Občina Ankaran je razpisala dve prosti mesti za občinska redarja. Po novem letu bodo namreč skupaj s piransko občino oblikovali medobčinsko inšpekcijsko in redarsko službo, župan Gregor Strmčnik pa obljublja, da bo proces vpeljave redarstva potekal postopama, vsekakor pa ne najprej s kaznovanjem prekrškarjev.
IŠČEJO REDARJA: V Ankaranu sprva z opozorili, nato s kaznimi
Ankaran
Prosti delovni mesti za občinskega redarja v Ankaranu sta dve, eden od njiju mora imeti s tega področja najmanj pol leta delovnih izkušenj, drugi pa 3 in pol. Čas za prijavo je še danes, z izbranima kandidatom pa bodo sklenili pogodbo za nedoločen čas s preizkusno dobo šestih mesecev. Gre za polno delovno obveznost, delo pa bo potekalo v več izmenah.
V minulem letu v Občini Ankaran redarska služba ni delovala, realizacijo skupnega Medobčinskega inšpektorata ankaranske in piranske občine so sicer napovedovali že poleti ali jeseni, kot kaže, jim bo uspelo z začetkom leta 2016. Tako bosta občini tudi privarčevali, saj bo polovico stroškov financirala država.
Parkirna mesta so tudi v Ankaranu problem
"Ankaran ima problematiko s področa javnega reda in miru nerešeno že desetletja, mirujoči promet je le ena izmed vsebinskih sklopov tega," je za Regional povedal ankaranski župan, Gregor Strmčnik in dodal, da so parkirna mesta v Ankaranu, podobno kot v drugih naseljih, problem.
Tudi v Ankaranu imajo težave s parkirnimi prostori.
Večletni proces vpeljave službe
Tega se po njegovm mnenju ne rešuje le z redarsko službo, pač pa je najprej potrebno zagotoviti kakovostni javni transport in dodatna parkirna mesta ter prekategorizacijo cestišč. "Šele v nadaljnih korakih pride na vrsto kaznovanje," je povedal Strmčnik in poudaril, da bo proces vpeljave redarske službe v Ankaranu potekal več let, sprva z ozaveščanjem in izobraževanjem, šele na koncu s kaznovanjem. "Cilj je kakovost bivanja, ne pa preganjanje ljudi," je poudaril prvi mož Ankarana.