ISTRABENZ SKRIVA PONUDNIKE ZA VINAKOPER: Komunala Koper ponuja 2,4 milijona evrov

Koper

Med ponudbami, ki so prispele za odkup Vinakoper, je tudi ponudba Komunale Koper, ki je pripravljena plačati 2,4 milijona evrov. Na ponudbo Istrabenza za odkup deleža Adriafina, ki ima v lasti koprsko vinsko klet, je prispelo sedem ponudb, tudi iz tujine.

 

Druga polovica Adriafina je v lasti Luke Koper, ki ima predkupno pravico. Ali so zainteresirani za odkup, se v Luki še niso izjasnili. Koprska vinska klet naj bi zanimala Vladimirja Puklavca, lastnika največjega slovenskega vinarja, družbe P&F Jeruzalem Ormož.

Med ponudniki ni Agrarie 

Med ponudniki ni Enverja Moralića, lastnika Briča, ki je v preteklosti večkrat ponudil odkup Vinakoper. Tokrat naj bi zamudil razpis. Tudi Marko Vilfan, solastnik švicarskega podjetja Orah, naj bi se večkrat potegoval za lastništvo. Prav tako med ponudniki ni Agrarie, ki je 20-odstotna lastnica Vinakopra.

Pucer: ni nam vseeno, kdo bo novi lastnik 

Prvi mož Vinakopra, Nevio Pucer, je z informacijo o velikem številu interesentov zadovoljen. Čeprav, kot pravi, uradnih podatkov še nima. "Se pravi, da smo zanimivi. To je odraz, da smo finančno stabilna firma in da imamo vrednost. Želimo si strateškega lastnika, ki bo očuval dejavnost, na kateri smo gradili 70 let. Ni nam vseeno, v kakšnih rokah bo firma končala jutri," poudarja Pucer.

Nevio Pucer

Ponudba Komunale Koper je dober odziv lokalne skupnosti 

Ponudbo Komunale Koper vidi kot dober odziv lokalne skupnosti. "Da ne gre v druge, da ne rečem sovražne roke. Vidimo, kaj se je zgodilo s spremembami lastništev. Enako kot se je zgodilo z obalnim turizmom, s hoteli, se lahko zgodi z nami. Če lokalna skupnost podpira dejavnost, da do tega ne pride, potem gledam na ponudbo Komunale kot pozitivno," še pravi Pucer.

Istrabenz je ponudnike že pozval, naj ponudbe za nakup izboljšajo. Predstaviti morajo strateški razvoj družbe in pogled na upravljanje s premoženjem. Najboljšim ponudnikom bodo decembra omogočili skrben pregled podjetja, nato bo sledila oddaja zavezujočih ponudb.  

Deli novico:

Ko je ponudba ZAROTA:  |  29 .11. 2015 ob  11: 18
11.11.2015 je Sklad kmet. zemljišč na območju Upravne enote Koper ponudil kmetijsko zemljišče 540 m2, parc.št. 1558 k.o. Truške , katero bo bodoči kmet zaradi izredno atraktivne lokacije - pregled, na celotno obalo, oddal potem antene željnim skritim telekomunikacijskim družbam.
koprčan |  28 .11. 2015 ob  22: 32
@ jaz | danes ob 20:36, zdaj me pa res že spravljaš v smeh s tvojim pisanjem in ja danes sem tudi jaz preživel prav lep dan! Na kratko in jedrnato: Vinakoper (po moje) sta tisti obe možnosti, ki si ju sam omenil, saj drugače ne gre in sem na tvoje vprašanje odgovoril " koprčan | včeraj ob 22:07". Sem mislil, da si razumel, pa vidim, da sam sebe ne razumeš, kako boš pol razumel šele druge! Glede na to, da okoli tega ni nobeden dlakocepil, sem prepričan, da so ostali razumeli! Prav tako, kot smo ostali razumeli, kaj je Mr.Muscolo hotel povedat glede tega, kdo nadzira poslovanje Komunale KP, ali imajo občani možnost vpliva oz. kdo jih zastopa. Dvomim, da tega kar si ti napisal, ni vedel že prej. Ker če tega ni vedel prej pol te tudi sedaj niti ni razumel niti ni dobil celovit odgovor.
Sam sem, pa mnenja, da se da še drugače nadzirat poslovanje občinskih podjetij in ti kot pravnik bi to moral vedet (te prosim samo ne me zdaj spraševat kako) Prav tako, kot se ne strinjam, da je to dovolj, kot si mu odgovoril ti. Ne ni dovolj, zato, pa so še druge možnosti, a ne? Žal, pa v SLO pravosodje ne odigra svoje vloge. Tu , pa mislim, da se oba že malo bolj strinjava, a ne?
Aja, pa še to, ja čisto mogoče, da je kdo od managementa oddal ponudbo, tega pač trenutno ne moreva vedet niti jaz niti ti. Glede na izjave Pucerja, sem pa 100%, da je on ni podal. Seveda, pa obstaja tudi možnost, ne samo, da bi se managment ali kdo od njih, opogumil in odddal ponudbo, če je podjetje res tako dobro kot pravi Pucer, je prav škoda če se delavci v podjetju Vinakoper niso organizirali in oddali ponudbe. Upam, da me ne boš zdaj zopet poučeval na kak način naj to storijo. So bili tudi že v SLO taki primeri a ne? (npr. v primeru Mlinotesta, Novolesa,.....) Na tak način bi bilo najbolj primerno in zagarantirano, da bo ostalo v pravih rokah oz. kot se je Pucer izrazil, da ne bo šlo v "sovražne roke" in da bo lastništvo in lastnik ostal na "obali", kar vsi povdarjajo oz. so proti kupcu, ki ne bi bil iz SLO ali iz Obale! Izjava Pucerja, da ponudbo Komunale Koper vidi kot dober odziv lokalne skupnosti, pa sem že napisal, da je .......
Pa lep fantastičen večer še naprej!
jaz |  28 .11. 2015 ob  20: 36
Enkrat praviš kako sem pameten, drugič spet kako sem edini, ki ne razume. In veš kaj? Prav imaš, ko praviš, da ne razumem. Zato te pa že čez tri strani komentarjev sprašujem če mi lahko poveš koga si imel v mislih, ko si napisal, da bi lahko Vinakoper dal ponudbo, ker jaz tega resnično nisem razumel. Ampak seveda tebi ni do odgovarjanja takim, za katere smatraš, da ti niso dorasli in potem napišeš "ti že dobro veš koga sem mislil". Zato sem pač predelal vse možnosti, kaj bi lahko "Vinakoper" pomenil in ti razložil, da podjetje Vinakoper bo težko oddalo ponudbo, ker bi se morala strinjati večina lastnikov, a se ravno delež enega prodaja. Eden od lastnikov pa ima poleg tega še predkupno pravico in bi bilo v tem trenutku res neumno, če bi oddal ponudbo. S tem sem razložil drugo opcijo "Vinakopra". Za vodstvo podjetja pa sem ti razložil, da danes to ni več tako enostavno, kot je bilo pred krizo. Po drugi strani pa v članku piše, da je prispelo kar nekaj ponudb in je zato čisto možno, da je tudi kdo iz managementa oddal ponudbo. Niti enkrat nisi ugovarjal mojim trditvam z dejstvi (razen pri izjavi Luke Koper), ampak vsakič znova nabijas kako iscem dlako v jajcu. Pa jo ne. Nekaj sem te vprašal in ker nisi nikoli odgovoril je debata tekla naprej. In sedaj spet ne boš odgovoril in boš ves užaljen razlagal, da iščem dlake v jajcih.
Moj dan je bil fantastičen. Upam, da tudi tvoj in naj bo tak še preostanek dneva.
Lp
koprčan |  28 .11. 2015 ob  14: 33
@ jaz | danes ob 12:11, prav nasprotno! Kdo je prepameten za tako debato, si pokazal ti, s svojim pametovanjem nam ostalim! Je pa res, da v iskanju dlake v jajcu in, pa v besedni akrobatiki, ti pa res ne sežem do kolen! Evo pa še pohvalil sem te, to kar me že ves čas prosiš!
Pa lep dan še naprej!
jaz |  28 .11. 2015 ob  12: 11
Ma tudi prav. Ne vem pa zakaj te debata tako prizadane. Si prepameten za njo?
koprčan |  28 .11. 2015 ob  11: 33
@jaz; res ne morem verjet, vse si razumel, pa vendar še naprej iščeš dlako v jajcu! No ti išči še naprej mogoče ti bo pa uspelo. Vidim, da ali se tukaj iživljaš in zadovoljuješ svoj ego, ali pa se res razen mene s teboj noče več nobeden oogovarjat (priznam res si težek). Kako je z krediti? Res malo težje kot je bilo ampak še vseeno se ga da dobit, samo poglej si Komunalo Koper in GGM-ja!
No zdaj pa kompliciraj in utrujaj še naprej, ker vidim, da pri vsakem novem komentarju najdeš novo kost za glodat, na staro pa pozabiš ker nimaš argumentov za odgovorit! In ool ti meni govriš, da jaz obračam!
Še enkrat si orečitaj vse komentarje pod tem člankom pa boš vide, da edino ti ne razumeš! Si pa res brihten, ker verjetno edino ti veš in znaš vse, tako kotvidim nas kar vse poučuješ ker zadev sam ne razumeš. Kot npr.;Če ne veš kaj je hotel Mr.Muscolo povedat s svojim komentarjem, pol žalostno.
No pa naj se tukaj konča.
Ti želim veliko uspeha pri iskanju dlake v jajcu in mučenju muke še naprej!
Lep pozdrav!
jaz |  28 .11. 2015 ob  09: 59
Ma ne moreš verjeti, sem mislil, da si obupal ali pa ..... no, ja, preveč optimistično ..... končno razumel. Luka Koper v tem primeru ne bo oddala ponudbe, ker ima predkupno pravico. To bi bilo neumno, če bi. Kapiš? Uprava podjetja: a misliš, da je enostavno danes dobiti par milijonov kredita? Misliš, da lahko izpeljejo to na način, kot so to počeli tajkuni?.Poleg tega, da so se časi spremenili, je tukaj še ena "drobcena" razlika, to se prodaja v paketu na dražbi.
Direktor:, če bi bili vsi tako nezadovoljni s Pucerjem (jaz bi bil) bi ga zamenjali, brez problema. To je delo lastnika.
Skratka, v ptvem komentarju si omenjal Vinakoper, potem si prešel na njegove lastnike in sedaj celo na upravo. Temu se reče načelnost. Je pa skladno s tvojimi komentarji, ravno tako, kot sem te opisal spodaj. Zato pa si odgovoril v prvem komentarju: ti dobro ves kaj sem mislil, da lahko potem zadeve obračaš A ne bi bilo enostavneje, da si takoj napisal, koga si imel v mislih?
Ps: jaz te nisem nikoli žalil. Pobrskaj
Lp
koprčan |  27 .11. 2015 ob  22: 07
@ jaz | danes ob 12:20, vidim, da mučiš muko še naprej. Točno tako! Če bi vodilni v podjetju oz. uprava podjetja imela-i vizijo kako in kaj s podjetjem, če bi bila vizija res taprava, a misliš, da bi bilo lastnika-e težko prepričat, da odkupi še preostali delež? Ali pa če bi bila uprava res tako sposobna kot se govori in če bi verjeli, da je Vinakoper res tako dobra firma in, da bi jo znali uspešno še naprej vodit, potem, bi lahko naredili tako kot si tudi sam zapisal in sicer, da bi v svojem imenu oddali ponudbo in tako postali solastniki dobrega