Tržniki, raziskovalci, akademiki, produktni vodje, skrbniki znamk in vsi, ki vidijo v marketingu velik potencial, se bodo danes zbrali v Portorožu na Slovenski marketinški konferenci - največjem marketinškem dogodku pri nas. Dogodek so tokrat poimenovali Develop.Drive.Do, kar naj navzoče opomni, da štejejo dejanja in ne besede.
Dvodnevni dogodek organizirata Društvo za marketing Slovenije in Poslovna akademija Finance, kjer pravijo, da bodo poskrbeli za razmislek udeležencev o lastni praksi, ponudili pa tudi nove ideje in orodja, da bo korak naprej lažji.
Pričakujejo okoli 600 udeležencev
Na konferenci bodo med drugim govorili o tem, kaj je treba narediti, da se dosežejo tržni uspehi. Hrvaško družbo Atlantic Grupa bodo predstavili kot primer iskanja priložnosti za dodatno rast regionalne znamke na lokalnem trgu, češko Kofolo pa kot primer uspešnega podjetja iz vzhodne Evrope, ki je prevzelo nekdanjo slovensko ikono, to je Radensko.
Navzoči se bodo lahko seznanili tudi z nekaterimi raziskavami, ki se ukvarjajo s trendi potrošništva, pri čemer bodo dobili usmeritve, kaj s temi trendi početi, obljubljajo organizatorji. Predavatelji pa bodo predstavili tudi primere marketinških priložnosti, ki bi jih lahko izkoristili v Sloveniji.
Podelili nagrado za marketinško odličnost leta
Na konferenci pa se ne bo mogoče izogniti niti startupom, saj želijo marketinško javnost opomniti, da so startup orodja v bistvu zelo preprosta in učinkovita marketinška orodja.
Prvič letos bodo na marketinški konferenci podelili tudi nagrado za marketinško odličnost leta, ki bo nadomestila dosedanjo nagrado za marketinškega direktorja leta.