PRVI V NIZU SESTANKOV NA MARJETICI KOPER: O čem se so se pogovarjali z občinskimi nadzorniki?

Koper

V sredo so za isto mizo sedli predstavniki nadzornega odbora Mestne občine Koper in nadzornega sveta Marjetice Koper. Predsednika sta izpostavila, da nadzorni organi že zdaj dobro sodelujejo, a da bodo to sodelovanje v prihodnje še okrepili. V ta namen bodo vzpostavili sistem periodičnih medsebojnih sestankov, naslednji bo tako že v oktobru.

Boštjan Aver (levo) in Jadran Bajec (desno)

Nadzorni odbor MOK, ki ga sestavljajo predsednik Jadran Bajec, Edmond Gašpar, Tjaša Benčina, Dunja Jovičić, Valter Krmac, Rok Parovel in Tina Podgornik ter nadzorni svet Marjetice Koper, katerega del so predsednik Boštjan Aver, Peter Bolčič, Vlado Krivec, Simon De Faveri in Marko Štrkalj, so se v pogovorih dotaknili različnih tematik.

Pereče je predvsem vprašanje konstantno naraščajočih cen končnega prevzema mešanih komunalnih odpadkov ter odpadnega blata iz Centralne čistilne naprave na Serminu. Te cene namreč pomembno vplivajo na končne izide poslovanja komunalnega podjetja Marjetica in na cene "na položnici", ki jih plačujejo občani. 

Jadran Bajec, predsednik nadzornega odbora MOK, je poudaril zavedanje, da večina trenutnih težav v komunalnem podjetju Marjetica "prihaja od daleč". Po njegovem bo treba izboljšati delovno klimo in vtis o podjetju v javnosti. Na občini se zavedajo svojih pristojnosti, ki jih bodo tudi uporabili v želji po doseganju zastavljenega cilja, tj. da komunalno podjetje deluje v dobrobit občank in občanov Kopra.

Predstavniki nadzornega odbora MOK in nadzornega sveta Marjetice Koper

Bajec je izpostavil tudi dolgoletna stanja, ki niso skladna z veljavno pristojno zakonodajo in za odpravo katerih obstoječe vodstvo in nadzorni svet že izpeljujeta aktivnosti. Občinska uprava bo morala pristopiti k novelaciji odloka o ureditvi položaja Javnega podjetja Marjetica Koper ter odloka o podelitvi koncesije za izvajanje javne službe obdelave mešanih komunalnih odpadkov in odlaganja iz ostankov predelave, so po sestanku zapisali v sporočilu za javnost. 

Teme za naslednje oktobrsko srečanje bodo zakonodajne uskladitve že omenjenih področij, različne tržne dejavnosti, ki jih Marjetica opravlja, financiranje delovanja zavetišča za živali ter centralna čistilna naprava v povezavi z ostalimi občinami, uporabnicami teh storitev, so še sporočili iz koprskega komunalnega podjetja.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
Cat WOMAN |  24 .09. 2020 ob  17: 49
12
A ni tam nek "sposoben" v.d. dir. Briševc. A ne prejema plačo za to da rešuje probleme podjetja ? In kaj za neki je zdej to, da se nadzorni odbor MOK-a plete v poslovanje (kateregakoli) podjetja. To je res vse šlo po zlu. Kot sem že komentirala. Ta občinska oblast misli, da je vse skupi igra in da so stvari podobne igračkanju v peskovniku.
rozlek |  24 .09. 2020 ob  16: 28
10
Brzi si je omislil Averja za hitro in učinkovito poslovanje?
Martina |  24 .09. 2020 ob  14: 13
"Večina težav Marjetice Koper prihaja od daleč" pravi Bajec. Le od kje? Ve se, da riba smrdi pri glavi in to velja tudi za marjetico. Spet neke prazne floskule in metanje peska v oči.