LUKO KOPER OBISKALI VELEPOSLANIKI: V pristanišču si želijo, da bi postali osrednje morsko okno za gospodarstva višegrajskih držav

Koper

Luka Koper je danes gostila veleposlanike Poljske, Madžarske, Slovaške in Češke. Kot je ob tem poudaril predsednik uprave Luke Koper Dimitrij Zadel, je ambicija pristanišča postati osrednje morsko okno za gospodarstva višegrajskih držav. Srečanje je organiziral poljski veleposlanik Krzysztof Olendzki, saj Poljska trenutno predseduje višegrajski skupini, s katerimi ima Luka Koper tesne poslovne stike, so sporočili iz Luke Koper.

Kot je poudaril Zadel, koprsko pristanišče ponuja učinkovito logistično povezavo med Srednjo Evropo in Sredozemljem ter Daljnim vzhodom, zato je ambicija pristanišča postati osrednje morsko okno za gospodarstva višegrajskih držav. Luka Koper in poljsko pristanišče Gdynia sta dve izhodiščni točki na evropskem železniškem koridorju Amber, hkrati pa je to glavna transportna os v okviru Pobude treh morij, je poudaril Olendzki.

Države višegrajske skupine spadajo med pomembnejše zaledne trge Luke Koper. Na Madžarskem in Slovaškem luka dosega visoke tržne deleže, predvsem na področju intermodalnosti oz. kontejnerjev. V zadnjih letih pa vse bolj krepi položaj tudi na trgih Češke in Poljske, so poudarili v družbi.

"Skupno smo lani za te štiri države pretovorili 382.000 kontejnerskih enot, kar predstavlja več kot tretjino letnega pretovora kontejnerjev v Kopru. Še leta 2009 smo za omenjene države pretovorili 120.000 kontejnerskih enot, kar pomeni, da se je promet v desetih letih več kot potrojil," so izpostavili.

Poleg kontejnerjev potujejo prek Kopra v uvozni in izvozni smeri še avtomobili, železovi proizvodi, sipki tovori in hitro pokvarljivo blago. Lani so za omenjene države pretovorili skupno nekaj več kot pet milijonov ton blaga. V teh državah ima Luka Koper tudi stalna predstavništva.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
Istriano |  03 .10. 2020 ob  23: 54
Veleposlaniki sami po sebi ne bodo dosti pomagali. Potrebno je postaviti kvalitetne ljudi v marketing, ki dobro poznajo tržišče Luke Koper, ki odlično obvladajo odlično vsaj angleščino in nemščino ki so sposobni izvajati aktiven agresiven marketing. Ves ološ hčerkic, sinčkov, nečakov, nečakinj, vnukov in vnukinj, ki se je nabral v vseh teh letih, pa prerazporediti na delovna mesta, kjer bodo delali manj škode ali najbolj preprosto, jih poslat tam kamor sodijo: na cesto. In potem bo naša luka zadihala s polnimi pljuči in dobiček bo samo rasel.
vseved |  03 .10. 2020 ob  20: 12
Ni čeh rekel da smo Slovenci oportunistične svinje? Zakaj ga niso nagonili v pm?