Vse v enem, eden za vse

Avtomoto

Mercedes GLA. Na prvi pogled le nekoliko dvignjen ter s plastično obrobo "suv-iziran" A. Toda prvi pogled mnogokrat prevara in GLA je povsem drug avto. Suv, ki v sebi skriva lahkotnost in okretnost mestnega malčka, čeprav malček ni v nobenem pogledu. 

Takšnega avta se lahko lotimo iz dveh perspektiv. Lahko ugotavljamo kaj ni, ali pa to, kaj je. Suv zagotov ni, prav tako ni mestni malček, niti enoprostorec, še manj zgolj avto srednjega razreda. Kaj torej je? Vse prej našteto po malem in v malem. 

Presenečenje v malem

Če smo pričakovali, da je to le nekoliko dvignjen A, smo se krepko motili. Avto je dejansko izpeljanka uspešnega A-ja, vendar zastavljen tako, da voznik te povezave ne čuti. To je povsem drugačen, povsem nov avto. 

PLUSI: Lega na cesti, udobje, avtomatski menjalnik, vožnja na makadamskih poteh, dizajn, notranjost

Na testu smo vozili dvolitrskega dizlaša s 136 konjskimi močmi in z avtomatskim menjalnikom. To je vse, kar ta avto potrebuje. Dovolj navora, ugajeno prestavljanje, odlično lego na cesti in občutek, da vozite avto bistveno višjega razreda. 

Avto se odlično vozi tako na lokalnih kot tudi magistralnih cestah, udobna je vožnja tudi na avtocesti, vendar ne pričakujte od njega vrtoglavih končnih hitrosti. Bo pa zaradi tega sobotni izlet toliko bolj pester, saj zaradi njegovega mini suv karakterja med vožnjo po makadamskih cestah ne boste vozili "kot po jajcih" v strahu za podvozje, ampak veselo pritisnili na plin. Seveda do neke mere, še vedno ne govorimo o terencu. 

Udobje, prestiž, eleganca

Tudi notranjost ne razočara. Nove Mercedosove smernice, ki jim botruje slovenski oblikovalec Robert Lešnik, so začrtale povsem drugačno zgodbo kot smo jih bili vajeni. Zunanjost je dinamična, lahko bi rekli celo nekoliko agresivna, notranjost pa postreže z udobjem, eleganco, s preglednostjo in tudi s prestižem. 

MINUSI: Končne zmogljivosti motorja, cena

Novi Mercedes GLA prepriča tudi glede udobja na zadnjih sedežih, kjer je presenetljivo veliko prostora za noge, nekoliko manj pa v višino - zaradi športnih linij. Tudi prtljažnik je za vrsto avta precej prostoren - z dvojnim dnom, ki je uporabno še posebno ko prevažate manjše predmete, da ti med vožnjo ne letijo levo in desno. 

Morda se bo kdo ustrašil cene. Ta se prične pri dobrih 29 tisočakih, testni avto pa presega 40 tisočakov. Veliko. Morda. Mercedesi nikdar niso bili poceni in najbrž tudi ne bodo. Tisti, ki jih kupujejo, vedo, zakaj to počno. Morda se zdi, da konkurenca ponuja podobne avte za bistveno manj denarja, ampak hej ... to je vendarle Mercedes. In verjemite, cena ni takšna zgolj zaradi prestiža znamke ... 


Test je omogočil: Autocommerce Koper


 

Deli novico:

Zakon |  22 .12. 2014 ob  11: 58
40 čukov za mercedesa z notranjostjo od 101-enke

Primer konkurence:
https://www.google.si/url?sa=i
sam res |  14 .12. 2014 ob  17: 46
armaturko je še yugo imel bolj polno.....
zvizgac |  14 .12. 2014 ob  08: 27
kopiran proceed
he |  14 .12. 2014 ob  00: 28
Armaturo so si pri ladi nivi izposodili? Zunaj je lep, sam not pa beda
Koprcan |  13 .12. 2014 ob  20: 23
Res spica avto..za ta denar je vreden 2x vec in boljsi od audi q3 in bmw x1