Novo krožišče je postavljeno na križišču ulice Vena Pilona v Semedeli, ob nekdanjih Slavnikovih garažah, kjer je še posebej v jutranjih urah promet precej zgoščen in je vključevanje z Nove ulice na glavno cesto oteženo.
V Semedeli novo, 42. krožišče za večjo prometno varnost
Koper
Na tem delu je zaradi neprilagojene hitrosti nevarno tudi prečkanje glavne ceste tako za pešce kot tudi kolesarje, kar je bil še dodaten razlog za ureditev krožnega križišča, ki povsem ukinja delovanje semaforja. Krožišča, teh je v Kopru skupaj kar 42, so se namreč izkazala kot dobra rešitev, tako iz prometnovarnostnega vidika, saj v mestu praktično ne beležijo več hujših nesreč, kot tudi iz vidika boljše prometne pretočnosti.
Nadgrajen opozorilni detektor mrtvega kota
V bližini krožišča, ob priključku ulice Za gradom na ulico Vena Pilona so postavili tablo COPS@ROAD, ki voznike pri vključevanju na glavno cesto opozarja na prihajajoča vozila z Ulice Vena Pilona. Gre za novejši sistem, nadgradnjo t. i. opozorilnega detektorja mrtvega kota, ki na podlagi senzorja zazna bližajoče se vozilo, še preden je to v vidnem polju udeleženca v cestnem prometu, kar je dobrodošlo pri zagotavljanju večje prometne varnosti, predvsem na problematičnih in nepreglednih odsekih oziroma priključkih.
Je pa to obično predvolilno sajenje rožic. Beeee
Nimam nič proti krožiščem, še zlasti, ker so veliko bolj prepustna.
Imam pa veliko proti predvolilnemu sajenju rožic. Beeeeee.
Zdi se mi da s tem niso povečali varnosti za pešce.
Izgovori, da kdo spregleda rdečo luč (sedaj s krožiščem teh težav ne bo) so brezpredmetni in spada v problem kulture voznikov. To nima nobene veze z ustrezno dimenzionirano cestno infrastrukturo. Danes se s tem očitno ukvarjajo osebe, ki so pridobile moč odločanja preko vez, da zadostijo gradbenemu lobiju. Nič narobe, da se uredi (gradi), samo naj se upošteva vsaj osnovna načela, za kaj je kakšna stvar koristna in kaj naj se zgradi.
Tisti podhod je kriminalno dejanje projektankta, ne pa podhod. Naklon je podoben kaki hudi steni v alpah, totalno neživljensko in popolnoma neuporabno! Važno, da se je pokasiralo!
Za pešce je semaforizirano križišče vedno bolj varno križišče kot katerokoli krožišče, zato je govor o tem, da s krožiščem povečamo varnost prešcev neumnost brez primere.
Krožišče je upravičeno takrat, ko je zaradi enakomernosti tokov iz vseh smereh semaforizirano križišče manj prepustno. Vse ostale utemeljitve so samo zato, da se upravičijo gradbena dela.
To še ne pomeni, da v KP niso nekatera krožišča upravičena. Žal pa jih je mnogo postavljenih brez strokovnih argumentov in brez pravega učinka. Še posebej tista, ki ne izpolnjujejo minimalnih geometrijskih zahtev, da bi vsaj promet umirjala.