom. Prek 16.000 registriranih uporabnikov v Sloveniji in na Hrvaškem dostopa do 100 profesionalnih čistilcev.

Večino oziroma 75 odstotkov vseh čiščenj se izvede v okviru naročniškega modela oziroma letnih naročnin. Na ta način uspevajo zagotavljati vzdržen poslovni model, ki ustvarja tudi visoko rast poslovanja iz meseca v mesec.

Po Sloveniji in Hrvaški na vrsti  prestolnice Srednje in Vzhodne Evrope

Sklenili so tudi pomembna partnerstva z mednarodnimi družbami, kot sta Generali Insurance in Henkel Group, pred kratkim pa so sklenili tudi partnerstvo z banko NLB. Ta bo svojim novim komitentom pod sloganom Več časa za vas podarjala čiščenja Beeping, obstoječim strankam platforme Beeping pa praktična darila za preživljanje prostega časa.

V letošnjem letu načrtujejo okoli 400.000 evrov prihodkov. Pozornost in finančna sredstva bodo usmerili v to, da postanejo prva pametna platforma za pomoč gospodinjstvom, ki bo s pomočjo umetne inteligence in strojnega učenja zagotovila večje ujemanje preferenc gospodinjstev in čistilcev ter tako še bolj personalizirano trženje in boljšo uporabniško izkušnjo.

Mesta oz. trgi, ki jih Beeping namerava osvojiti po vstopu na slovenski (Ljubljana) in hrvaški (Zagreb) trg, so predvsem prestolnice Srednje in Vzhodne Evrope, kot so Budimpešta, Praga in Varšava.

Naziv slovenski startup leta si vsako leto prisluži startup, ki strokovno komisijo prepriča z odlično in predano ekipo, inovativnim produktom, dosedanjimi investicijskimi dosežki in potencialom za hitro rast ter uspešno globalno poslovanje. Hkrati je strokovna komisija pozorna, da gre nagrada v roke ekipi, ki s svojimi razvojnimi dosežki, dejanji in ugledom predstavlja novo generacijo slovenskih inovativnih podjetnikov, navajajo organizatorji.

Glavni nagradi, ki ju bo letos prejel slovenski startup leta, sta osebno svetovanje partnerja elitnega ameriškega pospeševalnika 500 startups Marvina Liaoa ter polni paket sodelovanja na podjetniškem dogodku Pioneers Festival na Dunaju.

Nagrado Slovenski startup leta že enajsto leto zapored podeljuje iniciativa Startup Slovenija skupaj s Slovenskim podjetniškim skladom in ministrstvom za gospodarski razvoj in tehnologijo ter drugimi partnerji iz slovenskega startup ekosistema.

Letošnjih pet finalistov, poleg podjetja Next so to bili še Event Registry, Gotoky, MAG-LEV Audio in Smart Optometry, so izbrali iz skupnega nabora trinajstih startupov. Te so jih kot nominirance za nagrado prek javnega poziva predlagali najaktivnejši deležniki slovenskega startup ekosistema.

Deli novico:

ma daj |  16 .05. 2018 ob  11: 23
a obstaja kakšno podjetje s slovenskim imenom....žalost