ZA NAJVEČJEGA LADJARJA V TRŽAŠKEM ZALIVU NI PANIKE: Fincantieri bi vstopil v reško ladjedelnico pod 'hudim' pogojem

Trst

V največji ladjedelnici za križarke na svetu, Fincantieri iz Tržiča, so z naročili zapolnjeni do leta 2027, poroča Primorski dnevnik. Naročila naj bi bila trenutno vredna 30 milijard evrov. V Pulju naj bi si že nekaj časa prizadevali prepričati lastnike italijanske ladjedelnice, da bi vstopili v njihovo družbo, a naj bi Fincantieri že posloval z Brodosplitom. Bolj naj bi bili Italijani zainteresirani za nakup reške Ladjedelnice 3. maj. Ob tem naj bi postavili pogoj, da prevzamejo le polovico od 1326 zaposlenih, predvsem tiste, ki delajo v ladjedelnici, ne bi pa prevzeli zaposlenih iz drugih dejavnosti podjetja, še piše Primorski dnevnik.

Deli novico:

Framcozi |  08 .09. 2018 ob  08: 18
Istrijani ne nasedajte on bi to prevzeli da se znebijo konkurence in zemljisca peodajo za hotele
Ce bo prialo do prodaje bojo s pomocjo zelenih uresnicili scenarij isto kakor nemcija/poljska
mornar |  07 .09. 2018 ob  17: 43
1.Ladjar (angl. Owner) je lastnik ladje oziroma ladij in ne ladjedelnica.
2. Križarka ( angl. cruiser, It. incrocciatore) je večja vojaška ladja namenjena predvsem za zaščito letalonosilk in druge pomorske vojaške aktivnosti.
In še v nekaterih drugih slovenskih člankih:
3. Bojna ladja (angl. battle ship, it. corrazzata) je tip vojaške ladje, ki dandanes ni več v uporabi (nazadnje uss. Iowa in Missuri). V slovenščini je torej lahko vojaška ladja oziroma vojna ladja.
hja |  07 .09. 2018 ob  11: 29
sej ze sai imajo zelo okorno in prestevilno administracijo...oni rabija plac in delavce...kaj ce jim se kup uradnikov se iz casa sosializma....

razumno...
Božo |  07 .09. 2018 ob  10: 56
Če gradijo ladje, naj gradijo ladje. Pogoj se mi vidi smiseln.