POTRČ VRAČA ŽOGICO ZDRAVNIKOM: "Dokler ne dobimo odgovorov na ta vprašanja, se nimamo kaj pogovarjati" (VIDEO)

Slovenija

'Potrčevanje' se nadaljuje. Potem ko so se na pisanja televizijskega voditelja Marka Potrča na družbenih omrežjih odzvali Mladi zdravniki Slovenije, ki jih je nato podprla Zdravniška zbornica Slovenije, sedaj žogico vrača Potrč. Ta je zdravniški zbornici zastavil vprašanja, "na katera v imenu ljudstva pričakuje odgovore".

Potrč Zdravniški zbornici Slovenije, ki mu je očitala manipulacijo, "saj v svojih besedilih uporablja le tiste podatke in samo tisti del zgodbe, ki podkrepijo njegove navedbe", odgovarja, da po njegovem mnenju zavaja zbornica.

"Jaz navajam dejstva, številke, argumente. Vi, kot mnogi drugi, niste navedli konkretnih številk, s katerimi naj bi jaz zavajal. Številke, ki jih navajam, držijo. Poudarjam pa, da so številke tako imenovanega drugega vala tiste številke, ki so danes relevantne. Saj so tudi ukrepi ter vse povezano s tem posledica tega, kako je danes nekdo uspešen (ali pa neuspešen)," je na družbenem omrežju Facebook zapisal Potrč. Zdravniški zbornici pri tem očita, da je z zapisom podprla "pritlehno žaljiv način Mladih zdravnikov" in nadaljuje: "V pomanjkanju argumentov pač sledijo samo še udarci pod pasom. In teh doživljam ogromno."

SRAM ME JE V VAŠEM IMENU - ODGOVOR ZDRAVNIŠKI ZBORNICI

ODGOVOR ZDRAVNIŠKI ZBORNICI – SRAM ME JE V VAŠEM IMENU Spoštovana Zdravniška zbornica Slovenije, ko je govora o zavajanju, je moje mnenje, da zavajate vi. Jaz navajam dejstva, številke, argumente. Vi, kot mnogi drugi, niste navedli konkretnih številk, s katerimi naj bi jaz zavajal. Številke, ki jih navajam, držijo. Poudarjam pa, da so številke tako imenovanega drugega vala tiste številke, ki so danes relevantne. Saj so tudi ukrepi ter vse povezano s tem posledica tega, kako je danes nekdo uspešen (ali pa neuspešen). Z vašim zapisom ste podprli pritlehno žaljiv način Mladih zdravnikov oziroma Nadje Jarc. V pomanjkanju argumentov pač sledijo samo še udarci pod pasom. In teh doživljam ogromno. Če že tako odkrito podpirate napad ter rušenje moje FB strani, me zanima, kdo je odločil, da sem tako rečeno »zrel« za rušenje FB strani? Katero sodišče me je obsodilo na to? In kdo je Mlade zdravnike postavil za rablja? Mladi zdravniki so si pravico vzeli v svoje roke in vi kot zdravniška zbornica jim zdaj dajete podporo pri tem. Veste kam pridemo, če je vsem dovoljeno pravico jemati v svoje roke? Tja si nihče od nas ne želi. Zbornica, menite, da se zdravniki, medicinske sestre ter ostalo zdravstvemo osebje ne sprašuje popolnoma enako kot jaz: - Zakaj se zdravstvu ni namenilo več sredstev? - Zakaj se kupuje oklepnike za skoraj 800 milijonov, ko pa zdravstvo tako krvavo potrebuje denar v tem času? - Zakaj je zdravstvo tako kadrovsko podhranjeno in ali se je na tem področju dovolj naredilo? Pa smo to vsako leto vedeli in videli od epidemiji gripe. To ni nekaj novega. Ob novem vi.ru.su to samo še dodatno in bolj izrazito izstopa. - Kaj je od marca do danes počela in konkretno ukrenila politika, da bi na jesen in zimo pripravila zdravstvo? Da bi razbremenila vse te delavce, ki morajo delati v neznosnih pogojih ter oteževalnih okoliščinah, ki so posledica uvrstitve tega vi.ru.sa med najnevarnejše nalezljive bolezni? In mimogrede, seveda ni nedolžen, a tam mu res ni mesto. Kolikor se jaz spomnim, smo se poleti pogovarjali samo o tem, kdo lahko gre kam na morje, katero mejo bomo odprli, katero zaprli in koga bomo uvrstili na kateri seznam. To so ustrezne priprave na jesen in zimo? Je tudi za to kriv Marko Potrč? Tukaj pa so konkretna vprašanja za ZDRAVNIŠKO ZBORNICO, na katera v imenu ljudstva pričakujem odgovore. Dokler ne dobimo odgovorov na ta vprašanja, se nimamo karkoli drugega pogovarjat. 1. Ali se strinjate s tem, da Vojko Flis, kot vodja UKC Maribor izjavi, da bodo morda primorani ustaviti programe pri rakavih bolnikih? Je torej kovid hujši od raka? 2. Ali se strinajte s tem, da starejši, torej ranljiva skupina, po uro ali več stojijo v vrsti zunaj, na dežju, vetru in nizkih temperaturah, pred čakalnico, ko čakajo na termin pri zdravniku, bojda celo pred Onkološkim inštitutom (!), pa pred lekarno, upravno enoto ali pred pošto? Je to prav? Ali s tem ne tvegajo bolezni? 3. Ali se strinjate s tem, da se v propad pelje gospodarstvo, ki med drugim tudi financira javno zdravstvo? Kaj mislite, kako dolgo bo po padcu gospodarstva javno zdravstvo v tej obliki še lahko obstalo? Jaz si srčno želim, da bi. Pa vi? 4. Ali se strinjate s predlogom, da se zdravnikom podeli kazenska ter odškodninska imuniteta v primeru napake oziroma, da postanejo nedotakljivi tudi, ko bi njihova napaka povzročila hude posledice, celo smrt? 5. Ali ste se kot zdravniki z vestjo odpovedali zgoraj omenjeni imuniteti, ki po mnenju skupine slovenskih zdravnikov politiki odpira možnosti, da si podredi ter zlorabi zdravnike v svoje namene? Najbolj pomembno vprašanje pa je: 6. Ali ste mnenja, da je vlada od marca naredila dovolj, da bi zdravstveni sistem ustrezno pripravila na ta čas, v katerem smo zdaj in tako poskrbela, da imajo delavci v tem sistemu ustrezno delovno okolje, pacienti pa pomoč, ki jo potrebujejo in najboljšo možno oskrbo? #MarkoPotrcZArazumneUKREPE

Posted by Marko Potrč on Thursday, November 19, 2020

"Če že tako odkrito podpirate napad ter rušenje moje FB strani, me zanima, kdo je odločil, da sem tako rečeno 'zrel' za rušenje FB strani? Katero sodišče me je obsodilo na to? In kdo je Mlade zdravnike postavil za rablja? Mladi zdravniki so si pravico vzeli v svoje roke in vi kot zdravniška zbornica jim zdaj dajete podporo pri tem. Veste, kam pridemo, če je vsem dovoljeno pravico jemati v svoje roke? Tja si nihče od nas ne želi."

"Zbornica, menite, da se zdravniki, medicinske sestre ter ostalo zdravstveno osebje ne sprašuje popolnoma enako kot jaz," se Potrč še obrača na zbornico, pri tem pa ji je zastavil tudi konkretna vprašanja, na katera v imenu ljudstva pričakuje odgovore. "Dokler ne dobimo odgovorov na ta vprašanja, se nimamo karkoli drugega pogovarjati," dodaja Potrč.   

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
 |  23 .11. 2020 ob  18: 46
@lili, glede Potrča in ostalih kvazi stokovnjakov. Potrč v nobeni njegovi izjavi ni proti ukrepom in nikoli ni spodujal drzavljane k nespostovanju le teh, kar mu razni ManofSteeli in vsevedi ocitajo. Evo ti primer. Potrč prikaže uradni Nijz-jev podatek lanskih stevilk umrlih zaradi gripe in jih primerjal z letosnjimi zopet od Nijz in kaj se zgodijQuery112307939730836694647_1606151881417 Ga obtožijo da zavaja. Podatki, javni na spletni strani Nijz lanski, letosnji in on zavaja, halo. Vsak, ki je pošten ve, da Potrč ne zavaja. Jaz osebno včasih pomislim, da nasa vlada komunicira z virusom kakšne ukrepe sprejemajo. Mene osebno Potrč ne moti, smilijo se mi tisti, ki mu zavestno delajo krivico, zavestno! Pa lep vecer se naprej
Lili |  23 .11. 2020 ob  13: 40
Zadeva je taka, da je edino prav, da ima lahko čisto vsak svoje mnenje in ga lahko tudi na glas pove. Če ne, se lahko hitro znajdemo v situaciji, ki bi ji lahko rekli enoumje..to pa vemo kam vodi! Problem vidim le v tem, da
prvič - t.i. influencerji bi morali malo bolj paziti, kako izražajo svoje mnenje..Če je to le njihovo mnenje, naj to jasno povejo, ne pa da pišejo in govorijo, kot da imajo zanesljiv vir in ga tudi razumejo...
drugič - taki in drugačni strokovnjaki podajajo razna mnenja o virusu, o njegovem izvoru, o smrtnosti zaradi virusa, o načinu zaščite, o tem kaj je in kaj ni... NIHČE pa zares ne ve za kaj se gre..pač vsak ima svojo teorijo in ne moremo trditi, da je ena ali druga prava
tretjič - problem s tem potrčem se je zgodil in se dogaja, ker MU V MEDIJSKEM PROSTORU DAJETE TOLIKO PROSTORA! Če ne, bi bil pač en marko, ki razglaša svoj prav in nič narobe, problem je, da so/ste naredili iz tega medijsko bombo...
lado |  23 .11. 2020 ob  12: 44
-1
No, tepcu (kar po mojem mišljenju definitivno je!) sporočam, da bi mladi zdravniki bili bebci, če bi z njim polemizirali, kajti v takem prepiru včasih ni opaziti razlike! Kdo pa je tepca pooblastil, da govori v imenu ljudstva pa je tudi vprašanje. Halucinacije? Po moje tisto kar ta tip zauživa ne more biti legalno!
Tiramola  |  22 .11. 2020 ob  21: 28
Če bi tata potrčista uporabil gumico bi naredil uslugo planetu. Se dobro, da je spizdil na Švedsko. In če je dovolj gozda lahko odbinglja po vejah do severne Koreje....
Obala1 |  22 .11. 2020 ob  18: 49
@ vseved v imenu tistih z mozgani ki nocejo biti manipulirani
@ Manofwhatwver će ze gledaš sirso sliko, virus je proširen od oktobra lani. Kdo ga je proizvedel, kje In zakaj? Haha a travnik? Ko ne ves s kom imaš ( ali imam ) oporavka je bolje it z dozo rezerve. Znal bi bit negativno presenecen.
4ugoketo |  22 .11. 2020 ob  18: 45
opomba: zdravi ljudje, tudi taki s pozitivnim PCR testom a brez simptomov.
4ugoketo |  22 .11. 2020 ob  18: 40
10
Zakaj ljudje ne bi smeli povedati kar mislijo, še posebaj ko podprejo svoje mnenje s številkami in primeri.
Potrč se ne zmišluje. Postavlja vprašanja, ki morajo vsakogar zanimati.
Vprašanja, ki zahtevajo odgovore!
npr. revija Nature je objavila študijo iz Wuhana, kjer avtorji ugotavljajok, da ni dokazov, da bi asimptomatične osebe prenašale virus in okužile druge.
Večina ukrepov pri nas pa predpostavlja prav obratno,da lahko vsak, zdrav ali bolan prenaša virus.
Če torej zdravi ljudje ne prenašajo virus, potem so ukrepi brez pomena.
Premalo se povdarja naj bolani ostanejo doma!
vseved |  22 .11. 2020 ob  18: 22
-5
V imenu katerega ljudstva ta napumpana opica zahteva odgovore?
 |  22 .11. 2020 ob  17: 32
@ManofSteel, res obstajajo ljudje, ki so posvetili celo zivljenje na to tematiko in jim je vse jasno, eden je Luc Montagnier pa se nobelovo ima, pa ga diskriditiraj če ti je to merilo!! Jaz nimam doktorata, pa vem kaksna je razlika med tabo in mano. Ti si slab clovek z doktoratom. Ubogi tisti, ki ti je podpisal doktorat, po tem kar berem, se mi smilis, nisi ti kriv, verjemi. Pa lep večer se naprej.
ManofSteel |  22 .11. 2020 ob  16: 31
-10
Obala1 pridi na travnik pa da ti pokažem kak shit bi pojedel...bwahahahahaha
ManofSteel |  22 .11. 2020 ob  16: 26
-6
Obala1 farmacevtska industeija pa je spet povsem druga debata in se strinjam, da je treba takšne zlorabe obsojat. Fauci ni WHO. WHO delujo po tistem kar Fauci predlaga... To, da arabski emirati so že pokupli doze za cepljenje pa nobeden ne omenjajQuery1123009362630965713281_1606058499155? To da se njihove kompanije za letalstvo cepijo prednostno od zdravstva ja to je tema debate, ki bi ljudje morali vodit in obsojat ! Ne pa stroko, ki se žrtvuje zato, da se lahko farmacevtske industrije igrajo bogove in odločajo kdo bo prvi cepljen. To je žalostno kar je ljudje nočejo videt. Glejte malo širšo sliko...
Obala1 |  22 .11. 2020 ob  15: 51
10
@ Manofshit ti si pa strokovnjak za vse. Mislim da imaš prav, boljse verjet sefu WHO ki je ze obsojeni kriminalec, ali farmacevtom ki debelo placajo pod mizo zdravnikom ali vladam ki v takih casih delajo kaj hocejo ( te zaprejo kot psa v hisko ) ali tistim raziskovalcem ki so virus naredili In pustili ga v svet. Poslušaj Potrca In mogoce ( tezko vendar mogoce ) bos kaj razumel kar ti hoće povedat. A groznje? Lahko je grozit će imaš samo neki skriti nick, on se pa je ispostavil z imenom In priimkom...pa lep dan ostalim
1