Izgubili so občutek, da so v šoli

Piran

Dijaki drugih letnikov Gimnazije Piran so v Gledališču Tartini v četrtek prijetno presenetili svoje starše, sošolce in someščane. Prikazali so svoje ustvarjalne dosežke projektno zasnovanega pouka, ki so ga imeli pred tem nekaj dni. V prostovoljno izbranih delavnicah so plesali, peli, igrali na glasbene instrumente, se šli gledališče, fotografirali, snemali video, slikali in ne nazadnje celo kuhali ter dekorirali medeno pecivo. Rdeča nit je bilo spoznavanje obdobja romantike. Kot je pokazala zaključna prireditev, na kateri so predstavili svoje dojemanje romantike, so si jo res vsestransko in predvsem mladostniško zabavno, pronicljivo ter živahno približali.

"Namen dejavnosti po delavnicah je bil spodbujati ustvarjalno razmišljanje, ki sicer prevečkrat izpade iz šolskega programa in razvijati veselje do učenja. Uspelo nam je, saj so bili dijaki  nadpovprečno motivirani. Sami so se želeli vključiti v več delavnic, na šoli so ostajali samoiniciativno cele popoldneve in so bili kreativni. Ob podiranju stereotipa, da se mladim nič ne da, so se pokazali v najboljši luči," jih je pohvalila mentorica profesorica Marjeta Stegel.  

Gimnazijci so s prireditvijo, ki so jo poimenovali Romantika na prvo žogo, pokazali navdušenje nad takim pristopom do pouka in pravijo, da so v tednu delavnic skoraj izgubili občutek, da so v šoli, pa čeprav so kar naprej nekaj počeli in prebili v šoli celo veliko več ur kot sicer. 

Tudi občinstvo je bilo ob apalvzih nad domišljijo in sposobnostmi dijakov več kot navdušeno, pa naj je šlo za projekcijo fotografij fotografske delavnice, izražanje čustev skozi ples, gledališko igro, prebiranje literature, glasbo, video parodijo na film Titanik, vložke muzikla z občuteno zapeto pesem Edith Piaf "La vie en rose" in ne nazadnje kulinariko. Domišljija obdobja romantike jih je spremljala celo na kuharski ter slaščičarski delavnici, pri kateri jih je usmerjal sam finalist  iz TV šova Gostilnaišče šefa "che" Marko Gorela.

Na koncu prireditve so se dijaki njemu, svojim učiteljem, dijakom višjih letnikov, staršem in številnim drugim zahvalili za pomoč pri spoznavanju obdobja romantike na njihov način. Bilo jih je namreč kar precej, ki so jim na delavnicah radi pomagali s svojim znanjem in izkušnjami. Ti pa so bili nadvse veseli glasbeno plesne točke, s katero so jih hudomušno popeljali v obujanje spominov in časov, ko so se tudi oni v mladosti na svoj način zabavali ter doživljali romantiko ljubezni. 

Deli novico: