Kako do varnosti na cesti med Izolo in Koprom?

Obala

Da je obalna cesta med Koprom in Izolo, še posebej pas ob morju od Žusterne do Izole, nevarna za vse udeležence v primeru, vedo praktično vsi. Priobalni pas ceste je namreč priljubljen tako pri sprehajalcih in tekačih kot tudi kolesarjih, rolarjih in voznikih raznoraznih mopedov. Dovolj razlogov skratka, da tudi iz tega zornega kota že težko pričakujemo odprtje predora Markovec, ki bi omogočil določene alternative, recimo zaprtje in preureditev ceste.

Ob tako gostem in raznovrstnem prometu na peš poti, ki povezuje Žusterno in Izolo, niso izključene tudi resnejše nesreče, ena takih se je denimo zgodila minuli teden, ko je moški na rolerjih iz smeri Izola pripeljal do Moleta, iz nasprotne smeri pa je pripeljal voznik motorja s pomožnim kolesom. Po podatkih koprske policije je promet sicer ogrožal moški na rolerjih, mopedist pa je v nesreči padel in se huje poškodoval.

Že pred časom so se policisti s koprsko občino dogovarjali, da bi ob poti namestili ograjo, a prišli do zaključka, da bi to utegnilo varnost še bolj ogrožati. Da je zmeda še večja, se nekateri uporabniki sprašujejo, kdo sploh sodi na katerega od pasov cest.  "Omenjena pot med Koprom in Izolo je označena kot kolesarska pot in pot za pešce. To pomeni, da jo lahko uporabljajo pešci, kolesarji in vozniki koles s pomožnim motorjem, po njej pa se lahko vozimo tudi s skiroji, rolerji in drugimi posebnimi prevoznimi sredstvi," nam je pojasnila predstavnica za stike z javnostmi PU Koper, Anita Leskovec.

Kako bodo uredili območje po tem, ko bo predor Markovec predan svojemu namenu, za zdaj ostaja neznanka. Mnogi se tudi sprašujejo, kje bi ob morebitnem zaprtju priobalne ceste med mestoma vozili tisti, ki ne bi želeli kupiti vinjete in bi jim bila vožnja skozi predor Markovec tako onemogočena.

Tako koprska kot izolska občina sta sicer že začeli postopke, da se cesta med Koprom in Izolo iz regionalne prekategorizira v lokalno in nato zemljišča tudi prepišejo na obe občini. Ti sta tudi že pričeli z zbiranjem idejnih zasnov za ureditev priobalnega pasu, Izola je predloge že predstavila, v Kopru pa jih bodo v drugi polovici septembra. A vse to so zaenkrat računi brez krčmarja, saj je omenjena cesta ostaja državna. Odgovore, kakšne načrte s cesto ima Direkcija RS za ceste, pa v uredništvu še čakamo.

Deli novico:

Mona |  28 .08. 2014 ob  21: 38
Na koprsko strank koprske redarje, na izolosko izoljcanske redarje, obcasno pa se policijo. Vsi naj vsa prepovedana, neizpravna enosledna motorna kolesa izlocajo, voznike pa naj tudi oglobijo! Opozorilo v preventivni akciji je prdec v veter! Ljudje se nicesar ne naucijo, samo inkasantstvo pri nas zaleze! Pa tudi kolesarje, ki nimajo zvonckov naj oglobijo in vse, ki se vedejo ogrozujoce do drugih ... Bo mir, verjemite!
Parenzana |  27 .08. 2014 ob  09: 23
Kolesarska cesta Koper -Izola je super varna v primerjavi s kolesarsko cesto v Strunjanu. Izvolite pogledat. Čeprav je tam prepovedan promet za vozila nad 7,5 ton se prevoznik Viljem Krt po strunjanskem delu parenzane vozi - divja s polnimi priklopniki in me čudi, da ni še nikogar povozil. Za pozanimat bi se bili tudi, kdo ponoči umika prometne znake z omejitvijo 7,5 ton. Na parenzano omenjen prevoznik zapelje tudi ko so ob krožišču policaji, ti pa sploh ne reagirajo. Gospode policaje pozivam, da naredijo konec krajam in barvanju prometnih znakov, ter divjanju s tovornjaki. Zakaj ima Policija dvojna merila.
satir |  25 .08. 2014 ob  20: 21
Do varnosti preko markovca
BOBO |  25 .08. 2014 ob  10: 41
Halo , ne vem zakaj se tukaj spravljaš na Mišiča , ker nima veze s tem. Občina Izoila in Koper urejajo to skupaj. Če že predlagate , ne delajte zmede, predvsem pa ne klobasati. po programu Parenzana , tja sodi tudi tale pot , Pot zdravja in prijateljstva, je to naloga vseh treh občin in tudi Evropska sredstva so bila primaknjena.
Problem je v temu , da bi lahko bila pot vsaj malo označena s kakšnimi linijami in tudi kakšno razsvetljavo bi si lahko omislili , saj je kolesarjenje ponoči , tudi če imaš luč zelo težavno , da ne govorim o pešcih , ki jih v večernem hladu ne manjka. Moti me tudi to , da so kolesarji kaznovani , če vozijo po pešpoti označeni za pešce , pešci pa se lahko sprehajajo po mili volji po kolesarski steziu in te še zajebavajo , ko greš mimo njih. Te stvari so nedorečene in je zastojn , da redarji čakajo na koncu poti , če jim kdo uleti v naročje.
ker manjka splošne kulture upoštevanja pravil , bi lahko vsaj označili rob poti , ki precej pomaga pri temu , da kdo ne telebne na skale. To se sedaj redno dogaja.
Halo! |  25 .08. 2014 ob  07: 46
-1
Lahko prosim vprašate Gašpija Gašpija Miškota za mnenje, saj je zelo sposoben in je iskana roba ter ima odgovor na vse. Prosim no! Ziher bo vedel kaj je za naredit.
frskec |  22 .08. 2014 ob  14: 56
Cesta je nevarna...kaj pa C profili, ki držijo varovalno ograjo na notranji strani in so na vrhu avtogeno odrezani, tako da ob trku kolesarjev z rolkarji ali mopedisti lahko prebijejo zaščitno čelado ala Scumacherju na smučanju? Ne, to ni nevarno, ker se do sedaj še ni nobeden razklal na tistemu.
jah |  22 .08. 2014 ob  11: 29
odprite ta božji tunel že enkrat.
grigio |  22 .08. 2014 ob  06: 13
-1
ta cesta mora ostat
reden uporabnik |  21 .08. 2014 ob  22: 07
na tem odseku srečaš marsikaj.Tudi kakšne objete rolarje,zaljubljence na skalah,srne,nagece,najbolj moteči so pa skuteristi..včasih so policisti kaznovali tiste, ki so se tam zapeljali s kolesi na motorni pogon..tam jim res ni mesto.Ostali,pa se z malo več potrpežljivosti lahko čisto po človeško zmenimo in opozorimo nase..
puroistrian  |  21 .08. 2014 ob  21: 57
Je beu en sz ankarana ku je jemu ano boco vina eno velik nos kurki uni pri herkulesi nosonja eno triglau pa se kregajo kadu bo vladau in su vec zvelt
@@prej tega ni bilo  |  21 .08. 2014 ob  20: 28
In kakšno targo je imel ta rolar, ki je sklatil skuterista? Vsaj barvo hlač?
@fizik |  21 .08. 2014 ob  20: 08
-1
Ma ja specijalka 20 kg, kje si to vidu? Je prov specijalka ma fušto iz svinca? Pa tudi držat 40 po ravnem sam ni glih kar tako lahko.

1