Študentje na Zlati boben brezplačno

Osrednja tema letošnjega oglaševalskega festivala Zlati boben, ki bo potekal med 2. in 5. oktobrom v Portorožu, bo tako kot lani Nova Evropa, nova miselnost. Vendar pa organizatorji izkušenj tokrat ne iščejo v zahodnih državah, temveč so se usmerili v države t.i. nove Evrope. Poleg tekmovalnega dela se obeta tudi pester spremljevalni program.

Direktorica festivala Barbara Krajnc je na včerajšnji novinarski konferenci dejala, da želijo organizatorji iskati "novo miselnost, predvsem znotraj nove Evrope ali pa v kombinaciji s presežki iz razvitih držav".

Prijavitelji iz 26 držav t.i. nove Evrope so v tekmo 19. Zlatega bobna prijavili 1438 del, organizatorji pa so po besedah Krajnčeve zadovoljni s številom prijavljenih del. Letošnje tekma bo, tako kot lani, razdeljena na dve sekciji, imenovani Single Channel in Multi Channel, ki ju bosta ocenjevali dve mednarodni žiriji.

Sekcija Single Channel je namenjena delom, ki jih odlikujeta najbolj kreativna in učinkovita uporaba posameznega komunikacijskega kanala, sekcija Multi Channel pa je namenjena delom, ki promovirajo kreativno uporabo in integracijo več komunikacijskih kanalov.

Organizatorji ugotavljajo, da so se lanske spremembe tekmovalnega programa že obrestovale, saj se za tekmovanje zanima vse več prijaviteljev. V primerjavi z lanskimi 265 prijavitelji jih je letos kar 333. Na celotno število prijavljenih del je sicer nekoliko vplivala tudi kriza, vendar pa število ostaja v okviru nekajletnega povprečja, je dejala predstavnica tekmovalnega sveta Lučka Peljhan.

Med novostmi letošnjega festivala je Peljhanova izpostavila dve novi tekmovalni skupini, ki se nanašata na mobilno komuniciranje in kampanje. Prijava v ti dve skupini je potekala v skladu z njihovimi pričakovanji, v prihodnjih letih pa Peljhanova pričakuje večje število prijav.

Med državami, ki so v letošnjem letu prijavili večje število tekmovalnih del, kot leto pred tem, je Peljhanova izpostavila Poljsko, Romunijo, Srbijo, Ukrajino in Kazahstan.

Kranjčeva je pojasnila, da je festival namenjen tudi izobraževanju, zato se je Slovenska oglaševalska zbornica kot organizatorka odločila, da letos študentom - tudi tistim iz tujine - omogoči brezplačen obisk v prvih dveh dneh festivala. Obiskovalcem festivala bodo poleg že tradicionalne "kreativne akademije" na voljo tudi delavnice s člani žirij. Festival Zlati boben sicer že drugo leto samostojno organizira Slovenska oglaševalska zbornica.

Deli novico: