20 °C
DANES
JUTRI
19 °C
29 °C
18:38
16.11.2018

V IZOLI MANJ PROSTORA ZA MOTORNA VOZILA: Prednost bodo imeli kolesarji

Stroji v Izoli še naprej brnijo. Po zaključenih delih na Cankarjevem drevoredu bodo v tem tednu začeli s pripravljalnimi deli za rekonstrukcijo Bazoviške ulice od Cankarjevega drevoreda do mesta, kjer se ta sreča s Pittonijevo ulico, napovedujejo na izolski občini. Nujna investicijsko vzdrževalna dela na vodovodnem sistemu bodo predvidoma zaključili do konca meseca.

Uredništvo/STA/Ž.T., foto: Občina Izola, Google Maps
04.07.2018 ob 09:22

Investicijsko vzdrževalna dela na vodovodnem sistemu bo izvedel Rižanski vodovod oz. zanj izvajalec del Grafist, obenem pa bo občina ob tej priložnosti uredila tudi meteorno in fekalno kanalizacijo ter omenjeni odsek preplastila z novim asfaltom. Vrednost del je 120.000 evrov brez DDV, so danes sporočili z občine.

Medtem so zaključili z deli na Cankarjevem drevoredu. V skladu z v veljavno zakonodajo ter glede na prostorske omejitve in prometno obremenitev drevoreda, predvsem pa s ciljem zagotavljanja varnosti pešcev in kolesarjev, so na odseku ceste uredili obojestranski kolesarski pas. Kot smo že poročali, je ta namenjen prometu koles in mopedov, t. i. 'petindvajsetic', širina vozišča za motorna vozila pa je po novem zožena na 4,5 metra.

Manj prostora za motorna vozila na Cankarjevem drevoredu

Motorna vozila lahko na zoženem vozišču uporabijo tudi površine namenjene kolesarjem, vendar morajo upoštevati, da imajo na kolesarskem pasu prednost kolesarji. Na občini prosijo vse voznike, da spoštujejo spremenjeno prometno signalizacijo in so na območju nove prometne ureditve še posebej pozorni ter strpni pri vožnji.

Sledi ureditev Prešernove ceste

Prav tako so preplastili bližnjo Prešernovo cesto, vozišče označili s talnimi označbami in postavili signalizacijo. S tem je zaključena prva faza ureditve ceste. V teku je zdaj druga faza, v okviru katere so že asfaltirali kolesarsko stezo, sledili pa bodo še ureditev pešpoti z betonskimi ploščami, postavitev javne razsvetljave, ozelenitev ter postavitev urbane opreme.

Komentiraj

Vaš vzdevek:
Vaš komentar:
Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti. Uredništvo si pridržuje pravico do izbrisa komentarjev, ki žalijo, javno spodbujajo sovraštvo, razdor ali nestrpnost, so prekomerno obsceni, oglašujejo, na kakršenkoli način kršijo zakonodajo Republike Slovenije ali huje kršijo splošne pogoje uporabe spletnega portala.
oddaj komentar
Očo | 16.7.2018 ob 16:13
0
- +
Smo na psu s kulturo!!! Kolesarji, skuteristi, motoristi, k malu še avtomobilisti... vsi se vozijo po pločnikih, po rivi, po kopališču in povsod tam kjer je z znakom posebej prepovedano. kolesa, psi, rolerji, skiroji... Che città di merda je postala Izola! Žal
Sanja | 8.7.2018 ob 14:46
1
- +
Vožnja po tej cesti je pravi stres...meni se zdi zelo, zelo nevarna....še prej bi nekateri morali ponovno na predavanja o varni vožnji, da se spomnijo , da če imaš oviro na cesti ; v tem primeru kolesarja ima prednost tisti, ki vozi po nasprotnem pasu brez ovire. Vožnja dveh motornih vozil in kolesarja je na tej cesti neizvedljiva.

