Volvo predstavil ultra prestižnega XC90

Avtomoto

Volvo XC90 excellence. Švedi bodo v Shanghaiju razkrili paradnega konja med XC90 – prestižno različico excelence, ki pomeni presežke tudi med najbolj prestižnimi suvi. Pod pokrovom najverjetneje priključno hibridni T8, cena pa občutno preko 100 tisočakov.

Volvo bo na salonu v Shanghaiju odkril tančico skrivnostnosti z najbolj prestižne različice modela XC90 – ki sliši na ime excellence. Gre za Volvovo interpretacijo prestižnega velikega suva, čemur primerno je excellence naložen z najboljšo možno opremo, materiali in v marsičem pomeni presežek tudi v tem petičnem razredu.

Namesto sedmih sedežev, štirje fotelji

Prva razlika se pojavi že pri razporeditvi sedežev, ki so za razliko od ostalih različic (kjer je serijskih sedem sedežev) pri excellencu samo štirje in sicer gre za ločene foteljaste sedeže podobne tistim v poslovnem razredu. Za material so volvovi oblikovalci uporabili najboljšo perforirano napo, tudi zadnja pa premoreta električne nastavitve v vse možne smeri, tudi glede podpore meč. Pa se tu presežki še ne končajo. Potnika v drugi vrsti imata na voljo tudi še funkcijo masaže, ventilacije in seveda gretja, tudi zadaj sedeča pa imata ločeno klimatsko napravo s samodejnim uravnavanjem temperature za vsako polovico kabine. Oba imata pred seboj zložljiva na dotik občutljiva zaslona, pomični mizici iz enakega usnja kot sedeži on obkroženi z zloščenim aluminijem, motiv pa se ponovi tudi še na sredinski konzoli, kjer poleg tega kraljuje tudi najboljši mahagonij.

Konzola med sedežema skriva še hladilnik katerega zgornji del služi tudi za hlajenje kozarcev v umetelno oblikovanih odlagališčih. Ti (kozarci) pa tudi ne morejo biti ravno iz Ikeje, ampak gre za ročno izdelane kristalne čase istega proizvajalca – Oreffors, ki je odgovoren tudi za odlično izgledajočo kristalno prestavno ročico pri najbolje opremljenih različicah XC90.

Oreffors, B & W in posebne Pirelli gume

Poleg zgoraj omenjenega pa bodo prav vsi potniki lahko uživali v posebnih tepihih iz velurja, iluminiranih predalih in posebnih detajlih oz. bolje rečeno zaključkih usnjenih dodatkov in oblazinjenja. Za še boljšo zvočno izolacijo so inženirji dodatno izolirali potniško kabino in koloteka, svoje pa je k čim nižjemu zvoku v kabini dodal tudi gumar Pirelli, z gumami noise cancelling system tires – PNCS. Za razvajanje ušesnih brbončic pa je poskrbel Bowers & Wilkins in sicer v obliki 1.400 W audio sistema s kar 19 zvočniki. Že tiste rumene membrane, sicer dobro skrite pod mrežico, izgledajo fantastično, v sam zvok pa prav tako ne dvomimo. 

Tu pa se razlike v primerjavi s “civilnimi” različicami XC90 še ne končajo. Excelence ima še posebni čistilec zraka, ki odstrani tudi najmanjše delce prahu in morebitnih vonjav, armaturna plošča je odeta v podobno napo kot mizice v drugi vrsti, B in C stebrička pa sta zaključena s kontrastnimi šivi in odeta v kromirano aplikacijo. O motorizaciji kakor tudi oceni za zdaj pri Volvu niso ne vem kako gostobesedni, je pa za pričakovati, da bo pod pokrovom zastavonošo glede motorizacije in sicer priključno hibridni T8, katerega redne cene se pričnejo pri dobrih 90 tisočakih, zato je za pričakovati, da bo cena excellence različice (krepko) presegala mejo 100 tisoč evrov.

Deli novico: