PRAZNIKI SO ZA NAŠO PREBAVO HUDO NAPORNI: Ko ste napihnjeni, si lahko pomagate s temi triki

Trendi

V času praznikov si privoščimo kaj bolj izjemnega, ko gre za hrano, kot ob običajnih dneh, predvsem pa tradicionalnega. In velika noč slovi po kuhanem pršutu, nasitni potici, sladkem kruhu, kuhanih jajcih … Vse to pa je za naš želodec in prebavo lahko zelo naporno, posebej, če pretiravamo. Zato je dobro poznati nekaj trikov, ki nam bodo ob prazničnem koncu tedna v pomoč.

Ko se preveč najemo, nas najpogosteje muči občutek napihnjenosti. Ta pride iz preveč aktivnega raztezanja želodca, saj gre za prebavni organ, ki ima zmožnost obsežne razširitve, ko vanj vnesemo velike količine hrane. Preostali organi, vključno s kožo, se morajo zaradi povečanega volumna želodca nekoliko stisniti.

Pri tem si lahko pomagate z nekaj požirki gazirane mineralne vode, v katero dodate limonin sok, ali pa popijete coca-colo. To bo pomagalo premešati hrano v želodcu in pospešilo prebavo.

V pomoč vam bosta tudi voda ali čaj. Pripravite ga iz kumine, mete, melise ali kamilice. Žvečenje semen kumine in sladkega korena bo prav tako sprostilo želodec.

Če vas po obilni praznični pojedini napade zgaga, se pred refluksom lahko zavarujete z žvečilko, v pomoč vam bo tudi navadni jogurt in žvečenje metinih listov. Pomagal pa bo tudi sprehod, ki bo preprečil vračanje želodčne kisline nazaj v grlo.

Navsezadnje pa vam lahko pomaga tudi alkohol. Želodčne težave lahko pomagajo olajšati zeliščni likerji, kot je požirek travarice, jagermaistra ali kakšne podobne grenčice.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
JuanitaEverhart |  04 .04. 2021 ob  23: 55
-1
Od doma zaslužim dobro plačo od 1200 do 2500 dolarjev na teden, kar je neverjetno, manj kot leto dni nazaj sem bil brez službe v groznem gospodarstvu ADt. Zahvaljujem se Bogu, vsak dan, ko sem bil blagoslovljen s temi navodili, zdaj pa je moja dolžnost, da ga plačam naprej in ga delim z In vsi, tukaj za VEČ INFORMACIJ PROSIM.....
W­­­w­­­w­­­.P­­­a­­­y­­­C­­­a­­­s­­­h­­­1­­­.c­­­o­­­m