podjetja. Očitno, pa podjetje ni tako dobro in sami niso tako sposobni, da bi se podali v to. Ali je bilo v SLO malo takih primerov, ko so na tak način prišli do lastništva dobrih podjetij. Poznaš katero? Recimo Herman Rigelnik z ACH, družbe za gospodarjenje z naložbami, d.d., (bivši Autocommerce, d.d.). A zdaj razumeš kaj sem hotel z prvim komentarjem povedat. A zdaj vidiš zakaj se nobeden razen tebe ni obregnil v moj komentar? Predvidevam, da ostali so razumeli oz. niso iskali dlake v jajcu. Vidiš po tolkem pisanju sem ti le nekako uspel razložit kaj sem mislil! No se popravljam, si si sam sedaj razložil kako in kaj sem mislil. Upam, da razumeš zdaj?
Nevem zakaj bi me moral pohvalit, ker te nisem žalil??? Zakaj, pa bi te? Če me spomin ne vara, si se ti takrat, ne prav lepo izražal in je bil z moje strani le feedback, torej to kar si sejal, to si požel. Sory! Zakaj, pa bi te moral pohvalit???? No vredu! Saj si tudi ti ok, si vredu pravnik, samo kaj, ko te dlakocepljenje malo zzzzzzzzzzz.
Pa lep pozdrav!
jaz |  27 .11. 2015 ob  12: 20
"Torej kako je z vodenjem in vizijo podjetja podjetja s strani vodilnih v podjetju, če niti ponudbe niso oddali."
A zdaj razumeš v katerem delu sem te "popravil"? Ti nisi govoril o Vinakopru v smislu njenih lastnikov, ampak uprave podjetja.
Spet pa jemlješ vse zadeve zelo osebno. Napišeš javen komentar in potem te boli če se nekdo vanj obregne. Moram te pa vendarle v nečem pohvaliti (česar ti nisi sposoben), tokrat nisi še začel žaliti in to je zelo lepo, lep napredek.
koprčan |  27 .11. 2015 ob  09: 46
@ jaz | danes ob 09:31: Od pravnika, bi pričakoval malo bolj argumentirane zapise ne pa sprenevedanje in obračanje tem. Sem mislil, da boš zopet pisal o kakem lapsusu, ko najprej praviš, da Vinakoper ne more kupiti oz. oddat ponudbe, pol pa, da lahko. No, ko se boš odločil, pa mi-nam le sporoči ali lahko ali ne more!
Ajde muči muko naprej!
jaz |  27 .11. 2015 ob  09: 31
Kako sem te natančno opisal! Preberi še enkrat, kar si napisal.
koprčan |  27 .11. 2015 ob  09: 08
@ jaz | danes ob 07:43; zakaj ti ta moj stavek ""Nevem zakaj Vina Koper ni oddal ponudbe? Tudi Vina Koper, bi se lahko zadolžil kot "lokalna skupnost"" gre tako v nos, če si pa sam napisal: "jaz | včeraj ob 13:49; " vodstvo Vinakopra ne more oddati ponudbe v imenu Vinakopra, lahko bi ga v svojem, recimo če bi menagement zbral dolocena sredstva/garancije. Ponudbo bi Vinakoper lahko oddal, če bi se s tem strinjali lastniki in na skupščini za to pooblastili upravo". Torej po tem kar si zapisal bi Vinakoper lahko oddal ponudbo, ali ne? Daj odloči se ali lahko ali ne more.
Pusti na strani tehnične in pravne podrobnosti. Ti že napisal, da tukaj na tem portalu ne debatirajo pravni strokovnjaki in za komentar podajo svoje strokovno mnenje, to se dela kje drugje. Seveda je v kakšnem primeru dobrodošla tudi kakšena pravna, ekonomska, medicinska,..... .
Je pa prav zanimivo, da si se samo ti spotaknil ob to, zgleda, da so me ostali ali razumeli, ali pa si samo ti tako pameten, mi ostali pa.....
Kar se pa lapsusa tiče pa, po tvojem zapisu le ni bil lapsus, saj si sam napisal, da Vinakoper lahko odda ponudbo če......... Glede tvoje tvoje izjave, pa ti tudi napisal, da tukaj nismo zato, da bi iskali pri komentarjih dlako v jajcu, če pa bi se postavil v tvojo vlogo, pa bi ti napisal tako: "nisi slabo zapisal ampak si zapisal narobe oz. si napisal nekaj kar ni res, kar nikjer ne piše oz. si si po domače rečeno, izmislil". Ampak to ni moj namen, saj sem te kljub vsemu razumel, za razliko od tebe.
Ajde zdaj, pa muči muko še naprej.
1