IMAMO ZMAGOVALCA: To je slovenski avto leta 2018

Slovenija

Zmagovalec 26. izbora za slovenski avtomobil leta je Volkswagen Polo, ki je tesno premagal Škodo Kodiaq, tretji pa je bil Hondin Civic. Za prvo trojico sta se uvrstila Peugeot 5008 in Mazda CX-5. Pri izboru sodeluje sedem slovenskih medijev.

Volkswagnov Polo je v finalnem glasovanju avtomobilskih novinarjev prejel 34 točk, Škodin Kodiaq 33, Honda Civic 29, Peugeot 5008 jih je dobil 18, Mazda CX-5 pa 14 točk, je sporočil predsednik žirije izbora Tomaž Porekar iz revije Avto magazin. Lani je v izboru slavil Peugeot 3008.

Volkswagnov priljubljeni model je slovenski avto leta postal že tretjič, po letih 1996 in 2010. Volkswagnovi modeli so se z nazivom nasploh okitili največkrat, letos že devetič. Poleg modela Polo sta bila to še štirikrat Golf in dvakrat Passat.

Nov način glasovanja 

Podelitev prehodnega pokala za Slovenski avto leta 2018 bo v prostorih enega od prodajalcev vozil Volkswagen.

V prvem delu, ki se je končal 19. decembra lani, so finaliste izmed 36 avtomobilov, ki so v 2017 prišli na slovenski trg, izbirali bralci po posameznih medijih. V glasovanju so prejeli 21.099 glasovnic, izbrali pa so zgoraj omenjenih pet finalistov.

Letošnje glasovanje novinarjev Avto magazina, Dela in Slovenskih novic, Dnevnika in Nedeljskega Dnevnika, Motorevije, RTV Slovenija (Vala 202 in televizijske oddaje Avtomobilnost), portala Siol, Večera in Evo Magazina se je prvič odvilo na nov način. Najprej so avtomobile v centru varne vožnje Avto-moto zveze Slovenije na Vranskem preskusili vsi novinarji medijev, ki sodelujejo pri organiziranju izbora. Žirija je drugi dan dogodka nato na Vranskem izvedla tudi samo glasovanje ter razglasila vrstni red.

Deli novico:

sami pametnjakovici |  19 .01. 2018 ob  11: 16
ki vec od katerce niso vozili...

WV je super avto...mogoce malenkost pecenjen, pa vendar ko ti recejo da za peugota moras ostet 20% manj so teh 20% malenkostna razlika v ceni v primerjavi z tem kar dobis...

so zelo smoterno grajeni, prostorni in precej trpezni... dva passata sem pripeljal na 400K in tezavice so bile manjse oziroma razumljive glede na kilometrino... peugeoti in opli ali citroeni so doziveli vse in se vec v 1/3 mojih kilometrov...

japonci delajo tu pa tam kaj dobrega...zal mi niso vsec, a cena je enaka oz mvisja kot za folca.

nissan odkler sodeluje z renaultom je isto kot renault...kanta.

bmw je sminkerski avto ki ima dooooosti vec tezav kot wv, ma lastniki bmw sene pritozujejo ker bi pljuvali sami v svojo skledo...

povprecen lastnik WV je zadovoljen na dolgi rok..res da ne toliko kot lastnik toyote ma kaj ces v avtu se moras tudi prijetno pocutit..in ce ti ne pjazi ti ne pjazi...

mazde, hyundayi kie in ostalo pa zal nemorem komentirat tiste ki poznam so zadovoljni in cene so fer....
Avti. |  19 .01. 2018 ob  10: 30
-1
Bmw ne bo nikoli zmagal.

Po kraticah BMW pomeni:
Bosansko .Motorno .Vozilo
Xx |  19 .01. 2018 ob  08: 52
E moj Ibro,to je nekaj bilo,tamni prizori i nižan stojadin
Vladoiu |  19 .01. 2018 ob  08: 15
Da slučajno ne pozabimo, da pripadamo Balkanu...
babilon |  19 .01. 2018 ob  08: 04
Pa saj. Itak VW porabi več kot milijardo za marketing. To beri kot plačilo novinarjev avto magazinov. Zato samo o VW tudi beremo povsod. Trajnost in okvare so že poznate prav na Polotu. Srečom pa ni prevar z motroji kot na ostalih modelih VW.
Mi |  19 .01. 2018 ob  07: 39
Bosanci!
spet jz |  19 .01. 2018 ob  07: 29
-1
itak, avto za kmete. pričakovano. da bi zmagal kakšen lamborghini huracan pa ni šanse a
Ibro |  19 .01. 2018 ob  07: 28
Kaj pa BMW nižan tamni prozor?