V Sloveniji na voljo prvi interaktivni učni komplet za biologijo

Slovenija

V Sloveniji je na voljo prvi interaktivni učni komplet za biologijo, namenjen učencem osmega razreda osnovne šole. Učbenik vsebuje pregledno oblikovane interaktivne strani in prinaša temeljito vizualizacijo vsebine, kar prispeva k njenemu boljšemu razumevanju, je na novinarski konferenci povedala glavna direktorica Založbe Rokus Klett Maruša Kmet.

Učni komplet vsebuje interaktivni učbenik, dostopen na spletni strani založbe, in tiskani zvezek. Vanj je vključenih 78 videoposnetkov, 77 animacij ter 460 fotografij in ilustracij. Prednost učbenika je za učence v tem, da je ta med drugim didaktično zasnovan in omogoča sprotno preverjanje znanja, pravi Kmetova.

Poleg tega omogoča sodelovanje učencev in učiteljev v sistemu za vodenje učnega procesa, ki ponuja več kot 550 dodatnih interaktivnih nalog in preizkusov. Preko spletne skupine lahko učitelji tudi spremljajo delo svojih učencev. Učni komplet je po njenih besedah nastal v sodelovanju z National Geographicom.

Glavna direktorica založbe je poudarila, da gre za nov koncept, ki bo vplival na rabo interaktivnih učbenikov v prihodnosti. V novem šolskem letu ga bo v svoj program vključilo 157 šol.

Učbeniki se bodo lahko med seboj povezovali

Poleg učinkovite kombinacije tiskanega in interaktivnega gradiva bo koncept Založbe Rokus Klett omogočal tudi medpredmetno povezovanje z drugimi interaktivnimi učbeniki, ki jih bo založba izdala v naslednjih letih. V prihodnje se bodo Biologiji 8 pridružili tudi interaktivni kompleti za biologijo v 9. razredu ter za fiziko in kemijo v 8. in 9. razredu.

Regijski direktor skupine Klett za vzhodno Evropo Rok Kvaternik je izpostavil, "da država z določenimi direktivami in subvencijami želi na silo uveljaviti digitalna sredstva v izobraževanju". Učitelji pa niso naklonjeni direktnemu prehodu v digitalna gradiva. Po njegovih besedah bi bilo treba omogočiti, da bi se trg postopoma preko kombiniranih gradiv in z vlaganjem v usposabljanje učiteljev preobrazil iz tiskanega v digitalni.

Stroški oblikovanja tega interaktivnega učbenika so bili zelo visoki, pravi Kvaternik. Povrnili pa se bodo po predvidevanjih založbe v šestih letih. So pa ti stroški bistveno manjši, kot tisti, ki jih je država namenila za svoje projekte v povezavi z digitalizacijo učbenikov. Po njegovem mnenju bi morala država v prihodnosti finančno podpreti tiste stvari, ki se v praksi tudi uporabljajo.

Deli novico: