REKLAMNA AKCIJA VINAKOPER ZADETEK V POLNO? Kaj pravijo marketinški strokovnjaki?

Koper

Veliko pozornosti so te dni pritegnili oglasni panoji Vinakoper, ki so zasnovani na aktualnem dogajanju v slovenski Istri – nesreči s kerozinom in posledično problematiki z vodo. Odzivi so različni, kot kaže, pa je oglaševanje doseglo svoj namen, pravijo marketinški strokovnjaki.

Na oglasnih tablah Vinakoper piše: "Ni vode? Brez skrbi, če je ni, smo tu mi!" Oglas je zasnovan na podlagi problematike vode v slovenski Istri in je sprožil različne odzive, tudi zgražajoče, nekateri so table označili celo za bizarne in cinične. Pa je bil res to namen družbe Vinakoper?

Kot so nam pojasnili, se s kampanjo nikakor niso želeli norčevati s problematiko z vodo, so pa trenutek obdobja suše in večje porabe vode zaradi turistične sezone želeli izpostaviti na nekoliko manj običajen in drugačen način. "Glede na odzive ljudi, nam je z marketinškega vidika to tudi uspelo, zato kampanjo ocenjujemo kot pozitivno," dodajajo, čemur pritrjuje tudi strokovnjak za marketing Božidar Novak. Kot pravi, je to oglaševanje vzbudilo pozornost. "Ta cilj je dosežen. Težava ni oglaševanje, ampak novinarji, ki tega ne razumejo," pojasnjuje Novak, ki še dodaja, da je refošk Vinakoper klasična pridelava najboljši na svetu. "Identiteta Vinakoper je zato tako močna, da je nobeno oglaševanje ne more ogroziti."

Božidar Novak

"Pričakovati je, da vsebina komu ne bo všeč - to je lastnost kreativnih oglasov"

Medtem ko Zenel Batagelj, soustanovitelj in partner v družbi Valicon, bil je tudi razglašen za oglaševalsko osebnost leta, pojasnjuje, zakaj je ta oglas naletel na takšno pozornost. Kot pravi, v poplavi oglasov opazimo le redke, praviloma tiste, ki so drugačni.

Zenel Batagelj: "Komunikacija tudi dobro izkorišča dejstvo, da imajo Primorci smisel za humor, kar se je glede na odzive potrdilo."

"In kampanja Vinakoper je jasna in drugačna in je zato kljub neznatnem številu oglasnih panojev dosegla izreden rezultat. Potrošniki so jo opazili, zaradi humorja in aktualne vsebine pa je postala predmet pogovorov in postala tako “sharable". Komunikacija tudi dobro izkorišča dejstvo, da imajo Primorci smisel za humor, kar se je glede na odzive potrdilo. Seveda je pričakovati, da komu vsebina tudi ne bo všeč. In tudi to je lastnost kreativnih oglasov," je komentiral aktualne oglasne table Vinakoper.

Poletje je čas dopustov in sproščenosti

V družbi Vinakoper so ob vsem tem še navedli, da se zelo dobro zavedajo pomena neoporečne vode. "Nenazadnje je tudi naša dejavnost močno odvisna od padavin in drugih vremenskih pogojev, prav tako se zelo dobro zavedamo, da smo vsi prebivalci slovenske Istre zelo odvisni od vode," so zapisali.

Sporočilo kampanje je po njihovem mnenju jasno in "tisti, ki premorejo kanček smisla za humor ter sporočilo želijo razumeti, so ga sprejeli z nasmehom. Ne glede na nesrečo s kerozinom, katere razsežnosti se vsekakor zavedamo in je nikakor ne podcenjujemo, je poletje čas dopustov in sproščenosti, tudi v tej luči se je porodila sama ideja za kampanjo." 

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
vseved |  24 .07. 2019 ob  17: 51
@ stric iz ozadja, tvojo dvojezičnost pa si vtakni nekam.
vseved |  24 .07. 2019 ob  17: 50
glede na pametovanje raznoraznih veleumov je oglas dosegel svoj namen .
Stric iz ozadja |  24 .07. 2019 ob  14: 43
Mene bolj moti zakonitost. Kolikor sem seznanjen, bi morali biti vsi obcestni oglasi dvojezični. Kje je inšpekcija? V kleti Vinakoper?
Tom |  24 .07. 2019 ob  12: 39
-2
Je tki. "kreativnost" iskanje smisla oglasa v besedah izrečenih drugega, ker je napor lastnega miselnega potenciala pretežak? Pa kaj, saj smo v Sloveniji, kjer je vse dovoljeno! Še najmanj kar se ti lahko zgodi je, da ti nadobudni, sam sebe imenovan za "marketinškega strokovnjaka" reče, da zadeve enostavno ne razumeš, četudi ubogo revše ne zna pojasniti, kaj v bistvu marketing je!
Tom |  24 .07. 2019 ob  10: 56
-2
Potomci Marie Antoniete bi jih lahko tožili za avtorske pravice, ker je slogan Vinakoper kopiranje od "Maričke" njega dni izrečeno :"Če nimate kruha, potem jejte potico"! :))) Torej, nič izvirnega!
Eho |  24 .07. 2019 ob  00: 12
td.......Koprski Refošk ni zgolj alkohol....Koprski Refošk je lahko zdravilo za dušo in telo vsem, ki znajo pravilno uporabljat zdravila.
td |  23 .07. 2019 ob  23: 22
@eho, če je malo tako dobro, kaj šele 2 litra na dan, kar je za premnoge standard. Če pa stopimo na trdna tla, še vse študije zadnjih 5 in več let so dokazale, da alko škodi tudi v najmanjših količinah. Pač tako je. Sicer, če kdo zmerno in brez, da smu spremeni obnašanje in nikoli za volanom, ni panike, problem so tisti drugi. Drugače po številu pijancev smo mislim, da kar visoko, čeprav ne ravno kot Rusi.
Eho |  23 .07. 2019 ob  22: 25
Najboljša reklama, ki sem jo videl do sedaj. Reklam drugače ne prenašam dobro, ponavadi tisto kar reklamirajo če se le da praviloma ne kupujem...Ta reklama je drugačna, izjemna je. Takoj ko sem jo videl sem bil precej boljše volje....Mislim, da z lahkoto opogumlja ljudi....Sicer pa pol literčka zelo dobrega Koprskega Refoška na dan, mnogim ljudem ohranja zdravje. En deci za malco , dva deci za kosilo, en deci popoldan v gostilni in en deci po večerji....Raj je na zemlji....
Lili |  23 .07. 2019 ob  20: 10
-16
Mi je žal, ma reklama fa škifo. t.i."strokovnjaki" v zloveniji marsikdaj udarijo totalno mimo... Samo spomnimo se vseh "stevovalcev" borisa popoviča...so mu naredili samo škodo, koristi sigurno nobene, ali poglejmo slovenske resnićnostne šove..samo jebanje in kletvice..če to vleče, potem...ok..je reklama dosegla svoj namen, ma mislim, da vinakoper bi moral oz.je do sedaj dajal neko drugo sporočilo, TO FA ŠKIFO...
td |  23 .07. 2019 ob  19: 11
Vem, da od tega živijo, čeprav bi morali biti vsi proizvajalci alkoholnih pijač v istem paketu kot cigaret, ... ampak glede na vse pijance v tej državi, vse prometne, vse družinske tragedije, ... bi bilo super, če ne bi človek nikoli odkril akohola.