JUTRI KRIZNI SESTANEK VOLKSWAGNA: Kako razčistiti škandal?

V sredo se bo na kriznem sestanku sestal izvršni odbor nadzornega sveta Volkswagna, na katerem bodo razpravljali o radikalnih spremembah v podjetju, s katerimi želijo obnoviti uničeni ugled velikana zaradi škandala z goljufanjem na testih emisij. "Ponovno moramo pridobiti izgubljeno zaupanje," je dejal novi prvi mož Volkswagna Matthias Müller.

Volkswagen potrebuje "neizprosne in nenehne napore, da bi razčistili škandal," je dejal Müller, ki se je na položaj izvršnega direktorja skupine zavihtel v petek po odstopu Martina Winterkorna.

V Wolfsburgu nameravajo med drugim v prihodnjih dneh stopiti v kontakt s strankami, da bi jim predstavili, kako bodo postopali, da bi razčistili škandal.

Spornih 11 milijonov vozil

Kot so minuli teden sporočili iz Volkswagna, so sporno programsko opremo, ki omeji izpuhe škodljivih snovi iz vozil v času uradnega testiranja, med normalno vožnjo pa se izklopi, namestili na 11 milijonov vozil po vsem svetu. Od tega naj bi bil program nameščen na pet milijonov vozil znamke volkswagen in na 1,8 milijona gospodarskih vozil volkswagen ter na 2,1 milijona audijev, 1,2 milijona škod in 700.000 seatov.

Preiskave po vsem svetu

Škandal, ki je izbruhnil pred desetimi dnevi, ko so ameriške oblasti obtožile podjetje goljufanja na okoljskih testih, je pretresel celotno avtomobilsko industrijo, preiskave pa so sprožili po vsem svetu. Zaradi podjetja, ki je na borzi v enem tednu izgubilo tretjino vrednosti, pa so med drugim morali zamrzniti tudi proračun in zaposlovanje v lokalni upravi v domačem Wolfsburgu.

"Ko zakašlja Volkswagen, dobimo pljučnico"

"Čeprav je naše mesto brez dolga in smo uspeli nabrati rezerve, lahko pričakujemo hud padec prihodkov iz naslova davka na poslovanje," je v izjavi za javnost zapisal župan Klaus Mohrs. Mesto, v katerem so leta 1938 začeli izdelovati prve hrošče, ima okoli 124.000 prebivalcev, več kot polovica pa je zaposlenih prav v Volkswagnu. "Tukaj radi rečemo, da ko zakašlja Volkswagen, mi dobimo pljučnico," je za francosko tiskovno agencijo AFP minuli teden povedal prebivalec severnonemškega mesta.

Deli novico:

zelo enostavno |  29 .09. 2015 ob  15: 53
močno znižati cene vozil, da bo postal res Volk swagen