Včeraj se je v Luki Koper mudila kitajska delegacija približno 150 poslovnežev iz različnih panog. Gre za aktivnosti v okviru uradnega obiska podpredsednika kitajske vlade Wang Yanga v Sloveniji. V Ljubljani pa danes poteka slovensko-kitajski forum, na katerem bodo kitajskim gospodarstvenikom predstavili slovensko poslovno in investicijsko okolje. Tam bodo prisotni tudi predstavniki Luke Koper.
Kitajci obiskali tudi Luko Koper
S seznama kitajskih podjetij, katerih predstavniki se mudijo v Sloveniji, velja izpostaviti dve. Prva je kitajska korporacija za izgradnjo železnic CRCC, drugo največje gradbeno podjetje v državni lasti, ki gradi tudi v tujini, med drugim mestno železnico v savdski Meki. Obisk predstavnikov te družbe bi bil lahko zanimiv predvsem v luči načrtovane izgradnje drugega železniškega tira med Koprom in Divačo. Člani kitajskegospodarske delegacije so si včeraj že ogledali Luko Koper, danes pa naj bi obiskali Slovenske železnice.
V luki si od Kitajcev obetajo več tovora
"Od obiska kitajskih poslovnežev si obetamo predvsem več tovora," je za Regional povedal Sebastjan Šik, predstavnik za odnose z javnostmi v koprskem pristanišču. Trenutno znaša blagovna menjava med Kitajsko in trgi srednje Evrope, ki uporabljajo koprsko pristanišče za prekomorsko menjavo, okoli 100.000 kontejnerskih enot letno, kar je, glede na obseg kitajskega izvoza malo. "Na tem področju vidimo velik potencial, še posebej z vidika dejstva, da bomo s prihodnjim letom povezani s Kitajsko kar s tremi neposrednimi kontejnerskimi povezavami," je dodal Šik in dodal, da je Luka Koper za kitajsko blago namenjeno na trge srednje Evrope zagotovo najbolj konkurenčna luka, zato je včerajšnji obisk priložnost za promocijo in spremembo logističnih poti s severne Evrope v Jadran.
Upam, da se bo velik ljudi zamislilo nad tem stavkom.
Naj malo pomagam:
Koprska luka je mišljeno na podjetje delniško družbo
slovensko pristanišča je pristaniški sistem na katerega je vezanih ogromno drugih podjetij