V Portorožu na Sportu osrednji govorec Patrick Nally

Uvodni dan dvodnevne konference o trženju in sponzorstvih v športu, Sporto 2014, je bil osrednji govorec Patrick Nally, oče sodobnega marketinga v športu. Namen konference, letos poteka že enajstič po vrsti, je strokovno usposabljanje, prenašanje znanj in dobrih praks ter uveljavljanje standardov v športno-marketinški industriji v Sloveniji.

Sporto konferenca letos že enajstič

"Sporto konferenco smo letos pripravili že enajstič zapored. Gre za vodilni dogodek na področju marketinga in sponzorstev v športu, ne le pri nas, temveč tudi v širši regiji. Letos imamo rekordno število udeležencev; v Portorož je pripotovalo več kot 400 slušateljev iz desetih evropskih držav," je uvodoma povedal vodja komuniciranja na Sporto konferenci, Luka Maselj.

"Glavni namen dvodnevne konference je sodelovanje pri razvoju športno-poslovne industrije, pridobivanje novih strokovnih znanj ter izmenjava izkušenj. Obenem ta naš dogodek ponuja lepo priložnost za poslovno mreženje, saj se konference vsako leto udeleži več obiskovalcev. Zelo zanimiva je tudi podelitev Sporto nagrad, ki jih podeljuje Društvo za marketing Slovenije, ter nagrad za Sporto blagovne znamke," je še dejal Maselj, ki je posebej izpostavil nekaj tujih strokovnjakov na področju trženja v športu, ki sodelujejo na letošnji konferenci.

V Portorož privabili veliko število tujih strokovnjakov

"Na splošno naša konferenca postaja vsako leto bolj mednarodna, vsako leto je več udeležencev in zelo smo ponosni, da smo tudi letos v Portorož privabili veliko število tujih strokovnjakov. Med njimi bi še posebej izpostavil Patricka Nallyja, ustanovitelja sodobnega trženja v športu. V bistvu človeka, okoli katerega se je sredi osemdesetih let zgradila ta industrija in ki je oral ledino na področju paketnih pravic. On je ta človek, recimo, ki je povezal Fifo in Coca-colo, naredil je ogromno za nogometna svetovna prvenstva ter tudi za Mednarodni olimpijski komite, njegovi koncepti so v veljavi še danes," je z navdušenjem povedal Maselj.

Patrick Nally boter marketinga v športu

In če mediji radi Nallyja naslavljajo kot botra marketinga v športu, pa je sam na predavanju hitro zatrdil, da ni nikakršen boter te industrije, je pa zagotovo eden njenih ustanoviteljev. "Ne, nisem boter športnega marketinga, sem pa eden od očetov ustanoviteljev. Dandanes si vsak želi kos športa. Šport je namreč najbolj strastna stvar, s katero se lahko človek ukvarja. A zagotovo se mora šport modernizirati. Na letošnjem mundialu sem bil navdušen nad tehnologijo golove črte in sodniškim sprejem," je med drugim na predavanju o preteklosti, sedanjosti in prihodnosti športa dejal Nally, ki je obenem razkril, da je velik zaljubljenec v poker: "Šport prihodnosti je zame poker. Le počakajte, čez nekaj let pa se spomnite te moje napovedi."

Popoldne je namenjeno vpogledu v raziskave, tako imenovanem hospitalityju, ustvarjanju vrednosti s sponzorstvi ter diskusiji na temo sponzorskih strategij in izzivov za znamke. Prvi dan konference se bo sklenil s tradicionalno podelitvijo Sporto nagrad in tudi Sporto blagovnih znamk leta.

Ob robu konference Sporto poteka dražba v dobrodelne namene. Organizatorji v sodelovanju s partnerjema adidasom in Večernjim listom zbirajo sredstva za hrvaški nogometni klub NK Rašk iz kraja Rajevo Selo, ki so ga katastrofalno prizadele pomladanske poplave. Predmet dobrodelne dražbe je podpisan nogometni čevelj hrvaškega virtuoza in člana Barcelone Ivana Rakitića, ki je sam izbral prejemnika donacije. Trenutna cena je 2000 evrov.

Deli novico: