Dars je v zaključni fazi pridobivanja nepremičnin na trasi bodoče hitre ceste Jagodje-Lucija kot tudi izdelave projektne dokumentacije za pridobitev gradbenega dovoljenja ter izdelave projektne dokumentacije za izvedbo. Na omenjeni trasi je za potrebe pridobitve gradbenega dovoljenja pridobil že 91 odstotkov nepremičnin.
TRASA HITRE CESTE JAGODJE-LUCIJA: Dars pri koncu pridobivanja nepremičnin
Piran
V ta delež so vključeni tudi za potrebe projekta pridobljeni stanovanjski in poslovni objekti, so za STA pojasnili v Darsu.
Poleg tega je projektna dokumentacija za pridobitev gradbenega dovoljenja recenzirana in revidirana, posredovali pa so jo tudi piranski občini v soglasje. Glede na dejstvo, da je občina sprejela sklep občinskega sveta iz januarja letos, s katerim je začasno ustavila aktivnosti, vezane na gradnjo, pa soglasja še niso prejeli.
Cilj Darsa sicer ostaja ta, da bi do konca letošnjega leta pridobili gradbeno dovoljenje ne glede na to, kdaj bo začetek gradnje hitre ceste. "Začetek teh aktivnosti bo namreč mogoče načrtovati, ko bo s strani ministrstva za infrastrukturo podana odločitev o nadaljevanju koncepta prometnih povezav na območju slovenske Istre," so dodali na Darsu ter spomnili na stališče obalnih občin, da bi moral promet po hitri cesti steči hkrati z ureditvijo ceste od Lucije do mejnega prehoda Sečovlje ter prednostno od Kopra do Dragonje.
Za hitro cesto Koper-Dragonja je bila v okviru sprejemanja državnega prostorskega načrta zaključena javna razgrnitev, v okviru katere so ministrstvu za okolje in prostor bili podani tudi predlogi oz. pripombe, so še opozorili v Darsu.
Nekje na začetku 70.-tih prejšnjega stoletja, je prišlo do ideje o izgradnji ravno tega odseka.
Pa so se tovariši malce zamislili, kako bi lahko tudi Piran in Portorož (vikendice namreč) nekako zajeli.
Nakar je čez leta zapihal veter samostojnosti in so tovariši to lepo spremenili v izolski tunel.
Razbremenitve prometa, kot sedaj vsi vidimo ni.
Edino tovarišem (pardon... potomcem) je olajšana pot v svojih vikendic.
Alora raja butasta, dajmo spet lepo malo zafinancirati ta stari projekt, ki bo razbremenil promet.
Je malo z zamudo, ma ni problema, raja vse prenese, vse za razvoj delovnega ljudstva.
https://www.dars.si/Dokumenti/O_nas/Financno_sredisce/Zadolzenost_15.aspx
Naš direktor bi jih imel že 110%.