UČINKOVITO OGLAŠEVANJE: Konferenca medijskih trendov v Portorožu

Piran

V Portorožu se danes začenja že 17. konferenca medijskih trendov Sempl. Organizatorji pričakujejo okoli 900 udeležencev, ki bodo v dveh dneh izvedeli, kateri trendi prevladujejo v medijsko-komunikacijski panogi in prinašajo nove izzive za vse, ki delujejo v njej.

Mednarodno priznan izobraževalni dogodek, ki je namenjen predstavitvi aktualnih medijskih trendov v jadranski regiji ter analizi tuje in domače dobre prakse, bo letos gostil več kot 20 mednarodnih govorcev, pripravili pa so tudi pet praktičnih delavnic.

Že nocoj bodo v okviru konference Sempl podelili tudi nagrade najboljšim medijskim strategijam leta Sempler, vključno z novima nagradama TOP SEMPL medijskemu menedžerju leta in medijski zvezdi prihodnosti. Dobitnik nagrade za medijskega menedžerja leta je generalni direktor medijske družbe Pro Plus Pavel Vrabec, medtem ko bodo prejemnika nagrade za medijsko zvezdo prihodnosti razkrili šele na slavnostni prireditvi.

Med govorci zveneča imena oglaševanja

Konferenco bo s svojim prispevkom o zmagovalnih pravilih marketinga odprla ameriška marketinška strateginja Cathey Armillas, med ključnimi govorci pa organizatorji izpostavljajo vodjo oglaševalske učinkovitosti v londonski oglaševalski agenciji Adam&EveDDB Les Binet, britanskega strokovnjaka za strategije in inovacije Maxa Mckeowna, glavnega operativnega direktorja v danskem podjetju Adform Matsa Perssona ter višjega direktorja marketinga za oglaševalske produkte pri Yahooju Mikea Bevansa.

Udeleženci konference bodo praktično znanje lahko pridobili na petih delavnicah o učinkovitejšem oglaševanju, ki bodo potekale vzporedno z glavnim programom, in sicer na temo mobilnega oglaševanja, o orodju Google Tag Manager, o naprednem oglaševanju na Facebooku za upravljavce blagovnih znamk, o tem, kako postati zvezda na poslovnem družbenem mrežju LinkedIn, ter o ključnih pravilih za učinkovito televizijsko oglaševanje.

Deli novico: