Minister Gašperšič stoji v kazenskem prostoru, žoga je na beli točki, na njem je, da izvede enajstmetrovko, on pa se sprašuje, če bi raje pričeli igrati košarko. Selektor Cerar, čas je za menjavo!
MINISTROVO CINCANJE: Selektor Cerar, čas je za menjavo!
Pomanjkanje zmagovalne mentalitete oziroma odločnosti, to je težava, s katero se nenehno srečujemo Slovenci. Pa naj bo pri nogometu, ko v desetih minutah zapravimo vodtvo z dve proti nič, ali v gospodarstvu, ko ne znamo izkoristiti niti strateške lege države.
Zjahajmo primorske ceste do konca!
V Trstu in in Reki danes odpirajo šampanjce, roke pa si manejo tudi v Hamburgu, je prepričan Rok Svetlik, gost včerajšnjih Odmevov. Medtem ko Hrvati gradijo železnico, ki bo prek Zagreba Reško pristanišče povezala z Madžarsko in Avstrici svoj koridor prek Italije vlečejo do Trsta, bi naš minister Gašperšič gradil mini zaledni terminal, ki bi le povečal stroške kopenskega pretovora iz Luke in še bolj uničil že tako zjahane primorske ceste do Divače.
Razumljivo. Minister se boji. Po fiasku z megalomanskim projektom Teš, noče biti podpisan pod gradnjo drugega tira. V svoj zagovor si je celo naročil študijo, s pomočjo katere utemeljuje svoje besede izrečene že ob kandidaturi na ministrsko mesto, in sicer da gradnja drugega tira ni izvedljiva. Gospod Cerar, kako lahko v enajsterico uvrstite igralca, ki je prepričan, da vaše moštvo ne more doseči zadetka, kaj šele premagati nasportnika?
Kdo videl?
Gospod Matić, govorimo o vašem podjetju, kje ste?
Tir je življenjskega pomena za Luko Koper, so prepričani strokovnjaki. Če se gradnja tira ne prične v kratkem, bo luka postala lokalno pristanišče, ki ga bodo lahko prav zares reševale le še križarke s svingerji. Država sveda ne uspe pridobiti zasebnega partnerja, ki v danem trenutku čaka na neumno potezo ministra, s čemer bi vrednost luke drastično upadla, luka pa bi se sprivatizirala po sila ugodni ceni. Ne bi nas čudilo, če bi potem gradnja drugega tira kar naenkrat, tudi ali predvsem s pomočjo državnega denarja, stekla. Mimogrede, je to razlog, da v Luki v ključnem trenutku molčijo?
“Z gradnjo zalednega terminala bi dobili dodaten čas za boljšo ekonomiko morebitne poznejše gradnje tračnic,” v kazenskem prostoru cinca Gašperšič. Nekaj podobnega, kot bi napadalec pred izvedbo enajstmetrovke razmišljal ali ima sploh smisel igrati nogomet, saj dosežen zadetek še ne pomeni zmage na tekmi in zmaga na tekmi ne pomeni zmage v prvenstvu. Selektor Cerar, še je čas za menjavo.
pravniska drzava pravnikov s cerarjerm kot prvim
ne bo nikoli sposobna razumeti potreb gospodarstva
koncno so priznali da so pravne fakultete slabe
Iz te moke pa res žal ne bo dobrega kruha. Adijo pamet.