Zveza potrošnikov Slovenije telekomunikacijske operaterje poziva naj prenehajo zaračunavati nekatere adiminstrativne stroške, pri drugih pa naj znižajo ceno na raven dejanskih stroškov. Da bi bili v naslednjem krogu pogajanj z operaterji čimbolj uspešni, so začeli zbirati tudi podpise podpore.
ZBIRANJE PODPISOV: ZPS v boj z neutemeljenimi stroški telekomunikacijskih operaterjev
Slovenija
"Naše stališče še vedno ostaja, da bi marsikateri strošek moral biti vključen v stroške poslovanja operaterja in jih ta ne bi smel dodatno zaračunavati," o stroških, ki jih telekomunikacijski operaterji zaračunavajo poleg mesečne naročnine, med njimi pa izpostavljajo priključnino oziroma priključno takso pri mobilnih paketih, prenos naročniškega razmerja ter prekinitev naročniškega razmerja.
"Visoko postavljene cene administrativnih storitev, še zlasti tistih, ki so povezane s spremembo naročniškega razmerja, namreč vodijo k izkrivljanju konkurence in bistveno poslabšujejo položaj potrošnika kot uporabnika telekomunikacijskih storitev," menijo na ZPS in dodajajo, da se zaradi dodatnih stroškov potrošnik bistveno težje odloči za zamenjavo naročniškega paketa za zanj bolj primernega ali ugodnega.
Vabijo k podpisu podpore
Potrošniki, ki se z omenjenimi prizadevanji strinjajo, lahko s podpisom, ki ga oddajo tukaj, podprejo zahtevo po ukinitvi oziroma zmanjšanju administrativnih storitev. Z Zveze namreč pravijo, da bo podpora lahko pomemben del argumentov pri nadaljnih pogovorih z operaterji, pa tudi z regulatorji trga, med njimi se bodo obrnili na Agencijo za varstvo konkurence, Agencijo za komunikacijska omrežja in storitve, Direktorat za informacijsko družbo ter Tržni inšpektorat.