PRIPRAVLJALNA DELA ZA DRUGI TIR ŽE LETOS: Bratuškova pravi, da ne rabimo Madžarske

Koper

Ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek je prepričana, da je drugi železniški tir Koper-Divača mogoče zgraditi brez Madžarske, bodo pa pogovore z Madžari nadaljevali, saj bi bilo nekorektno, če bi jih kar prekinili. Začetek pripravljalnih del za drugi tir napoveduje za letos, gradnjo proge pa v njenem mandatu, je dejala za Primorske novice.

Bratuškova meni, da je, če Madžarska pri projektu ne bi sodelovala, finančno konstrukcijo za drugi tir mogoče zapreti z dodatnim kapitalom države ali z višjim posojilom. Obe možnosti sta odprti in nobena od teh dodatno ne obremenjuje javnofinančnega primanjkljaja.

Pripravljalna dela za drugi tir se bodo, kot je zagotovila v pogovoru za časnik, vsekakor začela še letos. Pred začetkom teh del mora biti sicer potrjen investicijski načrt. Zdaj je, tako Bratuškova, pripravljen njegov osnutek. "Čakam na predstavitev, tako da o konkretni vsebini še ne želim govoriti. Velikih sprememb pri ceni ne pričakujem," je dejala.

Napovedala je, da bodo preverili ceno drugega tira, ki ga je prejšnja vlada ocenila na 960 milijonov evrov. "Najprej bomo pregledali revizijo finančnega dela investicije, ki je bila narejena za Evropsko investicijsko banko. če bomo zadovoljni s tem dokumentom, bo to osnova za oceno cene. V nasprotnem primeru bomo na ministrstvu šli v svojo revizijo," je dejala in poudarila, da pa ceno na koncu vedno določijo izvajalci.

Bratuškova je odločna, da bo investitorstvo projekta z direkcije za infrastrukturo na podjetje 2TDK preneseno do sredine oktobra, naslednji korak ministrstva pa je po njenih besedah objava glavnega razpisa za drugi tir. "Naša naloga je maksimalno pospešiti stvari," je zatrdila. Gradnja proge bi se po ocenah Bratuškove morala začeti v njenem mandatu.

V pogovoru za Primorske novice se je Bratuškova dotaknila tudi Luke Koper. Kot je zatrdila, je Luka tako pomembna, da mora pristanišče v celoti za vedno ostati v večinski lasti države. "Da nisem za vstopanje tujih partnerjev, sem vam že povedala na primeru Madžarske, ki je želela priti do najema določenih zemljišč. Povsem zapreti vrata za kakršne koli dogovore s komerkoli je mogoče malo nesmiselno, ampak v tem trenutku ne vidim nobene potrebe po spreminjanju obstoječega stanja," je dejala.

Deli novico:

we need |  03 .10. 2018 ob  19: 43
tajm end mani
hahahahahahahaha |  29 .09. 2018 ob  14: 31
ahahahahahahahhahahahaha pa ta Lenčica vrla strokovnjakinja za državno krajo, Bratuškova, ahahahahahahahahhahahhaahhahahahahaha
@ @ na kozlanje mi gre ta baba | danes ob 12:47 | danes ob 12:50 | danes ob 14:08  |  28 .09. 2018 ob  19: 04
Najprej popravek. Če ste gledali njeno izjavo je dejala, "ja, Madžarska je zraven", kar pomeni, da je bil dogovor, pogodba, predpogodba(??) podpisana predno je prevzela položaj. Morda. Nadalje pa je rekla: "če mene vprašate, bi lahko zgradili drugi tir brez Madžarov, torej sami." A Regional obala morda zavaja ali noče pravilno povzeti njenega (pa tudi drugih intervjujev - cenzura!!!), ali pa razume po svoje, kakor tudi komentatorji. Tisti, ki ste gledali njeno izjavo morda tu ne komentirate, ker veste, da so članki regionala površni (namenoma ali pa tudi ne). Torej, je čisto brez veze kaj blebetate, ker je tudi njena izjava ena čista uganka... v smislu "jaz nisem kriva".
@ @ na kozlanje mi gre ta baba | danes ob 12:47 | danes ob 12:50 | danes ob 14:08  |  28 .09. 2018 ob  19: 03
Najprej popravek. Če ste gledali njeno izjavo je dejala, "ja, Madžarska je zraven", kar pomeni, da je bil dogovor, pogodba, predpogodba(??) podpisana predno je prevzela položaj. Morda. Nadalje pa je rekla: "če mene vprašate, bi lahko zgradili drugi tir brez Madžarov, torej sami." A Regional obala morda zavaja ali noče pravilno povzeti njenega (pa tudi drugih intervjujev - cenzura!!!), ali pa razume po svoje, kakor tudi komentatorji. Tisti, ki ste gledali njeno izjavo morda tu ne komentirate, ker veste, da so članki regionala površni (namenoma ali pa tudi ne). Torej, je čisto brez veze kaj blebetate, ker je tudi njena izjava ena čista uganka... v smislu "jaz nisem kriva".
Bravo |  28 .09. 2018 ob  17: 15
Samo še da razreši luško upravo in vrne MATIČA
@12:50 | danes ob 13:45  |  28 .09. 2018 ob  14: 11
Ti ves ,da vse gospodarsko uspesne drzave imajo svojo drzavno banko pod kontrolo, ker cene si gol pred investitorji in trgi kateri bi ekonomsko raztrgali drzavo?

V Grcijo je prisla Trojka...vidimo kako se imajo dobro...bolnice nimajo niti za zdravila, nosecnice umirajo ob porodu...itd...
@ na kozlanje mi gre ta baba | danes ob 12:47 | danes ob 12:50  |  28 .09. 2018 ob  14: 08
Ni nas resila trojke. Trojko je klical Jansa na podlagi izmisljenih podatkov. Sam je napisal pismo v bruselj, da naj posljejo trojko.


Bratusek je dala v ustavo fiskalno pravilo, katero je zacementiralo slovenske proracune za desetletja vnaprej. Prakticno zaradi tega pravila ne moremo vec odlocati kako bo drzava razpolagala z denarjem, saj mora proracun iti v revizijo evropske unije. Fiskalno pravilo pravi da NE SMEMO porabljati denarja za SOCIALNE ZADEVE.
@12:50 |  28 .09. 2018 ob  13: 45
-1
TO, DA TROJKA NI PRIŠLA, NI NEKAJ DOBREGA.
TO POMENI, LA DA LAHKO PRIVILIGIRANI KRADEJO DALJE (MED DRUGIM TUDI SAMA GOSPA ŠIVILJA BRATUŠEK).
IN ISTO SRANJE JE SEDAJ Z NLB-JEM.
ČE BI GA PRODALI, BI SI ZAPRLI PIPICO. ZATO SE GA DRŽIJO, KOT PIJANC PLOTA.
A.C.A.B. |  28 .09. 2018 ob  13: 41
Prosil bi medije, da naj ne objavljajo članke o odebah, ki ne znajo preštet do tri...kaj šele izračunat realno ceno določenega projekta...Bratuš idi raje pasit ovce...tam ne rabiš možganov.
A.C.A.B. |  28 .09. 2018 ob  13: 38
Opažam da imamo same strokovnjake v Sloveniji. Kakor je meni znano in tako kot je povedal profesionalni gradbinec. Ne bi sprejel tega projekta iz preprostega razloga. Takšen projekt je vrrden najmanj 2,5 milijarde evr ! Samo en prevarant ali laik bi sprejel takšen projekt brez repa in glave. Kot prvo se dajte malo pozanimat od kod bi črpali el.energijo za takšen podvig? Tisti, ki pravi. Da se da zgradit 2 tir za manj kot 1milijardo. Nima vseh klikerjev v glavi...ne pustite se zavajat. Poglejte koliko je stal tubel v Kopru...in kdo ga je gradil. Lopovi in gradbeni laiki.
@ na kozlanje mi gre ta baba | danes ob 12:47  |  28 .09. 2018 ob  12: 50
-5
Nas je pa rešila trojke! Ne pozabit tega!
svašta |  28 .09. 2018 ob  12: 38
naši nonoti so z udarnimi akcijami in na pasulj dieti z lopatami in karjolo zgradili pol prog po bivši jugi z današnje perspektive s svetlobno hitrostjo...
1