Stroji v Izoli še naprej brnijo. Po zaključenih delih na Cankarjevem drevoredu bodo v tem tednu začeli s pripravljalnimi deli za rekonstrukcijo Bazoviške ulice od Cankarjevega drevoreda do mesta, kjer se ta sreča s Pittonijevo ulico, napovedujejo na izolski občini. Nujna investicijsko vzdrževalna dela na vodovodnem sistemu bodo predvidoma zaključili do konca meseca.
V IZOLI MANJ PROSTORA ZA MOTORNA VOZILA: Prednost bodo imeli kolesarji
Izola
Investicijsko vzdrževalna dela na vodovodnem sistemu bo izvedel Rižanski vodovod oz. zanj izvajalec del Grafist, obenem pa bo občina ob tej priložnosti uredila tudi meteorno in fekalno kanalizacijo ter omenjeni odsek preplastila z novim asfaltom. Vrednost del je 120.000 evrov brez DDV, so danes sporočili z občine.
Medtem so zaključili z deli na Cankarjevem drevoredu. V skladu z v veljavno zakonodajo ter glede na prostorske omejitve in prometno obremenitev drevoreda, predvsem pa s ciljem zagotavljanja varnosti pešcev in kolesarjev, so na odseku ceste uredili obojestranski kolesarski pas. Kot smo že poročali, je ta namenjen prometu koles in mopedov, t. i. 'petindvajsetic', širina vozišča za motorna vozila pa je po novem zožena na 4,5 metra.
Manj prostora za motorna vozila na Cankarjevem drevoredu
Motorna vozila lahko na zoženem vozišču uporabijo tudi površine namenjene kolesarjem, vendar morajo upoštevati, da imajo na kolesarskem pasu prednost kolesarji. Na občini prosijo vse voznike, da spoštujejo spremenjeno prometno signalizacijo in so na območju nove prometne ureditve še posebej pozorni ter strpni pri vožnji.
Sledi ureditev Prešernove ceste
Prav tako so preplastili bližnjo Prešernovo cesto, vozišče označili s talnimi označbami in postavili signalizacijo. S tem je zaključena prva faza ureditve ceste. V teku je zdaj druga faza, v okviru katere so že asfaltirali kolesarsko stezo, sledili pa bodo še ureditev pešpoti z betonskimi ploščami, postavitev javne razsvetljave, ozelenitev ter postavitev urbane opreme.
Za bolj jasno izražena mnenja bi bilo dobro, da pri debatah ne mešate kolesarskih stez (za robnikom) in kolesarskih pasov (na vozišču).
Če to ni neumnost....in potem zakaj nekateri kolesarji ne uporabljajo (mo) kolesarskih stez. Se upa kdo peljat po tej?