minka pinka | 6.7.2018 ob 18:15
3
- +
Turisti pridite v Izolo.tu lahko vozis tudi po plocniku.samo pesci imajo prednost?halo???kaj je to?kaj to pomeni?kam pa naj voziko kolesarji.na koncu te poti?verjetno po avtobusni postaji.saj imajo prednost pred avtobusom?bog se nas usmili.kje mi zivimo?
minka pinka | 6.7.2018 ob 13:47
1
- +
Tako smo napredni.da izmisljamo nove vozne predpise.Groza.cas je.da vsi.ki niso Izolani zapustijo Izolo.IZOLANOM....
SARDON | 6.7.2018 ob 11:05
2
- +
Slaba rešitev, kolesarsko stezo je treba fizično ločiti od ceste.
murje | 5.7.2018 ob 12:09
1
- +
V strateškemu načrtu urejanja in umirjanja prometa v Izoli bi si lahko ob teh močnih spremembah dodatne asfalterizacije prostora in utesnjevanja šibkejših udeležencev, med katere sodimo tudi kolesarji, po ulicah že enkrat umislili in prešli na enosmerni promet. Ob predelavi Cankarjevega drevoreda, ne bo na cesti prav nič kaj bolj varno, saj je možen fizični kontakt med motornimi vozili in slučajnem srečanju ter mimohodu tovornih vozil. Kolesarska steza bi morala biti ločena vsaj z robnikom, tako, saj bi tako povečali varnost šibkejših udeležencev v prometu.
IBRO | 5.7.2018 ob 10:23
1
- +
Kolko je stala že ta prometna študija, kdo jo je delal, kake reference ima? no ja po rezultatu sodeč je imel dobre veze in znanje bolj brezveze!
@kolesar | 5.7.2018 ob 09:50
0
- +
V novem Pravilniku o kolesarskih površinah.
Za bolj jasno izražena mnenja bi bilo dobro, da pri debatah ne mešate kolesarskih stez (za robnikom) in kolesarskih pasov (na vozišču).
kolesar | 5.7.2018 ob 09:10
-1
- +
Mi zna kdo pojasniti kje v zakonodaji je dovoljeno z avtom voziti po kolesarski stezi?
Če to ni neumnost....in potem zakaj nekateri kolesarji ne uporabljajo (mo) kolesarskih stez. Se upa kdo peljat po tej?
In | 4.7.2018 ob 15:46
3
- +
kolesarji se bodo še vedno vozili po pločniku, ker se dejansko ni nič spremenilo, Še vedno se bo moral avto umikat kolesarjem in s temi črtami, razen zakonsko, kolesarji niso nič bolj zaščiteni. Vse skupaj bo vneslo v promet na tej ulici en veliko zmešnjavo.
1
Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o možnih nastavitvah piškotkov

O piškotkih

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o možnih nastavitvah piškotkov

Sejni piškotki

To so piškotki, ki so potrebni za delovanje spletnega mesta.
'ngnSession' - glavni piškotek, ki vzdržuje sejo in se izbriše s potekom seje. Seja privzeto poteče po 2 urah
'OAID' - piškotek potreben za namene oglaševanja, ne shranjujemo nikakoršnih podatkov. Potreben je za preprečevanje podvojenih klikov ter dvojnega prikazovanja. Poteče po 1letu.
'ngnCookies' - piškotek, ki si za 364 dni zapomne vaše nastavitve glede piškotkov
'ngnFacebook' - piškotek, ki si za 364 dni zapomne vaše nastavitve glede Facebook piškotkov
'ngnTwitter' - piškotek, ki si za 364 dni zapomne vaše nastavitve glede Twitter piškotkov
'ngnGoogle' - piškotek, ki si za 364 dni zapomne vaše nastavitve glede Google piškotkov


Več o piškotkih


 Dovoljeno

Facebook piškotki

Piškotki za Facebook vtičnike, ki med drugim vključujejo gumb 'Všeč mi je' in možnost komentiranja izdelkov in novic. Piškotek za to storitev nastavi facebook.com v primeru, da ste to stran že kdaj prej obiskali in poteče v 2 letih.


 Dovoljeno

Twitter piškotki

Piškotki za Twitter vtičnike, ki med drugim vključujejo gumb 'Tweet' in možnost prikazovanja povezanih tweetov. Piškotek za to storitev nastavi twitter.com v primeru, da ste to stran že kdaj prej obiskali in poteče v 2 letih.


 Dovoljeno

Google piškotki

Vtičniki za Google+ platformo, ki vključuje +1 gumb. Piškotek za to storitev poteče po 6 mesecih.


 Dovoljeno