V PORTOROŽU ZBRANI GURUJI OGLAŠEVANJA: Poteka konferenca medijskih trendov

Piran

V Portorožu se je danes začela 19. konferenca medijskih trendov Sempl. Na dvodnevni konferenci, na kateri organizatorji pričakujejo več kot 1000 udeležencev, se bodo posvetili razvoju prelomnih idej, prihodnosti oglaševanja in agencij, pomenu rabe jezika in kreativnosti, vlogi digitalnega in vplivnostnega marketinga ter tehnološki preobrazbi.

Letos v Portorožu pričakujejo več kot 20 mednarodnih govorcev, ki se bodo posvetili najizrazitejšim trendom, ki usmerjajo prihodnost medijsko-komunikacijske panoge. Organizatorji med njimi izpostavljajo sodelavca CNN in avtorja bloga 60SecondMarketer.com Jamieja Turnerja, ki bo spregovoril o nelinearnem marketingu. Predstavila se bosta še en bloger, Francoz Joe La Pompe, ter britanski govorec, pisec in kreativni mislec Dave Birss.

Britanska televizijska voditeljica in leksikografka Susie Dent bo pojasnila, zakaj je pomembno, da s svojimi sporočili izstopite iz povprečja. Ben Maher, komercialni direktor JCDecaux, pa bo govoril o digitalni prihodnosti zunanjega oglaševanja.

Nick Bicanic, eden največjih vizionarjev na področju mobilne tehnologije v Silicijevi dolini, bo govoril o za prihodnost ključnih brezzaslonskih medijih. Črt Podlogar iz digitalne agencije Red Orbit pa bo pojasnil premik nakupnih odločitev s televizijskega na mobilni zaslon.

Jamie Turner

Sneha Nagesh iz podjetja PHD Global Business bo spregovorila o prepadu med tehnologijo in ljudmi, ustanovitelj podjetja theAmplify Justin Rezvani in Marija Mijatović iz Represent Srbija pa bosta predstavila vplivnostni marketing. Zaupanju in prevaram, relevantnim metrikam in transparentnosti se bosta posvetila Jan Jilek iz hrvaškega podjetja Dotmetrics in Boris Rogan oglaševalske agencije TBWA Zagreb.

O prihodnosti medijskih agencij bo spregovoril Andreas Schwabe, direktor agencije Blackwood Seven. Kaj se bo z medijskim trgom dogajalo v naslednjih desetih letih, pa bo povedal soustanovitelj MTM Jon Watts. Direktor LSPR UK in LSPR Worldwide John Dalton se bo posvetil upravljanju in vodenju in razlogih za njuno (ne)učinkovitost.

Udeležencem Sempla bodo na voljo tudi različne delavnice z različnih področij, od digitalnega marketinga do spletne analitike. Na konferenci bodo tudi letos podelili nagrade sempler za najboljše medijske strategije. Letos se je na tekmovanje prijavilo 89 del, izmed 40 finalistov je 29 del slovenskih prijaviteljev.

Deli novico: