V HLADILNIKIH LAŠKEGA POLICA ZA KONKURENCO: Ohlajeno pivo in več prostora

Slovenija

Agencija za varstvo konkurence je pri presoji koncentracije nizozemskega Heinekena in Pivovarne Laško sprejela korektivne ukrepe, ki se nanašajo na vprašanje omejene uporabe hladilnih omar. Gostinski obrati bodo sedaj imeli možnost v hladilnih omarah, ki jih gostinskim obratom zagotovi Pivovarna Laško, na eni polici hraniti konkurenčne proizvode.

Korektivne ukrepe je predlagal Heineken z namenom, da se odpravi vsakršen sum glede skladnosti koncentracije s pravili konkurence, so sporočili iz agencije. Ukrepe bo moral začeti izvajati najkasneje v roku 90 dni od pridobitve najmanj 50 odstotkov delnic z glasovalno pravico v Pivovarni Laško.

Najvišja polica ostaja Laškemu

Prostor, ki je na voljo konkurenčnim proizvodom v hladilni omari, bo omejen, in sicer na eno polico hladilne omare, pri čemer pa konkurenčnih proizvodov ne bo mogoče hraniti na najvišji polici. "V vsakem primeru mora biti konkurenčnim proizvodom namenjeno vsaj 20 odstotkov prostora takšne hladilne omare," so pojasnili v agenciji.

Ohlajeno pivo je v lokalu bistveno

Poleg tega se potrošniki v gostinskem kanalu pogosteje odločajo za pivo v steklenicah, kar zaradi vračljive embalaže poveča transportne stroške, ki so za tuje proizvajalce višji kot za domače. V gostinskem kanalu tudi ni na voljo izdelkov trgovskih blagovnih izdelkov, ki v trgovinah predstavljajo resen konkurenčen pritisk na domače proizvajalce piva in zmanjšujejo pripadnost domačim blagovnim znamkam.

Ohlajeno pivo je za potrošnika v gostinskem lokalu bistvenega pomena in postavitev več hladilnih omar za nekatere gostinske obrate zaradi prostorskih omejitev ni možna ali pa za gostinski obrat ni ekonomsko upravičena.

Deli novico: