"Iz rezultatov dosedanje javne razprave in na podlagi ugotovitev strokovnjakov s področja prometa je razvidno, da mesta Piran v tem trenutku še ni mogoče zapreti za promet z osebnimi vozili, kar pa ostaja naš dolgoročni cilj," je na današnji novinarski konferenci o izdelavi Celostne prometne strategije Občine Piran sporočil župan Peter Bossman.
PLOČEVINA OSTAJA V PIRANU: Ne izpolnjuje pogojev, da bi postal mesto brez avtomobilov
Piran
"Piranske prometne zagate niso nove, je pa bilo iz javnih razprav razbrati precej nov način razmišljanja Pirančank in Pirančanov. Iz zbranih predlogov je povsem jasno razvidno, da si ne želijo živeti v tako tesnem oklepu pločevine kot doslej in da so bolj naklonjeni takšni prometni ureditvi, ki bi večino avtomobilov iz središča umaknila na obrobje mesta," je še povedal Bossman. Ocenil je tudi, da se morajo izdelovalci celostne prometne strategije v drugi fazi priprave tega dokumenta posvetiti predvsem iskanju takšne rešitve, ki bi zagotovila bolj racionalno rabo parkirnih prostorov v mestu Piran po načelu: kdor parkirno mesto v središču mesta potrebuje bolj, mora do njega priti lažje.
Predstavnik izdelovalca Celostne prometne strategije, podjetja Lineal, mag. Matej Dobovšek je v povzetku izvedene prve faze izrazil zadovoljstvo z aktivnostjo občank in občanov, ki so se zelo množično udeležili javnih razprav in prometne strokovnjake zasuli tudi s pisnimi predlogi o prometni ureditvi prihodnosti. Ti so vse predloge skrbno proučili in jih ovrednotili, svoje ugotovitve pa bodo občankam in občanom posredovali na dveh javnih obravnavah, in sicer v torek, 17. januarja, ob 17. uri v Gledališču Tartini Piran in v sredo, 18. januarja, ob 17. uri v dvorani Krajevne skupnosti Portorož.
Vodja projekta celostne prometne strategije na Občini Piran Rok Humar je poudaril, da je javna razprava pokazala, da so se vsi ukrepi za spodbujanje trajnostne mobilnosti v mestu Piran dobro prijeli in da si Pirančanke in Pirančani želijo, da bi te ukrepe še okrepili. "Želijo si več Dostavkov in Maestrov, tudi v zimskih mesecih, želijo si še bolj učinkovit sistem izposoje koles Piranko," je ocenil Humar in opozoril, da mora v skladu z razpisnimi pogoji nova celostna prometna strategija temeljiti prav na trajnostni mobilnosti.
Na novinarsko vprašanje, kako bo nova prometna strategija zaživela v Luciji, ki naj bi jo že v nekaj letih dosegla hitra cesta, je župan Peter Bossman odgovoril, da je Občina Piran državo tudi s sklepom občinskega sveta opozorila, da nova cesta v Lucijo ne sme priti pred izgradnjo odseka hitre ceste med Koprom in Dragonjo. "Občina Piran zelo aktivno dela na tem, da državo prepriča, da mora prednostno rešiti vprašanje tranzita, in ga ne le preseliti v Lucijo," je povedal Bossman, ki je novinarsko konferenco zaključil s povabilom vsem občankam in občanom, naj se javnih razprav udeležijo v čim večjem številu. "Kot sem povedal že ob začetku priprave te strategije, vsako mnenje šteje in vsako mnenje je dragoceno," je sklenil.
Komentiraj
Bossman kot vedno deluje jezno, zdolgočaseno, naveličano, da je tam po sili...skratka...
Občinski ladijski prevoz od Lucije do Kopra, z vmesnimi postajami, Portorož, Bernardin, Piran, Strunjan, Izola.
Edino tako se bo pripeljalo tudi domače turiste, ki bi prišli v Piran še izven sezone...