ŠOK OB ZAPRTJU RAČUNA: Za cenejše storitve se morajo komitenti nekdanje Banke Koper brigati sami

Obala

Kar nekaj prahu je na Primorskem dvignila sprememba imena nekdanje Banke Koper v Intesa Sanpaolo Bank. Skoraj 70 odstotkov bralcev je v naši anketi odgovorilo, da je to nedopustno, le 7 odstotkov pa je takrat podprlo napovedano spremembo. Tukaj pa se nezadovoljstvo komitentov ne konča. Razočarani nad visokimi cenami storitev se nekateri odločijo prestopiti k drugi banki, vendar jih pravo presenečenje čaka šele na okencu, dodatno pa še v poštnem nabiralniku.

Kot nam je potožila bralka, se je s težkim srcem – 'jaz, patriot, od rojstva komitent Banke Koper' – odločila zapreti poslovni račun zaradi previsokih cen storitev. A na okencu je doživela hladen tuš. Njena bančna svetovalka naj bi ji "kar takoj ponudila ugodnejše variante t. j. 'pakete za stare stranke', cene za 60 odstotkov nižje od prej, vse cene, od vodenja računa, do provizij za položnice". Ob tem naj bi ji še dejala, "da škoda, ker ni prišla prej do njih in jim omenila previsoke cene". Komitentka naj bi jo opozorila, da ji ni bilo niti namignjeno, da bi pri njih lahko imela ugodnosti, zato se sprašuje, zakaj ji tega niso sporočili že prej? "Očitno jim zveste stranke ne pomenijo nič, 'zbudijo' se šele, ko prideš zapret račun," dodaja.

Čeprav smo kasneje za vsako vprašanje posebej dopisali, ali gre za fizične oz. pravne osebe, konkretnega odgovora nismo dobili.

Ali je to stalna praksa, da (šele) pri zapiranju računov komitentom predlagajo, da vzamejo cenejšo varianto, smo se po odgovor obrnili na banko. Zapisali so: "Na vaša vprašanja težko konkretno odgovorimo, ker ne vemo natančno, katero izmed njih se nanaša na fizične osebe oziroma na podjetja. Zato lahko le na splošno povemo, da je morebitno usklajevanje cenovnih ali drugih pogojev predmet individualne presoje poslovanja vsakega komitenta posebej." Potemtakem ni skrb banke, da bi svoje cenejše storitve sama ponudila, temveč je to na plečih komitenta?

Šok v nabiralniku

Na banki so pojasnili, da stroški nakazil za pravne osebe znašajo tri evre, za fizične osebe pa velja druga tarifa, in sicer znaša strošek nakazila na bančnem okencu za upokojence 0,39 evra, za fizične osebe prek spleta 0,44 evra, za nakazila prek bančnega okenca za fizične osebe pa 2,10 evra.

Po zaprtju računa pa je komitentka doživela še en šok. Ko je odprla bančni izpisek, so se ji oči ustavile pri strošku nakazila denarja na drugo, novo banko, ki je znašal kar tri evre. Kot je zapisala, je nad vsem skupaj zelo razočarana. Čeprav je sprva želela obdržati vsaj osebni račun pri Intesa Sanpaolo Bank, bo po teh dogodkih tudi tega preselila k drugi banki.

Koliko je nezadovoljnih komitentov, ki se odločijo, da bodo pri njih zaprli račun, ostaja neznanka. Namreč tudi odgovor na vprašanje, koliko novih komitentov so pridobili v zadnjem letu in koliko izgubili, je bil iz koprske banke zelo skop. "Glede gibanja števila komitentov lahko potrdimo, da skupno število komitentov iz leta v leto ostaja stabilno," so zapisali. Čeprav smo dodatno zaprosili za konkretne številke, nam jih niso posredovali.

Deli novico:

Kaj se čudite, |  15 .02. 2017 ob  11: 49
naše noniče niso premagali v vojni, nas bodo kupli s kešom. Simpl.
frančeška |  10 .02. 2017 ob  13: 29
za pinkopaliko
ja, res je, domoljubi, našim bi dali vse, tujim pa ne, kar se mi zdi popolnoma v redu


če pogledam vse komentarje, se niti eden ni "spotaknil", na nepravilno zaporedje obračuna stroškov, ki je jasno razvidno iz izpiska. Namreč, če bi Intesa vnaprej obračunala svoje stroške in ugotovila znesek stroškov za zaprtje ,ki jim ga dolguje imetnica računa, nato preko še delujočega računa prenakazala prosta sredstva na njeno novo banko po tarifi, ki velja za imetnike računa in ŠELE nato obračunala svoje stroške, bi imetnica računa imela svoja 2,08 evra v svoji lasti!
Tako, pa je Intesa zgolj na račun zaporedja obračunavanja stroškov imetnici obračunala prenos sredstev po tarifi na bančnem okencu in si prisvojila njen denar (sicer majhen znesek, ampak v današnji sferi ekonomije in lastništva je to absolutno njen denar, za katerega ji niso dovolili prosto razpolaganje!)

Prosto povedano: konfiskacija oz. milo rečeno kraja

moje mnenje je,da gre za kaznovanje strank.

Naj Intesa pove svoje mnenje! Iz članka je razvidno, da se izmotavajo

Zapisali so: "Na vaša vprašanja težko konkretno odgovorimo, ker ne vemo natančno, katero izmed njih se nanaša na fizične osebe oziroma na podjetja. Zato lahko le na splošno povemo, da je morebitno usklajevanje cenovnih ali drugih pogojev predmet individualne presoje poslovanja vsakega komitenta posebej.

predmet individualne obravnave pa je


Naj mi kakšen pravi tržnik pove, kaj je individualna obravnava:
- da pustiš stranko, da gre stran in ji šele potem poveš, kaj je izpustila, ....
- ali pa jo pravočasno kontaktiraš in ji poveš, da ti veliko pomeni

tudi jaz sem "fasala" ločitev od njih, zato vem, kaj je doživela bralka

To ni fer , ni odnosa med kupcem in prodajalcem, to je zgolj kratkoročni odnos, kdo bo prej kaj komu ukradel!
in Jaz se tega ne grem, te igrice ne poznam in je nočem priznati, ker to preprosto ni človeško in jaz hočem biti človek!

pinkopalinko |  09 .02. 2017 ob  14: 45
to pa je lepo da ste takšni domoljubi
dokler je imela BK slovensko ime in vas je odirala isto kot danes ste bili vsi tiho, danes ko si je ista banka dala tuje ime se pa vsi razburjate
rajši kot da se razburjate nad stroški zaprtja si rajši seštejte letne stroške poslovanja z banko (tudi strošek dviga gotovine na tujih bankomatih ki je pri DH po celi Evropi zastonj);
aja sem pozabil da je v šoli večina sovražila matematiko
Odhod |  09 .02. 2017 ob  07: 20
Tudi jaz sem odsla. Dovolj jih imam po 30 letih, mi samo stroske nabijajo, ko pa so ukinili bonitetne tocke s katerimi sem imela vsaj dve ugodnosti in nizje stroske vodenja, mi je pocil film.
Pojdite na DELAVSKO HRANILNICO! Kjer imajo plakat z primerjavo vseh cen 15 bank in vas bo kap kako draga je BK. Vsak mesec naj jim clovek PODARI 7 -8€. Za. ?    NE JIH MORAM ZASLUZITI! NE POBEREM JIH NA CESTI.
Kokolo |  07 .02. 2017 ob  12: 18
Tudi jaz razmislam o spemembi banke pa ceprav sm od rojstva pri koperski banki.njihov odnos do stalnosi? Ga ni.
grozdan |  07 .02. 2017 ob  03: 30
Carissima Frančeška,

tako jaz delam, kako pa ti ali ostali, ne vem: najmanj enkrat letno se odpravim do svoje banke z izpiski oziroma papirji od računovodkinje iz katerih je razvidno koliko plačujem banki. S svojim skrbnikom se pogovorim o novih ukrepih ali podražitvah in ostalem. Že pred tem se pripravim in postavljam vprašanja, ki me zanimajo.

Na tak način sem si že več krat znižal določene provizije, pridobil kakšno ugodnost in tako naprej. Zagotovo pa bi se dalo najti še kaj, samo vzdrževati je treba odnose in 'težit' pa se najde odgovor...

Bravissima, ker si našla kaj FATCA je! Če si prebrala sporazum potem ti je jasno, da naj bi komitenti podali izjavo o tem ali so ali niso državljani ZDA ter ali imajo ali nimajo njihove davčne številke. Banke in zavarovalnice pa ti dajo eno dolgo klobaso za podpisat, kjer piše, da podpisuješ kaj več kot samo to. Ker toliko raznih aktov, predpisov in ostalega kar je zapisanega v oklepajih, nihče ne uspe prebrat!
Ob tem pa je že leta 2014 bančni sistem uredil zadeve v svojo korist tako, da preidejo varčevanja v njihovo last, če slučajno zaidejo v minus.... :P

Da pa ne bo nesporazumov: banke in ostale take institucije, so moje sovražnice, če lahko tako rečem. Žal pa se danes ne da poslovati (in tudi ne živeti) brez njih, ker so one tiste, ki vodijo države in ne politika. Zato sem jaz altroke pozoren, skrben in v stalni pripravljenosti, da se mi slučajno ne bi zgodilo to kar se je tej gospe.
izolana |  06 .02. 2017 ob  23: 22
Sem zamenjala banko in oni so mi izvrsili prenos z minimalnimi stroski, ciao banka koper.
Inženir |  06 .02. 2017 ob  21: 35
NLB se bo prodala, Intesa Sanpaolo Bank pa se seli v Ljubljano. Mogoče kupi NLB.
frančeška |  06 .02. 2017 ob  18: 10
za grozdan

Ni stvar podpisovanja, ker se pogoji spreminjajo iz dneva v dan , in v prvotni pogodbi NI zneska stroškov, ki bi nastopili čez 10let.
In ti si zagotovo zelo osveščen potrošnik in slediš vsem stroškom ma, ne me basat!

sploh ni problem v višini stroškov zaprtja računa, temveč v odnosu do stalnih strank, ki so jim polnile riti več kot 40 let
iz tvojega zapisa je vidno, da tržnega obnašanja ne razumeš najbolje, morda si zgolj kupec; če bi bil prodajalec, bi drugače razmišljal in se boril za vsakega kupca, ...

daj razloži mi sporazum FACTA- nisem našla v naših bančnih predpisih

ti pa navajam predpis FATCA

Predpis FATCA
Vlada RS in Vlada Združenih držav Amerike, sta 2. junija 2014 podpisali Sporazum o izboljšanju spoštovanja davčnih predpisov na mednarodni ravni in izvajanju FATCA (Foreign Account Tax Compliance Act) oziroma Zakon o spoštovanju davčnih predpisov v zvezi z računi v tujini.

Namen FATCA je preprečevanje davčnih utaj davčnih zavezancev ZDA iz premoženja, naloženega na finančnih računih oziroma v podjetjih izven ZDA.
Poglejte |  06 .02. 2017 ob  18: 01
kako se banke sesuvajo po Italiji, in takim so prodali najbolj stabilno banko v državi. Da pa je še slabše, so v ozadju Hrvati, poglejte si malo članek v Financah. Na tak način gre lahko samo dol.
grozdan |  06 .02. 2017 ob  17: 21
-6
Take vrste šok lahko doživi samo nekdo, ki ne razume tržnega obnašanja. In to je zelo značilno za današnji čas na veliko področjih. Ljudje kar podpisujejo kar jim banke in zavarovalnice (in ostale finančne institucije) rinejo pod nos brez da bi razumeli kaj podpisujejo. Potem pa jok in stok 'nisem vedla'.

In stavit grem, da gospa pregleda police raznih trgovin in izbere izdelek po svoji volji. Ne razumem kako to, da se z banko ne dogovarja za podobne cilje.

Po novem ne moreš več varčevati (in/ali ostali finančni instrumenti), če ne podpišeš izjave zaradi sporazuma FACTA. Zanima me koliko od tukaj prisotnih je podpisalo izjavo v zadnjih dveh letih?
Koprcan |  06 .02. 2017 ob  16: 58
Tisti ki ni razumel mojega komentarja....Slovenci smo taki, da se navadimo na vse in nismo fleksibilni...kar je prvo je najboljše za nas...spremembe? Ah...le kdo si upa? In potem je vedno huje
1