Uporabniki SKB Net prejeli ponarejena sporočila

Uporabniki spletnega bančništva SKB so včeraj prejeli lažna sporočila o posodobitvi uporabniških podatkov. Gre za ponarejeno elektronsko sporočilo, v katerem skuša zlikovec pretentati prejemnika in od njega pridobiti podatke za vstop v spletno banko, ali t.i. phishing, so potrdili v SKB banki in na SI-CERT.

"Potrdim lahko, da so komitenti SKB banke tarče t.i. 'phishing"' napada," je povedal Gorazd Božič s Slovenskega centra za posredovanje pri omrežnih incidentih (SI-CERT). Kot je pojasnil, pri dogodku ne gre za vdor v strežnik banke ali njen sistem elektronskega bančništva, temveč je storilec postavil kopijo spletnega mesta SKB Net na strežnik v Italiji, v katerega je pred tem vdrl.

"Nato je poslal lažna sporočila v imenu SKB banke, ki skušajo naslovnike prepričati, da kliknejo na ponujeno povezavo in se prijavijo v SKB Net. S tem vdiralec ukrade geslo komitenta in se lahko v njegovem imenu prijavi v spletno banko - če je dovolj hiter, saj SKB banka uporablja sistem generiranih gesel," je izpostavil.

Po Božičevih besedah incident že preiskujejo, preko kontaktov v tujini pa skušajo pridobiti nove podatke in doseči umik lažne spletne strani. Prav tako so v stiku z ekipo SKB banke, ki je tudi že sprejela ukrepe za zmanjšanje tveganja komitentov.

Da je bila včeraj na naključne elektronske naslove poslana lažna pošta, ki je usmerjala naslovnike k posodobitvi podatkov za uporabo storitev elektronske banke SKB Net, so za STA povedali tudi v SKB banki. "Gre za lažno elektronsko pošto, na katero se ne odzivajte," so pozvali. Dodali so še, da banka SKB za neposredna obvestila strankam nikoli ne uporablja elektronske pošte.

Deli novico: