MINISTROVO CINCANJE: Selektor Cerar, čas je za menjavo!

Minister Gašperšič stoji v kazenskem prostoru, žoga je na beli točki, na njem je, da izvede enajstmetrovko, on pa se sprašuje, če bi raje pričeli igrati košarko. Selektor Cerar, čas je za menjavo! 

Pomanjkanje zmagovalne mentalitete oziroma odločnosti, to je težava, s katero se nenehno srečujemo Slovenci. Pa naj bo pri nogometu, ko v desetih minutah zapravimo vodtvo z dve proti nič, ali v gospodarstvu, ko ne znamo izkoristiti niti strateške lege države. 

Zjahajmo primorske ceste do konca!

V Trstu in in Reki danes odpirajo šampanjce, roke pa si manejo tudi v Hamburgu, je prepričan Rok Svetlik, gost včerajšnjih Odmevov. Medtem ko Hrvati gradijo železnico, ki bo prek Zagreba Reško pristanišče povezala z Madžarsko in Avstrici svoj koridor prek Italije vlečejo do Trsta, bi naš minister Gašperšič gradil mini zaledni terminal, ki bi le povečal stroške kopenskega pretovora iz Luke in še bolj uničil že tako zjahane primorske ceste do Divače. 

Razumljivo. Minister se boji. Po fiasku z megalomanskim projektom Teš, noče biti podpisan pod gradnjo drugega tira. V svoj zagovor si je celo naročil študijo, s pomočjo katere utemeljuje svoje besede izrečene že ob kandidaturi na ministrsko mesto, in sicer da gradnja drugega tira ni izvedljiva. Gospod Cerar, kako lahko v enajsterico uvrstite igralca, ki je prepričan, da vaše moštvo ne more doseči zadetka, kaj šele premagati nasportnika? 

Kdo videl?

Gospod Matić, govorimo o vašem podjetju, kje ste?

Tir je življenjskega pomena za Luko Koper, so prepričani strokovnjaki. Če se gradnja tira ne prične v kratkem, bo luka postala lokalno pristanišče, ki ga bodo lahko prav zares reševale le še križarke s svingerji. Država sveda ne uspe pridobiti zasebnega partnerja, ki v danem trenutku čaka na neumno potezo ministra, s čemer bi vrednost luke drastično upadla, luka pa bi se sprivatizirala po sila ugodni ceni. Ne bi nas čudilo, če bi potem gradnja drugega tira kar naenkrat, tudi ali predvsem s pomočjo državnega denarja, stekla. Mimogrede, je to razlog, da v Luki v ključnem trenutku molčijo? 

“Z gradnjo zalednega terminala bi dobili dodaten čas za boljšo ekonomiko morebitne poznejše gradnje tračnic,” v kazenskem prostoru cinca Gašperšič. Nekaj podobnega, kot bi napadalec pred izvedbo enajstmetrovke razmišljal ali ima sploh smisel igrati nogomet, saj dosežen zadetek še ne pomeni zmage na tekmi in zmaga na tekmi ne pomeni zmage v prvenstvu. Selektor Cerar, še je čas za menjavo. 

Deli novico:

koper |  25 .10. 2016 ob  10: 13
..še bi nekaj dodal....luka Koper ni niti od cerararja niti od posameznih ministrov..mislim tako se vedejo...naj povejo gospodje koliko denarja luka Koper vsak dan priskrbi v njihove žepe.....
koper |  25 .10. 2016 ob  10: 10
lahko samo povem da luka koper NI od g.MATIČA temveč je od zaposlenih v podjetju ....državlanov Slovenije...od penzionerjev...in od tistih ki so že zdavnaj pokojni...in so to luko naredili in ustvarili...
Luški delavec |  15 .11. 2015 ob  07: 21
LK brez železnice je kot pohabljeno telo in očitno je to cilj vseh ciljev in na koncu, ko nam ne bo preostalo nič drugega bomo to pohabljeno telo prodali za malo nič, in ko LK dobijo tisti, ki nanjo prežijo že lep čas se bo pričela gradnja železnice in z njo razcvet LK. Država pa taka!!!
Luški delavec |  15 .11. 2015 ob  07: 13
Lepo je v nekem članku povedal ggm, ex predsednik LK "Slovenija je dežela nesmislov" in to še kako drži.
zvizgac |  11 .09. 2015 ob  18: 24
take ministre ima samo slovenija
pravniska drzava pravnikov s cerarjerm kot prvim
ne bo nikoli sposobna razumeti potreb gospodarstva
koncno so priznali da so pravne fakultete slabe


istrjan |  11 .09. 2015 ob  15: 50
sramota naši politiki nam že od odcepitve sem dokazujejo , da razen kraj in blamaže naše države v svetu niso sposobni ničesar , mi se pa med seboj kregamo kdo je kriv levi, desni....samostojna Istra je edina rešitev in to prečiščena od kriminalno -političnih mrež
kr en |  11 .09. 2015 ob  14: 47
Pa kaj vam ni jasno! Nekdo pač ne da dovoljenja za drugi tir, ker pač ni v skladu z višjimi interesi, da bi ena mala državica postala gospodarsko močna!!! Naši vrli voditelji pa nas že 25 let vlečejo za jajca z takšnimi in drugačnimi izgovori!!! DOBRO JUTRO!!!!
mixi-maxi |  11 .09. 2015 ob  14: 01
Dejstvo, da z luškim denarjem - v prenesenem pomenu besede, živi predvsem in tudi naša država. Toliko neumnih odločitev, cincanj, zavlačevanj, nespametnih odločitev pa res že dolgo ne. A to je pogubno za celo Slovenijo, da o mestu Koper sploh ne izgubljam besed. Vrhovi v Ljubljani pa še vedno meljejo, meljejo, .....
Iz te moke pa res žal ne bo dobrega kruha. Adijo pamet.
Krajinski park |  11 .09. 2015 ob  12: 25
-2
Predlagam, da ne gradimo ničesar. Sesujemo še tisto kar je zgrajeno in ustanovimo Krajinski park Luka Ankaran z zaščiteno vrsto živali "politiki za svoj žep".
bi reku ... |  11 .09. 2015 ob  11: 56
da se bo nekdo ponovno za rit speku ...
obveznice |  11 .09. 2015 ob  11: 42
-3
Predlagam, da denar za drugi tir država zbere z izdajo železniških obveznic, ki bi jih vplačali vsi zagovorniki drugega tira. Obveznice bi se izplačevale iz dobička, ki bi ga drugi tir prinašal. Denarnice ostalih davkoplačevalcev pa bi ostale nedotaknjene. Dovolj mi je, da moram preko položnic za elektriko prisilno od 1.8. plačevati prispevek za kritje izgub TEŠ6, čeprav sem bil proti izgradnji. Ne bi rad plačeval še drugega tira.
Angela |  11 .09. 2015 ob  10: 44
Meine Gaspersic, meine OECD freunde, ja, das is sehr gut. Hamburg ist meine leibe. :)
1