Spletni trgovec leta je ...

Na današnji konferenci Spletni trgovec leta, ki je potekala v organizaciji portala Ceneje.si, so podelili nagrade najboljšim slovenskim spletnim trgovcem. Naziv spletni trgovec leta 2014 je prejela spletna trgovina Mimovrste.com, nagrado glas ljudstva pa je že drugo leto zapored osvojila trgovina Ličila.si.

"Naziva spletni trgovec leta smo letos še posebej veseli, saj je za nami obdobje trdega dela, in velikih sprememb, ki smo jih našim kupcem predstavili v preteklem obdobju," je ob prevzemu nagrade poudarila direktorica družbe Mimovrste Lea Benedejčič (na sliki levo).

Sodelovalo 105 spletnih trgovin

Poleg obeh nagrad so organizatorji tekmovanja, na katerem je letos sodelovalo 105 spletnih trgovin, podelili še nagrade za odličnost spletne prodaje v dvanajstih kategorijah.

V kategoriji avto-moto je nagrado prejela trgovina Silux.si, v kategoriji dom in vrt je zmagala spletna trgovina Conrad.si, zmagovalka v kategoriji erotika pa je bila trgovina Skrivnosti.si.

Spletna trgovina Malinca.si je zmagala v kategoriji hrana in pijača, v kategoriji igre in igrače je slavila trgovina Funky.si, spletna stran Beseničar.si pa je slavila v kategoriji IT. V kategoriji lepota in zdravje je zmagala Ecco-verde.si, trgovina Brodi.si je zmagala v kategoriji oblačila in obutev, v kategoriji pisarna in šola pa je nagrado prejela spletna trgovina Printink.si.

V sklopu konference se je zvrstila tudi vrsta predavanj

Spletna stran Extremevital.com je slavila v kategoriji šport, Gizzmo.si je zmagala v kategoriji telefonijam, Mimovrste.com pa je nagrado prejela tudi v kategoriji spletni nakupovalni center. Za podelitev nazivov je portal Ceneje.si sodeloval z raziskovalno hišo Valicon, ki je naredila raziskavo z več kot 36.000 slovenskimi spletnimi uporabniki.

V sklopu konference se je zvrstila tudi vrsta predavanj o trendih na področju spletne prodaje, kjer je bilo največ pozornosti namenjeno prodaji na mobilnih napravah.

Žiga Hajduković iz podjetja Razum je poudaril, da spletne trgovine preprosto ne morejo več ignorirati dejstva, da ljudje vse več uporabljajo mobilne naprave. A pri nas so spletne trgovine slabo pripravljene - po njegovi oceni ima dobro spletno stran, ki se prilagodi mobilni napravi, manj kot 25 odstotkov spletnih trgovcev.

Tamara Momčilovič iz podjetja Infinum je dejala, da je vzpostavitev prilagodljive spletne strani dobra naložba - nekatere spletne trgovine po njenih besedah na ta način beležijo tudi več kot stoodstotno rast prodaje. Koristne so lahko tudi mobilne aplikacije s potisnimi sporočili - na primer za segment kupcev, ki jih zanimajo popusti in posebne ponudbe.

Janja Šemenc iz spletne parfumerije Spletična.si pa je predstavila lastne izkušnje pri uvedbi prilagodljive spletne strani. Kot je dejala, se je po prenovi obisk z mobilnih telefonov povečal za 50 odstotkov, za slabih deset odstotkov pa se je povečal obisk s tablic. Na račun prenove so v oktobru zabeležili za četrtino več prodaje prek mobilnih telefonov.

Konference se je udeležil tudi namestnik informacijske pooblaščenke Andrej Tomšič, ki je odgovarjal na vprašanja udeležencev. Kot je dejal, pri slovenskih spletnih trgovinah z vidika osebnih podatkov ni večjih težav, je pa izpostavil težave na področju neposrednega trženja. "Kadar kupci ne želijo dobivati oglasnih sporočil, jih striktno umaknite iz vaših podatkovnih baz," je svetoval udeležencem.

Konference Spletni trgovec leta, ki je letos potekala tretjič, se je udeležilo okoli 120 predstavnikov spletnih trgovcev. Organizatorji želijo z dogodkom pospešiti rast spletnega nakupovanja in digitalnega oglaševanja v Sloveniji, uporabnike osveščati o varnosti in preprostosti spletnih nakupov, spletnim trgovcem pa omogočiti dostop do najboljših praks.

Deli novico: