Sanacija cestišča na Bertoški vpadnici naj bi se pričela prihodnji teden. Dars se je k temu zavezal z aneksom k prvotnemu štiripartitnemu dogovoru med Darsom, direkcijo RS za infrastrukturo, ministrstvom za infrastrukturo in koprsko občino, ki ga je danes tudi podpisal, so sporočili s koprske občine. Preostali naj bi aneks podpisali v začetku prihodnjega tedna. Na Bertoški vpadnici je od zgodnjega popoldneva postavljena nova prometna signalizacija, ki uvaja enosmerni promet iz smeri od Bertokov proti Kopru za tovorna vozila nad 7,5 tone. Ko se bodo dela na terenu začela, bo enosmerni prometni režim veljal za ves promet.
SANACIJA BERTOŠKE VPADNICE SE ZAČNE PRIHODNJI TEDEN: Promet bo potekal enosmerno
Koper
Kot je povedal koprski župan Boris Popovič, ni bilo več druge možnosti, kot da gre na razgovor z upravo Darsa. "Jasno sem jim povedal, da ne moremo več. Ocenjujemo, da je ta cesta postala prenevarna, ogrožena je varnost njenih uporabnikov. In mi si tega ne moremo privoščiti, da bi bili kakorkoli odgovorni za nesreče. Zato smo rekli, ali sanacijo izvedemo takoj, gremo v polovično zaporo ceste in z deli začnemo takoj ali zapremo cesto. To smo tudi naredili. Na Darsu so verjetno sprva mislili, da ne mislimo resno. Ko pa so ugotovili, da mislimo še kako resno se jim je prižgala rdeča luč in smo prišli do tega dogovora," je pojasnil Popovič.
Tovornjaki, ki bodo ta konec tedna peljali proti Luki Koper, bodo ponovno nemoteno vozili tako po Bertoški kot tudi Ankaranski vpadnici, a le v eno smer. Nazaj bodo namreč morali po obvozu od krožišča pri Porsche-ju Koper desno na Ankaransko cesto in naprej, v smeri turbo krožišča s fontano in hitri cesti proti Ljubljani. Prihodnji teden, ko se bo sanacija začela, bo enosmerni promet začel veljati za vsa vozila, brez izjem.
Kot pojasnjujejo na koprski občini gre za začasni ukrep, ki naj ne bi trajal dlje od tedna dni. V tem času bo Dars oziroma koncesionar CPK saniral poškodbe na Bertoški vpadnici in jo v celoti preplastil. Sanacijo bo v celoti financiral Dars in sicer, v vrednosti do 180.000 evrov (brez DDV). "V dobrem tednu bodo dela zaključena, cesta bo v celoti sanirana in upam, da do novogradnje, ki naj bi se začela takoj po novem letu, ne bo potrebno cesto ponovno sanirati. Ni pa rečeno, ta cesta oziroma ustroj te ceste ni bil namenjen za tako težke tovornjake," je povedal Popovič.
Po Bertoški vpadnici se v povprečju dnevno pelje tudi do 16.500 vozil, od tega 2.800 težkih vozil dnevno oziroma 17 odstotkov. V letu 2030 naj bi bila ta številka že 27.000 vozil dnevno, od tega 5.200 težkih vozil oziroma 19 odstotkov. Sanacija bo problematiko nedvomno začasno odpravila, kakšne posledice bi lahko na njej pustile dodatne obremenitve, pa ni mogoče napovedati. Rekonstrukcija Bertoške vpadnice in njena razširitev v štiripasovnico naj bi se začela predvidoma prihodnje leto. "Izdelava projektne dokumentacije teče v skladu s terminskim planom," je še povedal Popovič.
1. zakaj se je tisti del ceste tako hitro uničil? (odgovor občine je zaradi preobremenitve, ker ni bila namenjna tovornim vozilom...)
2. Ampak kako ni bila namenjana tovornim vozilo, če pa je (bil) tam načrtovan vhod v Luko
3. Kdo je gradil tisti del ceste in predvsem kdo ga je dal graditi, občina ali država?
Drugače pa ql poteza za obnovno ampak bi lahko to že prej naredili, sedaj je cesta res že na koncu. Vprašanje koliko je nekdo, ki se po njej pelje dnevno že uničil svoje gume v vsem tem času....... in sama sreča da se ni zgodila nobena hujša nesreča
mislim kaj noben idiot se ni spounu da mogoče bodo kamijoni vozili tam nonstop in da bi bilo morda narediti malo boljšo cesto že v prvo ? aja sam pol nebi mogli spet kasirat...