Kolektor Koling je v okviru prevzemne ponudbe za delnice Cestnega podjetja Nova Gorica (CPG) povečal lastniški delež v družbi za 2,49 odstotka in je zdaj njen 99,55-odstotni lastnik. S prevzemno ponudbo je zadovoljen in jo ocenjuje kot uspešno. Po mnenju poznavalcev naj bi bil nakup CPG namenjen pridobivanju posla desetletja – gradnji drugega tira Divača-Koper.
KOLEKTOR Z NAKUPOM CPG POSTAL NAJVEČJI GRADBINEC: Priprava terena za gradnjo 2. tira?
Kolektor Koling je ponudbo za prevzem Cestnega podjetja Nova Gorica objavil 1. decembra, za vsako delnico pa je ponudil 43,59 evra. Tedaj je že imel v lasti 97,06 odstotka delnic CPG, ki jih je za 18 milijonov evrov kupil iz stečaja gradbenega podjetja Primorje. Pogodbo so podpisali konec lanskega maja, kupnino poravnali konec septembra, sodišče pa je sklep o izročitvi delnic objavilo v začetku oktobra.
S prevzemom je nastalo največje gradbeno podjetje v državi. CPG je namreč leta 2015 ustvaril 86,8 milijona evrov prihodkov, Kolektor Koling 68,5 milijona evrov, skupno torej 155,3 milijona evrov, medtem ko jih je največji gradbinec SGP Pomgrad leta 2015 ustvaril 104 milijone evrov, celotna skupina Pomgrad pa 125 milijonov evrov, je pred časom poročalo Delo.
Priprava terena?
V nakup goriškega CPG naj bi šel prvi mož Kolektorja Stojan Petrič z mislijo na drugi tir. Po mnenju poznavalcev je zanj plačal dobrih dvakrat več od izklicne cene osem milijonov evrov, saj naj bi mu bil obljubljen eden največjih gradbenih poslov, piše Svet24.
Kolektor je že lani presenetljivo dobil javni razpis za gradnjo izvlečnega tira, ki velja za prvi nastavek 2. tira Divača-Koper. Kolektor je s partnerji za 20-milijonski projekt (z visokimi bančnimi garancijami) oddal najugodnejšo ponudbo, vredno slabih šest milijonov evrov. Po pisanju portala pa je zanimiva razlika do najvišje ponudbe – ta je znašala kar dobrih 16 milijonov.
1,2-kilometrski tir naj bi gradili 22 mesecev in tudi to naj bi bila voda na mlin Kolektorju. V tem času naj bi namreč dobil dovolj referenc za gradnjo drugega tira.
Ma kaj gledas Avstrice, bilo kje se kaj gradi, se tudi krade denar.
Samo poduho dajas nasim korumpiranim ministrom da lahko se vec kradejo kot so do zdej.
Če je naš enocevni dolžine 20 km ocenjen na 0,9 - 1,0 mlrd € je čisto v mejah današnjih vrednosti.
Ocena 0,6 mlrd je pa "čez prst", brez nobene realne osnove. Po možnosti od poznavalcev, ki v življenju niso doma zamenjali dveh pip ...
Vsaka vlada je hujsa, in vodijo jih stari strici iz ozadja.
Cigani pokvarjeni.