NEPRIJETEN INCIDENT: Potnici izgnani iz avtobusa zaradi plačila z bankovcem

Svet

Voznik avtobusa v lasti podjetja Autotrolej je prejšnjo nedeljo, po besedah Zvijezdane Hirschsteiner, na izjemno grob način iz avtobusa izgnal njo in njeno prijateljico, in sicer samo zato, ker sta dve vozovnici, v skupni vrednosti 3,10 evra, želeli plačati z 10 evrskim bankovcem, poroča Novi list.

Hirschsteinerjeva in njena prijateljica sta se v nedeljo, pravi ta Hrvatica, ki že 30 let živi v Nemčiji, peš odpravili do Trsata, popoldne pa sta se peš spustili do središča mesta, kjer sta se odločili vkrcati na avtobus številka 7 in se vrniti do Marinića. A prijetno nedeljsko popoldne se je ob vstopu na avtobus spremenilo v popolnoma drugačno izkušnjo.

"Vstopili sva na avtobus na postaji pri nekdanji Slavici, v središču mesta. Želeli sva kupiti dve vozovnici. Voznik naju je vprašal, ali imava drobiž, vendar nisva imeli dovolj kovancev, zato sva mu želeli dati 10 evrski bankovec in 10 centov, da bi mu bilo lažje vrniti sedem evrov. Nisva slutili, kakšno reakcijo bo to povzročilo," je povedala potnica.

Voznik je, dodaja potnica, zavrnil 10 evrski bankovec in kmalu začel kričati ter postal izjemno neprijazen do naju. Vse se je odvijalo pred drugimi potniki na avtobusu.

"Začel je kričati na naju, da ni on kiosk, ampak voznik in še marsikaj drugega. Ni nama želel prodati vozovnic, ampak je na prvi naslednji postaji, pri Riječkem neboderu, začel vpiti na naju. Kričal je 'Ven! Ven!' Na to sem se, iskreno povedano, prestrašila in rekla prijateljici, naj izstopiva, ker je voznik izgledal in zvenel zelo agresivno. To sva tudi storili, izstopili sva in čakali naslednji avtobus številka 7. Ta voznik je brez kakršnih koli pritožb sprejel najinih 10 evrov in 10 centov, nama normalno vrnil sedem evrov in izdal vozovnici," je situacijo opisala Hirschsteinerjeva.

Takšno ravnanje voznika je nedopustno, ne samo z vidika storitve, ki jo ponuja Autotrolej, ampak tudi z vidika javne varnosti in odnosa do strank. Voznik je izgubil svojo profesionalnost in s svojim vedenjem ogrozil varnost potnikov, kar bi lahko povzročilo celo hujše posledice.

Podjetje Autotrolej se je na dogodek že odzvalo in obsodilo vedenje voznika. V izjavi za medije so zapisali: "Žalostno je, da se je ta dogodek zgodil, in se opravičujemo potnikom za neprijetnosti, ki so jih doživeli. Odnos voznika je bil nesprejemljiv in ni v skladu s standardi, ki jih zagotavljamo našim potnikom. Takšnega vedenja ne bomo tolerirali in ukrepali bomo v skladu s svojimi notranjimi pravili in predpisi."

Vozniki javnega prevoza imajo pomembno vlogo pri zagotavljanju storitev in varnosti potnikov. Njihovo vedenje in profesionalnost morata biti na najvišji ravni, saj so potniki odvisni od njihovega ravnanja in ukrepov v primeru morebitnih nevarnosti. Zato je pomembno, da se podjetja, ki zagotavljajo javni prevoz, zavedajo pomena ustrezne izobrazbe in usposabljanja voznikov ter upoštevajo standardne postopke za zagotavljanje varnosti in storitev za svoje potnike.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija