Prihaja prva malo večja ohladitev in kdo ve, kaj nam bo zima še prinesla. Sredi novembra smo avto z zimsko opremo formalno pripravili na zimo, a če se za bližajoče praznike odpravljamo kam dlje ali pa na zimski smučarski dopust v kake gorske oziroma višinske kraje, kjer bo zima kraljevala bolj odločno, mu namenimo še malo pozornosti. Tudi sicer se ob prvih naslednjih bolj hladnih jutrih, ko se bomo lahko zbudili v sneg, pojavijo tiste zoprne težave, do katerih pride, ko je najmanj treba.
Večina voznikov zmotno meni, da akumulator uničuje mrzlo vreme. Resnica je ravno nasprotna, saj do večine poškodb oziroma okvar v akumulatorjih prihaja ob ekstremno visokih poletnih temperaturah.
Posledice teh okvar pa so res opazne šele ob nastopu nizkih zimskih temperatur, ko je za zagon avtomobila potrebnih več amperov. Zato je pozimi zaradi nizkih temperatur nadvse priporočljiv njegov pogostejši pregled. S tem bo avto deležen vašega večjega zaupanja in tudi privarčevali boste.
Če akumulator ni v dobri kondiciji, se pojavijo neprijetnosti, od katerih je najhujša ta, da v hladnem zimskem jutru, ko se najbolj mudi, avto ne vžge ali pa da nas pusti na cedilu ob cesti. V obeh primerih smo takrat dokaj brez moči, zato akumulatorju prisluhnimo pravi čas in ga že ob najmanjšem sumu prepustimo pregledu strokovnjaka. To še zlasti velja, če je v vozilu že več let in za ta čas, ko nizke temperature počasi preizkušajo njegovo moč.
Pregled akumulatorja ali njegova zamenjava zaradi dotrajanosti mora biti zato narejena pravočasno in strokovno.
Vozila imajo namreč danes vgrajene različne tipe akumulatorjev, ki jih ni moč dobiti povsod. Na bencinskih servisih jih imajo sicer precej, a ne nujno tudi takega, ki ga rabi vaše vozilo. Razlikujejo se po moči amperskih ur, po velikosti, po legi priklopnih mest in še čem, tako da ni nujno, da nas bo v sili vsak akumulator spravil nazaj na cesto.
Sorodne vsebine:
V Kopru premierno predstavili novega Peugeota 301