"ČUDNE" STVARI, KI JIH NAJDETE SAMO NA JAPONSKEM: Bi sladoled, ki se ne topi ali pa rabljene spodnjice iz avtomata?

Trendi

Brez dvoma je Japonska ena najbolj inovativnih in ustvarjalnih držav na svetu. Konec koncev, kje drugje lahko najdete avtomate, v katere vržete kovanec in dobite z vonjem spolovila in anusa prepojeno spodnje perilo? Ali pa videoigre, ki jih igrate s curkom svojega urina? Lahko se tudi posladkate s sladoledom, ki se ne topi in obiščete trgovino, v kateri se skupaj spi. Vse to in še več sledi v nadaljevanju.

Trgovina, v kateri se skupaj spi

V Tokiu se nahaja Soineya Cafe, ki moškim strankam omogoča, da lahko za nekaj denarja dobijo različne osebne tretmaje. Soineya v prevodu pomeni trgovina, v kateri se skupaj spi. Tako za nekaj deset evrov lahko spite v naročju postavne mladenke ali pa zgolj gledate, kako se dekle pred vami preoblači. Prav tako se je možno v posebnih sobicah za določen čas crkljati z mlado damo. Na splošno so moški na Japonskem zelo zaposleni in si težko najdejo čas za tako razvajanje. Poleg zanimivih pristopov pa mlade dame ne omogočajo spolnih užitkov. Tudi poljubljanje je prepovedano.

Avtomati z rabljenimi spodnjicami

Burusera je nenavaden fetiš vzburjenja ob vohanju rabljenih ženskih ali moških spodnjih hlačk. Kot marsikatera spolna praksa se je tudi burusera začela na Japonskem, kjer imajo celo avtomate z rabljenimi ženskimi hlačkami. Oseba v avtomat vrže kovanec in dobi "sveže", z vonjem spolovila in anusa prepojeno spodnje perilo, ki ga ovohava, ob tem pa masturbira.

Pametna stranišča

Japonska kreativnost, ko je govora o straniščih, nima meja. Ponašajo se namreč z veliko več funkcijami kot tisti, ki smo jih navajeni iz vsakdanje uporabe. Japonci svoje straniščne potrebe radi opravljajo na učinkovit in zabaven način.

Ustvarjalec videoiger Sega je recimo najavil Toylets, videoigre, ki jih uporabnik igra s curkom svojega urina. V straniščno školjko je vgrajen senzor za pritisk, na katerega je treba meriti, LCD-zaslon nad školjko pa z napisi nagrajuje vaša prizadevanja. Da vam ne bi postalo dolgčas, so na voljo štiri igre – vsaka zahteva drugačno moč curka. Obenem stranišče izračuna, koliko urina ste spustili vanj.

Največji japonski izdelovalec stranišč Toto pa je predstavil govorečo straniščno školjko. Model Neo ima robotske ustnice (pokrov školjke), ki se premikajo v skladu z moškim glasom. Še več izpopolnitev pa obljublja prototipni model Neo 2, ki je zasnovan tako, da zadosti vsem mogočim željam in potrebam razvajenih japonskih straniščnih uporabnikov. Neo 2, ki ga je mogoče upravljati z več kot desetimi gumbi, pripoveduje šale in napoveduje vreme, poleg tega ga je mogoče upravljati na daljavo po spletni povezavi in kameri na spletni strani izdelovalca.

Kopel v vinu, kavi, zelenem čaju in sakeju

Japonska je pred časom na seznam bizarnih storitev dodala kopel v vinu, kavi, zelenem čaju in sakeju (riževo vino). Vse to si lahko privoščite v spa centru Yunesson Spa Resort v kraju Hakone. Čeprav se vse skupaj sliši skrajno bizarno, pa so tovrstne kopeli celo priporočljive, saj naj bi imele zdravilne učinke.

Sladoled, ki se ne topi

Japonski znanstveniki so ponovno dokazali, da nič ni nemogoče. Na centru za razvoj bioterapije, Biotherapy Development, v Kanazavi so naleteli na čudežno metodo, s katero so ustvarili sladoled, ki se ne topi. Popolnoma naraven način taljenja sladoleda so dosegli z uporabo polifenola, tekočine, ki jo najdemo v jagodah. Polifenol ima namreč to lastnost da povzroči, da se voda in maščoba težje ločita. Sladoled na palčki na ta način ohranja prvotno obliko in lahko ostane cel tudi po več ur.

Podaljšani podočniki kot modni hit

Morda jih pogosteje povezujete z vampirji, a v Aziji so podaljšani podočniki modni hit. Še posebno se nad njimi navdušujejo na Japonskem, kjer je nasmešek z nekoliko razmetanimi in zavitimi zobmi pravi lepotni ideal.

Temu videzu pravijo yaeba in je še posebno priljubljen med moškimi, ki nepopoln nasmešek z ukrivljenimi zobmi povezujejo z videzom otroka, kar se jim zdi ljubko. Ne preseneča, da so zobozdravniki v Tokiu začeli izvajati kozmetične posege, ki vključujejo tudi nameščanje stalnih ali manj stalnih podaljškov na podočnikih.

Yaeba pomeni večplastno, kar naj bi opisovalo nenavaden videz zobovja, ki se običajno pojavi, ko kočniki pritiskajo na podočnike in se ti premaknejo nekoliko naprej. Japonke so pripravljene odšteti vrtoglave zneske za tak videz, medtem ko na zahodu plačujemo, da nam zobe ravnajo v vrsto. Glavne krivke, da je yaeba postala modna, so pop glasbenice in druge zvezdnice, ki so prevzele videz za svoj zaščitni znak. Še več, obstaja celo glasbena skupina, ki se je imenovala po gibanju – TYB48 (tsuke-yaeba48).

Hikikomori

Hikikomori pomeni "umik" ali "povlečenje sam vase" in je eden zanimivejših fenomenov sodobne Japonske, ki bega in intrigira strokovnjake in psihiatre po vsem svetu. Večinoma gre za mlade, ki jih v osamo poženejo težave v šoli. Pojav je leta 1998 v svoji knjigi Družbeni umik: Brezkončno odraščanje opisal psihiater Tamaki Saito. Pomenil naj bi tiste, ki se popolnoma umaknejo iz družbe in več kot pol leta ne zapustijo svojega doma, večinoma so stari med 15 in 25 let starosti in ne trpijo za katero drugo psihično motnjo.

Kar 80 odstotkov žrtev je moških, večinoma pa prihajajo iz družin srednjega razreda, ki jih lahko podpirajo in preživljajo, medtem ko so sami zabarikadirani v svoji sobi, brez stika z zunanjim svetom. Nekateri gledajo televizijo, drugi brskajo po spletu, tretji obsesivno čistijo svojo sobo ali se celo zatekajo k samopoškodovanju.

Mačji in zajčji otok

Na Japonskem obstaja tako imenovani mačji otok, Tashirojima, ki leži na Pacifiku. Na otoku živi približno sto prebivalcev, mačk pa je precej več. Lokalno prebivalstvo namreč verjame, da skrb za mačke prinaša srečo in zdravje. Na otok je tudi prepovedano pripeljati pse.

Otok Okunoshima pa je bolj znan kot zajčji otok zaradi zelo številne populacije zajcev, ki so udomačeni in se ne bojijo ljudi.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
manemebasat |  19 .06. 2022 ob  18: 06
Neobicajno? A je prodaja rabljenih spodnjic ljudski obicaj?