KOPRSKA POLICIJA ZANIKA TEŽAVE: "Redni servisi in manjša popravila čolnov trajajo le dan ali dva"

Koper

Na Policijski upravi (PU) Koper so zanikali medijske navedbe o domnevnih težavah pri nadzoru morske meje s Hrvaško zaradi popravil policijskih čolnov, o čemer smo poročali že včeraj. Kot so pojasnili za STA, je od njihovih petih plovil dalj časa neuporabno le eno, in sicer zaradi generalne obnove motorjev.

Nadzor morske meje s Hrvaško poteka v enaki meri kot doslej, policija pa bo tudi v prihodnje zagotavljala dosledno izvajanje nalog na morju, so zagotovili na PU Koper. POP TV je namreč poročal, da je slovenska pomorska policija ostala na suhem, saj da so od petih plovil, ki jih ima na voljo, tri trenutno na popravilu, ostalih dveh pa ne more uporabljati. Zato naj bi policisti uporabljali plovila uprave za pomorstvo in ribiške inšpekcije.

Na koprski policijski upravi so za STA pojasnili, da imajo v uporabi pet plovil, poleg njih pa še pomožno plovilo P-45, ki je nameščeno na plovilu P-111. Trenutno sta operativni plovili P-111 in P-88, policisti pa danes svoje naloge opravljajo s prvim. Pri tem so navedli, da so plovila običajno neoperativna zaradi izvajanja rednih servisov in manjših popravil, običajno pa ti izpadi trajajo le dan ali dva, redkeje dlje. Dalj časa je tako "v izpadu" samo plovilo P-66, na katerem poteka generalna obnova motorjev.

Trenutno zaključujejo tudi redno in predvideno zamenjavo pogonskih motorjev na plovilu P-16 in pregled enega od pogonskih motorjev na P-08. Slednje bo tako operativno že danes, P-16 pa v prihodnjem tednu. Čas izpada pri nenačrtovanih aktivnostih je sicer odvisen od dobavnega roka nadomestnih delov, so dodali na policiji. Kot so še navedli, drži, da delo na morju koordinirajo z upravo za pomorstvo in inšpekcijo za lovstvo in ribištvo: "Zaradi same narave dela policisti delo opravljajo tudi na plovilih navedenih organov. Pri opravljanju nalog policisti uporabljajo policijsko opremo, ki je potrebna za izvajanje policijskih nalog."

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
Istriano |  11 .07. 2019 ob  15: 29
Naloge kontrole dokumentov na morju in varovanje meje naj opravlja luška kapitanija, kjer so bolj vešči upravljanja s plovili, policiste naj se pošlje na kopno in naj varujejo južno mejo. Vsa leta je isti problem, daš te amaterje na drago plovilo in oni bi takoj full gas, naj se že enkrat naučijo, da je treba te motorje prvo malo ogret in potem daš na gas. Policija ima že desetletja probleme z okvarami na plovilih predvsem zaradi nepravilnega ravnanja z njimi.