Po kar dveh uspešno izpeljanih dogodkih v lanskem letu, bo mestno jedro Kopra že danes, 17. avgusta, ponovno priča prav posebnemu dogodku – Azamazing. Titov trg bo namreč gostil edinstven koncert priznane slovenske vokalne zasedbe Perpetuum Jazzile, ki bo nastopila ekskluzivno za goste prestižne potniške ladje Azamara Quest.
PERPETUUM JAZZILE: Koper ponovno gosti edinstven Azamazing
Koper
V tujini so tovrstni dogodki stalnica, v Kopru pa se bo takšen koncert, s katerim mesto spodbuja potniški turizem in ga približuje lokalnemu prebivalstvu, zgodil že tretjič, v letošnji potniški sezoni pa bo doživel kar dve ponovitvi, in sicer 19. septembra in 4. oktobra.
Plod večletnih lobiranj
Da pa je ladjar za izvedbo dogodka v okviru blagovne znamke „Azamazing“ izbral prav mesto Koper oz. Slovenijo, ni naključje, temveč plod večletnega strateškega dela na področju promocije destinacije Koper širom po svetu. Intenzivna lobiranja in predstavitve idejnih predlogov s strani turistične agencije Atlas Exspress ob podpori Mestne občine Koper, so trajala dolgi dve leti, na kar je padla odločitev, da se dogodek na Titovem trgu umesti v koledar prireditev „Azamazing“, ki jih Azamara Club Cruises trži za svoje potnike po celotnem Mediteranu. Sama priprava dogodka je potekala nadaljnji dve leti, med katerimi se je koncept spremenil v projekt, ki je požel izjemno zadovoljstvo vseh gostov.
Dogodek je bil lani v Kopru izveden v mesecu maju in septembru, letos pa bo dogodek izveden kar trikrat, saj je bil ladjar Azamare Quest izjemno zadovoljen z izvedbo prvega in drugega Azamazinga.
Titov trg kot glasbena kulisa
Najlepši koprski trg se bo tako danes zvečer prelevil v glasbeno kuliso in nekaj več kot 650 gostom potniške ladje ponudil nastop vrhunskih slovenskih glasbenih izvajalcev.
Perpetuum Jazzile so danes v svetu a capella glasbe, torej petja brez inštrumentov, svetovne zvezde. Njihovi koncerti doma in v tujini so razprodani. Priredba Africe, pesmi Tota, ameriškega benda iz sedemdesetih let, je takoj po objavi na portalu YouTube postala viralna, doslej pa si jo je ogledalo že več kot šestnajst milijonov ljudi.
Govora je o uzurpaciji javne površine! O tem je govora. Lahko dasdam, da smo kot družba izgubili kompas kaj je javno in kaj ni. Tako, da smo prišli do tega, da se javni trg zapre samo za določene. In da se razumemo, vsako zapiranje javnega je pravzaprav sporno.