Po očitkih novim hrvaškim lastnikom portoroškega Metropol resorta o kršitvah delovne zakonodaje, o katerih smo prvi poročali na Regionalu, se stvari normalizirajo. Tako odpravljajo anomalije glede komunikacije v hrvaščini, sprejet je bil tudi pravilnik o uporabi delovnih oblek, pojasnjuje sindikalistka Irena Valenti. Delodajalca pozivajo tudi k večji lokalni usmerjenosti pri nabavi živil.
Hotelski kompleks je nedavno od Hotelov Bernardin kupila družba Hoteli Cavtat, članica skupine Liburnia Riviera Hoteli, že kmalu po prevzemu pa so se pojavili številni očitki. "Poldrugi mesec po prevzemu in odprtju Grand hotela Metropol in tik po odprtju hotela Lucija je jasno, da poleg nove prodajne in hotelirske politike opatijski lastniki iz Liburnie Riviera Hotelov prinašajo tudi trše odnose do zaposlenih, hrvaške dobavitelje in odpoved vseh najemnih pogodb sedanjim podnajemnikom," so pred časom zapisali na straneh Konfederacije sindikatov 90. Med drugim so zaposleni dobili vse računalniške programe, družbene akte in predpise samo v hrvaščini, so navedli.
V Liburnii so bili z odgovori na očitke zelo skopi. Tako je svetovalka uprave za korporativno komuniciranje in odnose z zaposlenimi Sonja Klingor za STA odgovorila zgolj to, da se v Hotelih Metropol držijo vseh zakonskih predpisov.
Stvari so se vendarle začele premikati
Da se stvari vendarle premikajo, pa je danes za STA pojasnila izvršna sekretarka Sindikata delavcev gostinstva in turizma Slovenije, članice KS 90, Irena Valenti (na fotografije levo).
Glede komunikacije v hrvaščini se je največ odstopanj pojavljajo pri komuniciranju z Opatijo zaradi centralno vodenega sistema komuniciranja. V sindikatu so zahtevali upoštevanje zakona o uporabi slovenskega jezika, pri tem pa se zadeve že ustrezno prilagajajo, je pojasnila.
Glede čiščenja delovnih oblek pa je bil pravkar potrjen čistopis pravilnika, s katerim se bo zagotovilo določeno rotacijo pranja delovnih oblek za vse zaposlene. Poleg tega so določili tudi osnove glede varstva in zdravja pri delu.
Prav tako se je normaliziralo stanje glede neustrezne komunikacije srednje vodstvene ravni do zaposlenih, pri čemer pa Valentijeva člane sindikata spominja, da so njihova vrata vsak dan odprta in da vsako prijavo preverijo, ne morejo pa reševati pavšalnih navedb, ki se pojavljajo v anonimkah.
Novim lastnikom dali pobudo, da se pri nabavi hrane in pijače usmerijo bolj lokalno
Na področju politike nabave hrane in pijače, ki je sicer stvar poslovne usmeritve in ne sodi v sindikalno sfero, pa so novim lastnikom vseeno dali pobudo, da se pri tem usmerijo bolj lokalno. "Vemo, da gostje prihajajo na destinacijo tudi okušat, spoznavat, ali pa se vračajo tudi zaradi hrane in pijače, ki je lokalno dostopna," pojasnjuje Valentijeva.
Ob tem v sindikatu pozivajo vse obalne hotelirje k zaposlovanju dodatnih kadrov pred začetkom sezone. Sindikalistka se namreč sprašuje, kako bodo dobri kadri na razpolago, če se ponuja samo možnost nekajmesečne zaposlitve, in kako bo to vplivalo na kakovost storitev. Pri obalnih hotelirjih tako pogreša dolgoročno strategijo, ki je po njenem posledica dejstva, da banke kot glavne lastnice privilegirajo sanacijske načrte, dolgoročni vidik pa vanje ni vključen.
16.04.2015 08:42
Revizijska družba Ernst
Kar enajst Valantovih poslov na Obali spornih
Revizija Uprava Hotelov Bernardin zadolžena za vložitev kazenskih ovadb zaradi ugotovljenih nepravilnosti
Ljubljana – Revizijska družba Ernst
Kar enajst Valantovih poslov na Obali spornih
Revizija Uprava Hotelov Bernardin zadolžena za vložitev kazenskih ovadb zaradi ugotovljenih nepravilnosti
Ljubljana – Revizijska družba Ernst
Kar enajst Valantovih poslov na Obali spornih
Revizija Uprava Hotelov Bernardin zadolžena za vložitev kazenskih ovadb zaradi ugotovljenih nepravilnosti
Ljubljana – Revizijska družba Ernst
zakaj se zaposluje toliko študentov? zakaj se daja odpovedi zaradi "poslovnih razlogov" itd...
namesto da 3/4 portala povzema novice po drugih spletnih straneh, pejte malo v akcijo in raziskujte, sprašujte
gospodarstvo,če vi niste sposobni!!!
Zakaj niste nikoli prej pisali o suženjskih plačah,ko smo bili v Bernardin group!
Zakaj niste prej opominjali o tem koliko izkoriščajo delavce in da dobimo dodatek do minimalne plače...
kljub temu,da delamo vse vikende,praznike,...ko nimamo prostega dneva po 3 tedne,...ko nam nalagajo več
in več dela za teh ušivih 450 eurov neto,...da delamo v grozljivem stresu,da se šefi izživljajo nad nami in se
naslajajo nad tujim trpljenjem...,nam grozijo z opomini in kričijo,da so tam vrata,...(če želimo bit normalni delavni
ljudje in ne poscane fobične preizkusne miši....)
Sram vas bodi vse skupaj!
Duše nimate!
Zdaj pa hitro zbrišite resnico.
Lp.,Sužnja.