ZBIRANJE PODPISOV: ZPS v boj z neutemeljenimi stroški telekomunikacijskih operaterjev

Slovenija

Zveza potrošnikov Slovenije telekomunikacijske operaterje poziva naj prenehajo zaračunavati nekatere adiminstrativne stroške, pri drugih pa naj znižajo ceno na raven dejanskih stroškov. Da bi bili v naslednjem krogu pogajanj z operaterji čimbolj uspešni, so začeli zbirati tudi podpise podpore.

"Naše stališče še vedno ostaja, da bi marsikateri strošek moral biti vključen v stroške poslovanja operaterja in jih ta ne bi smel dodatno zaračunavati," o stroških, ki jih telekomunikacijski operaterji zaračunavajo poleg mesečne naročnine, med njimi pa izpostavljajo priključnino oziroma priključno takso pri mobilnih paketih, prenos naročniškega razmerja ter prekinitev naročniškega razmerja.

"Visoko postavljene cene administrativnih storitev, še zlasti tistih, ki so povezane s spremembo naročniškega razmerja, namreč vodijo k izkrivljanju konkurence in bistveno poslabšujejo položaj potrošnika kot uporabnika telekomunikacijskih storitev," menijo na ZPS in dodajajo, da se zaradi dodatnih stroškov potrošnik bistveno težje odloči za zamenjavo naročniškega paketa za zanj bolj primernega ali ugodnega.

Vabijo k podpisu podpore

Pri ostalih stroških (sprememba klicne številke, prepis računa, izdaja razčlenjenega računa in zamenjava kartice SIM) pa si prizadevajo, da jih operaterji znižajo na raven dejanskih stroškov, ki pri tem nastanejo.

Potrošniki, ki se z omenjenimi prizadevanji strinjajo, lahko s podpisom, ki ga oddajo tukaj, podprejo zahtevo po ukinitvi oziroma zmanjšanju administrativnih storitev. Z Zveze namreč pravijo, da bo podpora lahko pomemben del argumentov pri nadaljnih pogovorih z operaterji, pa tudi z regulatorji trga, med njimi se bodo obrnili na Agencijo za varstvo konkurence, Agencijo za komunikacijska omrežja in storitve, Direktorat za informacijsko družbo ter Tržni inšpektorat.

Deli novico:

Em |  01 .09. 2015 ob  23: 21
Vi res ne razumete nic.. Pri mobilnih operaterjih bi se razumela ler morajo npr. samo kliknit za kakrsnokoli spremembo ki jo pri njih nardite. Pri twlekomunikacijskih operaterjih mora nekdo fizicno stranko it izklopit, vklopit, fizično preselit. Kdo bo to delo placal? S tem samo podpirate rusenje in zapiranje manjsih podjetij, nic drugega!
hahahaha |  01 .09. 2015 ob  19: 07
tele-fon, res si me nasmejal-a
tele - fon |  01 .09. 2015 ob  17: 56
Pa vi komentatorji zastopite, kaj tukaj piše?
bob |  01 .09. 2015 ob  17: 51
-1
je smet, nima zgrešenega klica
kot vzameš |  01 .09. 2015 ob  12: 41
jaz imam star telefon. ko se bo pokvaril, če se bo, kupim naslednjega najcenejšega za 50€. to je to. meni je bob kul. tudi tisti telefon za 1€ pač odplačaš. vedno plačaš. meni je bob cenejši. šminke ne rabim.
bob |  01 .09. 2015 ob  09: 14
ja, bob je ql, ampak moraš vedet, da potem ni več "zastonj" telefonov - s tem mislim na tiste za par €, ki jih kasneje ne (še dodatno) odplačuješ.
ovce |  01 .09. 2015 ob  09: 05
greste lepo na bob.(alias simobil, brez vezave, ugodni paketi, obdržite telefonsko ....) in bodo sami to naredili. konkurenca je vedno zdrava. dokler pa kot ovce kupujete kar vam ponujajo, je tako. in ZPS ne bo dosegla nič.