Kdo sedi v nadzornem svetu določene družbe, je volja lastnikov podjetja, delničarji tudi potrjujejo plačila nadzornikov. V Sloveniji ima najdražje nadzornike Luka Koper, Rado Antolovič se denimo na seje vozi iz Dubaja, poročajo Finance.
Rado Antolovič, eden od nadzornikov v Luki Koper, je mednarodno priznan in uveljavljen strokovnjak. Tako lahko s svojim znanjem iz tujine pripomore k boljšemu korporativnemu upravljanju in učinkovitosti poslovanja podjetja, piše časnik. A Antolovič trenutno dela v Dubaju, od koder se z letalom tudi vozi na seje nadzornega sveta Luke Koper. Samo on je lani družbo stal 76.000 evrov, od tega 15.000 za opravljanje svoje funkcije, ostalo pa so bili stroški prevoza in bivanja.
Fotografija: ekoper.si
Kot so za Finance povedali v SDH-ju (nekdanjemu SOD-u), ki je Antoloviča imenoval v nadzorni svet luke, strokovnjak pomeni veliko dodano vrednost, saj poleg bogatih mednarodnih vodilnih in vodstvenih izkušenj s področja logistike in pristaniške dejavnosti lahko ponudi tudi strateško perspektivo. Ta pa je za družbo pri njenem delovanju izjemnega pomena.
Mišić je bil brezmejen nakladač, njegov naslednik pa brezmejno tih, preveč skrit in premalo javna osebnost, s premalo karizme, ki jo predsednik mora imeti.
Morda ga še razumem, da se z županom MOK težko pogovarja, da pa se težko pogovarja z vsemi oz. večino poslovnih partnerjev, pa je dokaz strahu, kratkovidnosti in ohranjanja položaja.
Mi je pa všeč g. podpredsednik, ki le počasi in previdno le navzven kaže svojo temno stran. Je pa hudič, ko IPSu bivši kriminalist sestavlja dnevni razpored delavcev.
Kaj je že to pajdaštvo, klientelizem, izkoriščanje položaja, korupcija vseh vrst, izkoriščanje delavcev. skrite in prikrite povezave a se kaj od naštetega da najti v luški pravljici.
Transparentno začrtati razvoj Luke Koper na osnovi ponudb za dokapitalizacijo..Ob reorganizaciji upravljanja Luke Koper zaradi spremembe lastniških deležev zaradi dokapitalizacije tujih naložb bodo zelo aktivni političnih lobiji, ki bodo lobirali pri dnevni politiki, tako pozicijski kot opozicijski, ker se jim bo zaradi priliva tujega kapitala zmanjšal politični vpliv na upravo luke in njihove poslovne odločitve.
Pravilno začrtan razvoj luke kot celote z udeležbo tujega kapitala, tujega znanja- povečanje obsega dela in produktivnosti bo večji prihodek torej večji priliv davkov za državo.
Možnost povečanja plač zaposlenih glede na dejanske rezultate, ker številčno enaka delovna sila t.j. izvajalci ustvarijo v enakem času z boljšo produktivnostjo (organizacijo ) več prihodka.
Zadovoljstvo komitentov, ki bodo pripravljeni tudi sofinancirati projekte saj bodo pri pravilni organizaciji in veliki produktivnosti videli tudi svoje koristi.
Boj se tistega delavsekga direktorja, ki ne sledi volji sindikatov!
Oprosti ampak Stare ni svojeglav. Menim, da je Stare OK, samo ujel se je v pajkovo mrežo, ki se jo sicer da strgati a za kakšno ceno. V tem je bistvo. In ne pozabimo, da Stare dela kar mu vodje SŽPD ukažejo. Pozabil si, da je prav SŽPD sklenil skrivni dogovor z Matićem, da bo v Luki d.d. s te sindikalne strani približno tri (3) leta mir. Nekaj pa Matić ni razumel ob sklepanju te kravje kupčije, da je delavski direktor njihova podaljšana roka in pod totalno, ne bom napisal totalitarno jurisdikcijo članov SŽPD. Delavski direktor lahko počne samo tisto, kar mu sindikalisti ukažejo. Tako je bilo, tako je in tako bo, dokler ne odide!
No, izjema je sedanji delavski direktor, ki je svojeglav in zato trn v peti upravi in malim dolgoletnim šefičem terminalov.
P.S. Kot so ptički povedali Rems si ni želel sodelovanja z GGM in zato je raje odšel
Če je naše pristanišče lahko funkcioniralo do sedaj in še funkcionira, potem delajmo na tem, da funkcionira še naprej. Z lastnim znanjem so NAŠI ljudje ustvarili to pristanišče in ga mnogo let dobro vodili. Problem je nastal ob privatizaciji, saj se je oblast odločila in ustvarila delniško družbo namesto javnega zavoda ali kakšne podobne variante. Tako pa se je lastninila po političnem ključu, ki nima veze z samim delovanjem pristanišča.
Našel sem en prispevek o tem kako deluje pristanišče, ki ga toplo priporočam vsem, ki bi radi kaj bolj razumeli:
(stran 26)
http://issuu.com/ekoper/docs/mok24_web
Članek ni tendenciozen ampak poučen.
Pa še to: ali ste vedeli, da je v Sloveniji in EU prepovedan monopol. Luka Koper ga ima in nikome ništa!!!!