Iz Kostarike prihaja zanimiva novica o reklamnem panoju, ki je dodobra razburkal javnost. Gedano z zadnje strani izgleda, kot da gre za ogromen p…., a pogled od spredaj pokaže, da je oglas povsem nedolžen.
Le kdo bi si mislil, da je oglas gledan z druge strani povsem nedolžne narave. (Foto: facebook)
Pogled z zadnje strani oglasa v Kostariki je več kot zavajajoč, saj izgleda, kot da gre za oglas za ogromen penis ali nekaj podobnega. Kljub temu pa pogled od spredaj razodene, da gre za oglas, za neko klobaso postavljeno ob bok neke blagovne znamke piva, ki je v bistvu predmet reklame.
Slab marketing ali zgolj namen šokirati javnost?
Ne samo, da se nam reklama zdi slaba (saj je izdelek, ki je predmet promocije postavljen glovboko v drugi plan), a zna marsikoga zaradi dvoumnega pogleda z druge strani tudi zmotiti in celo odvrniti od nakupa. To je več kot očitno primer slabega marketinga, razen, če je bil njihov namen šokirati, kar je bil tudi že nič kolikokrat primer v oglaševanju.
Ali je zdaj penis grda beseda, da se jo več ne piše, ali kako?