Nazaj
 

BLAMAŽA OKOLJA PIRAN? S praktično izmišljenim razlogom prek javnega naročila izbrali za 7,8-krat dražjega ponudnika

Piran

Aprila letos je Javno podjetje Okolje Piran, takrat še z nekdanjim direktorjem Alenom Radojkovičem, objavilo javno naročilo za zagotavljanje sistema za plačevanje parkirnine preko mobilnega telefona, s katerim so za opravljanje te storitve izbrali podjetje Easypark, ki sicer za sistem plačevanja parkirnine v piranski občini skrbi že zdaj. A v Okolju so si nato premislili in z razlogom o pomanjkljivosti Easyparkove dokumentacije izbrali drugo podjetje, 2Mobile, ki za mobilno plačevanje parkirnine skrbi v Kopru. In to kljub temu da Easypark, kot so zapisali v ponudbi, za storitev zaračuna provizijo 1 odstotek, medtem ko konkurenčno ponudba podjetja 2Mobile vsebuje kar 7,8 odstotkov visoko provizijo. Medtem se je na Okolju zamenjalo tudi vodstvo, vajeti podjetja je namreč prevzel Gašpar Gašpar Mišič, ki pa je ob nastopu svoje nove funkcije večkrat poudaril, da je podjetje pred njim delovalo neracionalno in zato zabredlo v finančne težave.

Okolje Piran je sredi maja letos prek javnega naročila za plačevanje parkirnine preko mobilnega telefona najprej izbralo podjetje Easypark, kot so obrazložili v svoji odločitvi, ker je oddalo najugodnejšo ponudbo, ta pa je dopustna - torej skladna z zahtevanimi pogoji v javnem naročilu.

Ob tem velja omeniti, da podjetje Easypark že skrbi za sistem plačevanja parkirnine prek SMS-ov v Občini Piran in da sistem tudi brez vsakih težav deluje, razlog za novo javno naročilo pa je bil le iztek pogodbe z obstoječim operaterjem, torej podjetjem Easypark.

A nato so v manj kot tednu dni na Okolju objavili novo odločitev, in sicer da za ponudnika storitve plačevanja parkirnin izberejo podjetje 2Mobile, saj naj bi bila prvotno sprejeta ponudba Easyparka nedopustna.

Tragikomična razlaga, zakaj so izbrali 7,8-krat dražjega ponudnika

V pisni obrazložitvi so zapisali, da je ponudnik Easypark sicer predložil tiskano gradivo, iz katerega pa naj ne bi bil razviden način plačevanja prek SMS in preko aplikacije, niti ni razvidna uporaba in delovanje nadzornega programa, ki bi ga uporabljal naročnik, torej Okolje. A pazite, gre za sistem, ki v piranski občini že in še vedno deluje in s katerim so se nedvomno v javnem podjetju Okolje v času delovanja dodobra seznanili.

Gašpar Gašpar Mišič je moral pred nastopom direktorskega mandata na Okolju Piran občinskim svetnikom temeljito pojasniti, kaj bo delal v podjetju, ki ga prevzema.

V podjetju Easypark so se na odločitev Okolja odzvali tako, da so na državno revizijsko komisijo podali zahtevo za revizijo javnega naročila. To so na Okolju Piran v svojem odgovoru označili za pravno neutemeljeno.

Ravno Mišič je v Kopru vzpostavil sistem plačevanja parkirnin s podjetjem 2Mobile

Zdajšnji direktor Okolja Gašpar Gašpar Mišič, ki je v času vodenja koprske komunale v Mestno občino Koper kot izvajalca storitev mobilnega plačevanja parkirnine pripeljal prav podjetje 2Mobile, je sicer ob nastopu svoje nove funkcije večkrat poudaril, da javno podjetje Okolje praktično ni likvidno ter dolžno dobaviteljem in ima celo več stroškov kot prihodkov. V skladu s tem je na seji piranskega občinskega sveta zahteval in tudi dobil soglasje za reprogramiranje kreditov javnega podjetja in partnerja našel v še eni banki, s katero je praktično ponovil vajo iz Kopra. Gre namreč za Delavsko hranilnico, na katero je v času vodenja Marjetice Koper prenesel poslovanje podjetja.

Mišič je tudi večkrat zagotovil, da bo preveril, ali je javno podjetje Okolje Piran v preteklosti res skrbelo za racionalizacijo stroškov tako, da so izbirali najugodnejše ponudbe. Z vprašanjem, kako komentirajo navedena dejstva, smo se obrnili tudi na Okolje Piran, njihove odgovore bomo objavili takoj, ko jih prejmemo.

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
Ratman |  01 .08. 2019 ob  09: 02
Končno en poštenjak :D
easy |  30 .07. 2019 ob  20: 06
Spoštovani novinar E.B.

Verjetno gre za naročen članek s strani podjetja, ki ni bilo izbrano, ker če bi pisali pošteno in pa relevantno, bi lahko tudi navedli koliko je podjetje EasyPark oz. Zeleno mesto zaračunavalo storitev SMS plačevanja MobilePark Okolju Piran pred opisanim razpisom. Krepko preko 10 % in enaka ali podobna je bila ali je še situacija pri vseh drugih odjemalcih njihove storitve. Dodatno se (je) zaračunava še letna licenčnina po parkirnih conah. Ve se da je cena 1% vsaj za poznavalce zaračunavanja SMS storitve dumpinška saj je 5x nižja od stroška, ki ga mobilni operaterji zaračunavajo EasyPark-u. Zaradi izredno visokih cen storitve EasyPark se je še nekaj občin odločilo za iskanje cenejše rešitve in tu je v zgodbo vstopila tudi poslanka Pozitivne Slovenije in osebna partnerica direktorja EasyPark, ki je aktivno "sodelovala in še sodeluje" pri pogovorih in dopisovanju z določenimi župani občin, ki so še trenutne partnerice podjetja EasyPark.
Lahko bi se tudi pozanimali kakšen je bil sklep državne revizijske komisije, ki je obravnavala pritožbo podjetja EasyPark in zakaj je ta pritožbo zavrnila. Gre namreč za javno dostopne podatke. Ampak bolj pompozno je napisati 7,8 krat dražje in pihati na dušo sponzorju tega članka.
Tiramola  |  30 .07. 2019 ob  16: 44
12
Halo, kaksna je razlika med Radojkovicem in Gaparijem. Nobene! Nobene! Najslabsa izbira! Kdo bo imel koristi? Hisni kooperant. Vi ovce pa placujte poloznice. Pridne ovce....