IZBOLJŠANJE IN NADGRADNJA PROMOCIJSKEGA NASTOPA LOKALNIH PODJETIJ: Projekt PROMO ISTRA

Koper

Spletna promocija prodaje je danes nujen del poslovanja vsakega podjetja, saj vedno več potencialnih kupcev brska po spletu s pametnimi telefoni in tabličnimi računalniki. Učinkovita spletna promocija lahko podjetju prinese velike koristi, kot so večja prepoznavnost blagovne znamke, več prodaje in zadovoljnejši kupci. Projekt PROMO ISTRA je bil med drugim ustvarjen ravno s tem namenom, se pravi izboljšati in nadgraditi promocijski nastop podjetij. Kje in kako izveste v nadaljevanju.

Ena izmed ključnih stvari za uspešno spletno promocijo prodaje je dobro narejena spletna stran. Nekatere strani so uporabnikom dobro prilagojene, spet druge jim delajo sive lase. Na primer gumbi na spletni strani morajo biti dovolj veliki, ali pa mora biti okrog njih dovolj prostora, da jih bodo prsti brez težav zadeli. Poleg tega je treba upoštevati načelo "manj je več", ki pripomore k doseganju boljših rezultatov pri prav vseh uporabnikih, mobilnih ali "navadnih". Skratka spletna stran, ki je prijazna do vseh uporabnikov, zagotovo naredi bolj profesionalen vtis o določenem podjetju in obenem izboljša tudi prodajne rezultate.

Socialna omrežja so še en pomemben del spletne promocije prodaje. Podjetja lahko svoje izdelke oziroma storitve promovirajo na različnih socialnih omrežjih, kot sta recimo Facebook in Instagram. S pomočjo oglaševanja na socialnih omrežjih lahko podjetja ciljajo na želeno publiko in s tem povečajo učinkovitost oglaševanja.

E-poštni marketing in SEO optimizacija (optimizacija spletnih strani za iskalnike) sta prav pomembna za učinkovito spletno promocijo prodaje. E-poštni marketing omogoča podjetjem, da kontaktirajo svoje obstoječe in potencialne kupce neposredno, medtem ko SEO omogoča, da se spletna stran podjetja pojavi na vrhu rezultatov iskanja, kar povečuje verjetnost, da bo potencialni kupec naletel na spletno stran podjetja.

Suma sumarum, spletna promocija prodaje je nujna za uspešno poslovanje podjetja. Dober načrt spletne promocije, ki upošteva vse zgoraj naštete elemente, zagotavlja, da podjetje doseže širšo publiko, poveča prodajo in zadovolji svoje kupce.

Ker mnogim podjetjem zgoraj omenjeno predstavlja takšne in drugačne izzive, je bil ustvarjen projekt PROMO ISTRA, namenjen izboljšanju promocijskega nastopa lokalnih ponudnikov. V okviru omenjenega projekta je bil izveden natečaj Slovenska Istra, s katerim so iskali in poiskali 10 najboljših podjetniških projektov/produktov na območju LAS Istre.

Tako so desetim finalistom pomagali pri vzpostavitvi ali optimizaciji spletne strani in marketingu ter promociji. Izbrani podjetniki so prejeli preko 500 individualnih mentorskih ur, šest delavnic in tudi medijsko podporo. Spodaj si lahko preberete nekaj vtisov o projektu PROMO ISTRA s strani izbranih finalistov:

"Hvaležni in počaščeni smo, da smo lahko s sodelovanjem z izkušenimi mentorji projekta PROMO ISTRA prišli do dodatnega uporabnega znanja in boljšega razumevanja delovanja spletnega mesta, ter k izboljšanju uporabniške izkušnje. Z manjšimi spremembami na spletni strani in ustrezno postavljenim marketinškim načrtom smo postali bolj uspešni in prišli do večje konverzije spletne trgovine. Slednje nam je omogočilo dodatno finančno varnost, da smo lahko več energije posvetili nadgradnji tehnologije. V razmeroma kratkem času smo le-to izboljšali za približno 30 odstotkov. Večjo učinkovitost  dokazujemo z biološkim ALLIUM testom  mednarodno priznanega laboratorija," povesta Lea Grlj in Gregor Jesenovec, dva izmed treh ustanoviteljev projekta Nattura.

"Delavnice, mentorstvo in svetovanja so bili zelo dobro izvedeni. Veliko novega sem spoznal in se tudi naučil. Takšnih projektov bi lahko bilo še več. Bil sem prijetno presenečen nad znanjem predavateljev, svetovalcev. Še bolj sem spoznal kako je pomemben marketing, PR. Presenetil me je NGN Media z njihovim pristopom, SEO optimizacije sploh nisem poznal," pove Andrej maglica iz Zadruge ekoloških proizvajalcev Istre.

"Z veseljem smo se vključili v delavnice, v okviru katerih so nam podrobneje osvetlili optimizacijo spletne strani. Predavatelji so nam na praktičnih primerih pokazali, kako lahko sami spremljamo obisk spletne strani, kaj vpliva na povečanje obiska in katere so napake ter pomanjkljivosti naših spletnih strani. Pridobili smo nova znanja, ki smo jih lahko uspešno aplicirali v naše poslovanje," pravi Ingrid Celestina iz knjigarne Libris

"Ko želiš izpeljati en projekt, priti do posla, bi želel vse hitro opraviti, čimprej začeti prodajati. Ob mentoriranju strokovnjakov na tem projektu sem spoznal, da se nekatere stvari ne zgodijo čez noč. Posebno SEO optimizacija me je presenetila, kako si laho uspešen, a je hkrati potrebno biti potrpežljiv. Fasciniran sem bil nad 'matematiko' SEO optimizacije," pravi Dane Podmenik iz podjetja Zlato Jabolko

"Svetovanje je bilo odlično in spoznali smo veliko novih vidikov promoviranja izdelkov. Naučili smo se recimo, kakšen je standard za fotografije na spletu in odprli smo Instagram profil," pravi Marino Kranjac, ki skupaj z ženo Alenko Kranjac ustvarja Lutke iz maljine skrinjice. 

"Lepo je imeti nekoga ob sebi, ki ga lahko vprašaš za nasvet. Zadovoljen sem, da sem se vključil v projekt. Projekt, mentoriranje mi je odprlo obzorja kaj je potrebno še vse postoriti, ko bo za to prišel čas. Sedaj imam veliko jasnejšo sliko kam si želim priti in kako do tega priti," pove Boštjan Lešnik, ki razvija liofilizirane proizvode iz domačih pridelkov.

"Projekt je imel name veliko pozitivnih učinkov. Eden izmed teh je, da lahko z manjšimi popravki pospešim spletno prodajo in se predstavim javnosti. Pred samim začetkom delavnic si nisem niti predstavljal, da bi lahko izvedel toliko novega, kar bo pripomoglo k nadaljnjem širjenju podjetja. Trenutno menim, da sem na dobri poti, saj dnevno pridobivam nove zadovoljne kupce in prav tako načrtujem nov produkt, ki bo podprt s strani LAS Istre," pove Janko Barbiš iz podjetja Istrijanko.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija