Iz grdega račka v laboda

Avtomoto

Bavarci so svojemu najmanjšemu modelu namenili temeljito vizuelno prenovo, glavnino katere zapade veliko bolj skladnemu prednjemu delu, ki spominja na serijo4, novosti a so tudi na zadku. Več tudi tehnike in dva trivljana motorja.

Serija1, ki je kupcem v drugi izdaji na voljo od leta 2011 je že od vsega začetka delila mnenja glede oblikovne skladnosti in tudi všečnosti prednjega dela , predvsem okoli svetil in zato smo tudi pričakovali da bo kozmetična prenova temeljita in v smeri veliko skladnejših sestrskih modelov.

Radarski tempomat in zadnja parkirna asistenca

Tako je nova enica s sprednjega konca veliko bolj podobna seriji4, nekaj sorodnosti pa je moč najti z modelom X4, vsaj pri bolj športno začinjenih različicah. Prednje luči so tako namesto trikotnega dobila precej bolj pravokotni pogled, razširjen je tudi profil ledvičk, drugačen je odbijač. Standardne so poslej LED dnevne luči, polni LED pa prvič na voljo kot opcija.

Na boku je razlik pričakovano malo, na zadku pa so kvadratne luči  prav tako vzele slovo, nadomestila pa so jih veliko bolj razgibane in razpotegnjene proti notranjosti (sredini) zadka.

Nekaj sprememb je tudi znotraj, poleg novih prevlek sedežev je malce spremenjena osrednja konzola z iDrive upravljalnikom za nadzor infotainmenta. Nov je 6,5-palčni zaslon, opcijsko je na voljo 8,8-palčni. Med novimi tehnologijami je pričakovano dobila radarski tempomat (tega sedaj že skoraj leto dni premore sestrski mini)  s funkcijo stop&go, pa zadnjo generacijo parkirnega asistenta, ki zna parkirati tako vzdolžno kot prečno.

Kozmetično prenovljena serija1 je najverjetneje zadnja enica z zadnjim pogonom.

Po novem tudi trivaljnika

Tudi pri motorjih gre za majhno evolucijo, kjer je enica dobila vse pričakovane najmodernejše motorje, po zgledu serije2 active tourer, kjer lahko po novem pod pokrovom brnita tudi trivaljna 1,5-litrska bencinar in dizel v različicah 116i in 116d, ki razvijeta 80- oziroma 85 kW moči. Za zdaj ni jasno, kaj bo z dosedanjo izpeljanko 114d z 1,6-litrskim motorjem. Ostala paleta je po imenih in prostornini ista, so pa določenim različicam nekoliko povečali moč, eden takšnih je najbolj zmogljiva različica M135i, ki po novem namesto 236 kW zmore 240 kW ali 326 KM, v različici xDrive pa ta po novem tako do stotice potrebuje vsega 4,7 sekunde.

Serija 1 bo na prodaj takoj po ženevskem avtosalonu, kjer se bo predstavila širši javnosti. Malce pred tem bodo znane tudi cene.

Deli novico: