NOVA POVEZAVA KOPRSKEGA PRISTANIŠČA: S kontejnerskega terminala do bavarske prestolnice

Koper

Z današnjim dnem slovenski železniški operater Adria kombi zagotavlja nov direktni servis, ki povezuje kontejnerski terminal Luke Koper s terminalom Riem v bavarski prestolnici München. Sprva bodo vlaki vozili trikrat tedensko v obe smeri. Zlasti zaradi krajše transportne poti je potencialov za rast blagovne izmenjave preko Kopra še veliko.

Bavarska in sploh južna Nemčija sta za Luko Koper pomembno tržišče, kjer še zdaleč niso izkoriščeni vsi potenciali, so zapisali v Luki.

Kot so spomnili, začetki sodelovanja segajo v 70. leta, ko se je nemški trg oskrboval s sadjem in zelenjavo iz sredozemskih držav prav preko Kopra. Zaradi preferencialnih sporazumov EU je pozneje ta promet močno upadel, vendar je Luka Koper svojo priložnost izkoristila po vstopu Slovenije v unijo. Lani je tako količina blaga, ki ga v Kopru pretovorijo za nemški trg, presegla 550.000 ton. Gre predvsem za pretovor lahko pokvarljivega blaga, lesa, živine ter vozil.

Prav vozil so pretovorili skoraj 290.000, predvsem na račun posla s skupino Daimler, ki je izbrala Luko Koper za izvoz svojih vozil na Daljni vzhod. Sicer pa v koprskem pristanišču že vrsto let pretovarjajo tudi vozila iz skupine Volkswagen za področje Sredozemlja in prav ta skupina predstavlja največji delež pri skupnem pretovoru vozil.

Kot spominjajo v koprskem pristanišču, sodi Bavarska med gospodarsko najbolj razvite in najbolj izvozno usmerjene nemške dežele, pri čemer je potencialov za rast blagovne izmenjave preko Kopra še veliko, še posebej zaradi krajše transportne poti. Kontejner iz Kitajske namreč prej prispe do Južne Nemčije preko Luke Koper kot pa preko severnoevropskih pristanišč. Ta pot je najhitrejša za transport kontejnerjev v južno Nemčijo, saj je Koper za 300 kilometrov bližji Münchnu kot na primer Hamburg.

Deli novico:

jao, jao |  06 .03. 2018 ob  12: 10
-3
kdo je to zrihtal
Stranke na kolenih prisimo Luko, SZ in ostale, pa se noben ne zgane.
Ko pa se nekaj premakne so pa vsi pametni in se tolcejo po prsih.
Nikoli ne bom nic s to Luko in ostalimi drzavnimi subjekti.
koper |  06 .03. 2018 ob  11: 09
HURRA , še več sužnjelasništva in neprespanih noči.
joža |  06 .03. 2018 ob  10: 51
ma kdo je zdaj zrihtal ta posle Luka d.d. ali slovenski železniški operater Adria kombi?
atila |  06 .03. 2018 ob  10: 00
Res dober naslov!!!!!!

NOVA POVEZAVA KOPRSKEGA PRISTANIŠČA
Kmalu Luka Koper v last bavarcem ali mađarom?
Manta |  06 .03. 2018 ob  09: 44
In bi jih naložili (Daimler vozila) še dosti več če bi se spremenil sistem dela, določile ekipe, krajši urnik, naspani vozniki, a ne ljudi ki po 4 zaporedne 12 urne ne vejo kje so a ne kaj peljejo. In kam peljejo. Če se ne bi izvajal pritisk in mobing po nepotrebnem itn... No, vozniki, kontrolorji in disponenti ne morejo nič spremeniti če glava ne ve kaj dela, a tam v centru at-a ne da delajo napake, dejansko ne vejo več ene izmene naredit kot je treba. A o tem da takšen 12 urni sistem, katerega ste uvedli pred kratkim, samo dokazuje da se lahko uredi 12-8-12-8-12 dva dni frei. Komot... Samo treba delat na kvaliteti osebja, a ne na neki usiljeni kvantiteti katera samo pelje do odhoda vrhunskih delavcev ki nočejo bit vrednotenje ni kot glumci in ne delavci kateri prihajajo v zadnje čase. Od glave dol, noben ne dela selekcije... In ja, dobro jutro.
hitro |  06 .03. 2018 ob  09: 38
To so rezultati Matičeve uprava ,sedanja se tolče po prsih saj bi morali vedeti ,da tak posel pride realizacijo po daljšem obdobju